Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
SukMikeHok 2014-03-14, 21:52 9
dobrze chlopak gada, tak wlasnie robi sie ludzi w wala i zabiera sie od nich na nieswiadomce chajsy, powlaczaja jakies sranie na czekanie , antywirusy , androidy placisz za kazdy miesiac, co na cala umowe w przeliczeniu wychodzi niezla sumka za uslugi ktorych nie potrzebujesz ani nie sa Ci do niczego potrzebne . btw. mysle ze chlopak dopnie swego a ludzie starsi i niekumaci ktorzy nie sa obeznani, dalej beda waleni po kieszeniach
Zgłoś
Avatar
Bertol 2014-03-14, 21:52
up@ pewnie "umouwy" małym druczkiem pisane.
Zgłoś
Avatar
fx21 2014-03-14, 21:56
Koleś powiedział jedną rzecz że w regulaminie.... i tu jest haczyk, przy podpisywaniu umowy potwierdzasz, że zapoznałeś się z regulaminem danej promocji i akceptujesz jego warunki. Regulamin jest załącznikiem do umowy.
Zgłoś
Avatar
g................t 2014-03-14, 21:57
Co za problem umowę przeczytać zanim się podpisze? Absolutnie za każdym razem jak mam coś sygnować swoim imieniem i nazwiskiem czytam od dechy do dechy, a jak umowa ma kilka stron drobnym drukiem to problem mnie obsługującego, a nie mój. Coś mi nie pasuje - wykreślamy albo nie podpisujemy.
Jak chcesz żeby traktowano cie poważnie to się poważnie zachowuj.

Łepek ma rację, bez dwóch zdań, ale mógłby nieco lepiej się przygotować do tego filmu a nie lecieć na wolnym i śmigać w białym, burackim dresiwie.
Zgłoś
Avatar
CarloZ 2014-03-14, 21:59 2
Czytanie ze zrozumieniem ma wielką przyszłość. Z próby czytania własnej umowy, co zresztą nagrał, wynika że chłop jest "abonamentem" który generalnie czytać słabo umie. Podpisuje papier gdzie akurat usługi ma wymienione i pruje się jak poj🤬y że mu przychodzą sms z takim czy owakim komunikatem. Technika pod strzechy zawitała i wycie teraz że jak p🤬d*a umowe podpisał, tylko sam nie wie za bardzo co podpisał.
Zgłoś
Avatar
BPG 2014-03-14, 22:07 1
No dobra podpisał, ale problemem opisaym w filmiku jest niemożliwość wyłączenia tej usługi, zarówno przez stronę jak i przez BOK...
Zgłoś
Avatar
Green ninja 2014-03-14, 22:10 4
podpisywałem dwie umowy z orange na firme na 18msc bez telefonu za 29zł/msc ( w tym darmowe w pomarańczy i 250 do wszystkich sieci ) tak mi pasowało bo dużo kontrahentów ma oranż, jak przyszło do podpisywania umowy i zobaczyłem lekką ręką 20 stron regulaminów i innego gówna to się przeraziłem, zabrałem papiery a przedstawicielowi kazałem za 2 dni przyjechać do podpisania umowy.
Wiem, c🤬j nie pieniądz 60zł/msc za telefony, ale życie mnie nauczyło aby czytać od deski do deski wszystko co się parafuje/podpisuje.
Dlatego każdemu to polecam, wsiąść dokumenty i przeczytać powolutku bez pośpiechu, pozaznaczać co się nie rozumie albo jest niejasno sformułowane i dopytać lub wpisać do aneksu tak jak się rozumie. 90% firm zgadza się na aneksy klienta jeżeli coś mu nie pasi w umowie lub jest dwuznacznie sformułowane.
Zgłoś
Avatar
Avangardus 2014-03-14, 22:17 3
No i co spinacze i hejterzy widzę już sie typka czepiają ze debil albo ze nie umie ,umuw" czytać a sami byście palcem nie kiwli i dali byście sie r🤬ać na 5 baniek a tak chłopak wyskoczył z filmikiem i pokazał ludziom jak sieci komórkowe robią ludzi w balona,pokazuje wam to po to żeby to była przestroga dla ludzi na przyszłość ale widzę ze lepiej gościa zgnoić i od debilów powyzywać niż wziąć z tego jakieś wnioski.Leci piwo

podpis użytkownika

Born in Blood and Tears you will bleed and cry in the day that you die.
Zgłoś
Avatar
bujak81 2014-03-14, 22:20
wszystkie usługi zostaną dezaktywowane ale po miesiącu tak żebyś jeszcze za ten miesiąc za nie zapłacił :] poźniej wchodzisz na neta i masz nieaktywne
Zgłoś
Avatar
qwerq221 2014-03-14, 22:21 1
Cholera zakapior Ma rację ziomuś bo wszyscy olaliby to i płacili dobrze, że znalazł się chociaż jeden co się wk🤬ił porządnie.
Zgłoś
Avatar
b................a 2014-03-14, 22:21
I dlatego lubię Play. Przez 5 lat nie wyr🤬ali mnie nawet o 1zł. Mam play24 tam wszystko mogę sobie ładnie poustawiać.
Net w pley'u? Nie ma problemu. Jak kończy ci się pakiet blokują neta. Inne sieci tylko czekają na ten moment by zdzierać z ciebie ile wlezie.
sms z pogodą itp. za które płaci się? Nie ma problemu. Blokujesz dodatkowe opłaty i nawet wysyłając sms na jakieś płatne numery play blokuje twego sms a ty nie ponosisz kosztów.

Byłem już w idei (teraz orange), erze (teraz t-mobile) i plusie. Zawsze znaleźli sposób by mnie oskubać. Teraz cała rodzina jest w play i mamy w h. promocji które aż ciężko wykorzystać. Mam nadzieje że Play dalej będzie szanować swoje źródła dochodów.
Zgłoś
Avatar
urteusz 2014-03-14, 22:34
Dodam swoje dwa grosze..

3 lata temu w Sferisie kupowałem laptopa. Mniejsza z tym jaki model. Przy końcu zakupu została mi zaoferowana płatna (nie pamiętam już za ile) opcja dodatkowych lat gwarancji, myślę sobie spoko jak sie coś sp🤬oli to nie bede musiał płacic za naprawę przez te dodatkowe 3 lata. Pytam się sprzedawcy czy to ubezpieczenie działa tak jak to "normalne" dwu letnie (oddaje do serwisu z kazdym problemem i mi naprawiają za darmo). Odpowiedź brzmiała "Tak, ta opcja płatna działa tak samo jak gwarancja na sprzęt w dniu zakupu".

Jakież było moje zdziwienie i wk🤬ienie kiedy po dwóch latach kiedy ten sam sprzedawca powiedział mi, że gwarancja którą u niego kupiłem działa inaczej, że każdorazowo po dwóch latach muszę płacic 50% kosztów naprawy + koszty wymienianego sprzętu. Na moje pytanie to czego w takim razie dwa lata temu mówił co innego stwierdził, że powinienem zapoznac się z umową.

Tak wiem, zj🤬em. Od tego momentu czytam wszystkie umowy, które podpisuję. Ale k🤬a coś jest nie tak, jeśli ktoś patrząc Ci się prosto w twarz kłamie i c🤬ja mu można zrobic bo się podpisało papierek. Nie wiem czy Ci sprzedawcy są zwykłymi k🤬ami i wciskają każdą ilośc gówna żeby dalej pracowac czy o co z nimi chodzi.

Z t-mobil miałem podobnie, naliczono mi 50zł za zmiane numeru telefonu kiedy przeniosłem numer z telefonu na kartę na abonament. Po trzech wizytach w biurze obsługi (bo się k🤬a telefonicznie nie dało) i pisaniu paru odwołań, kazali mi zapłacic owe 50zł ale kolejna faktura była pomniejszona o tą kwotę...

Żal dupy off.

podpis użytkownika

Dopóki nie pałączy ich świadomość, nigdy się nie zbuntują; dopóki się nie zbuntują, nie
staną się świadomi.
Zgłoś
Avatar
____ 2014-03-14, 22:49
gość odwalił kawał dobrego czarnego PRu, t-mobile = wieczne reklamy (nie da rady wyłączyć smsem i przez internet), kiedyś włączanie usług od tak, na kartę kasują za sprawdzenie stanu konta itd.
Zgłoś
Avatar
M................f 2014-03-14, 22:49 1
Za studenckich lat zdarzyło mi się kilkadziesiąt dni przepracować na słuchawce w jednej z największych sieci komórkowych w Polsce na przedłużaniu umów. Nie byłem wybitnym sprzedawcą, raz jedyny byłem najlepszy z całego teamu kiedy to udało mi się sprzedać jednego dnia 6 przedłużeń, zafrapowany swymi słabymi wynikami postanowiłem podsłuchać ziomka obok, który w 1h sprzedał 3 umowy kiedy to ja po 4h miałem na koncie 1. No i i słucham tej jego bajery i oczom nie wierze jak jego menago podchodzi i klepie go po plecach bo najlepszy sprzedawca, słuchał rozmowy i jest zachwycony. I czemu gość był taki dobry? Dodatkiem przy przedłużeniu umowy było darmowe 20 minut do wszystkich sieci, 3 lata temu był to spory bonus, więc ludzie raczej z chęcią na niego przystawali, ale był jeden, malutki haczyk. Dodatkowe minuty aktywowały się po wykorzystaniu darmowych minut w sieci, których to było od c🤬ja w porównaniu do tego dodatku, w najniższym abonamencie chyba ze 180, a zatem chcąc rozmawiać z innymi sieciami przez 20 min za darmo musiałeś sam się pozbawić największego bonusu i później płacić za rozmowy w sieci. No i różnica między super-sprzedawcą, a mną była taka, że ja informowałem klientów jak sprawa wygląda, a on krótko ujmując kłamał. Każdy abonament, czy to telewizyjny, czy telefoniczny jest łatwo podpisać, ale zerwać to już dłuższa batalia i dlatego dziwi mnie, że w obecnych czasach kiedy to telefony w marketach leżą dziesiątkami na półkach za 50-70 zł jest jeszcze ktoś kto podpisuje jakiekolwiek umowy, czy to mixowe, czy abonamentowe. Życzę powodzenia w walce oraz większej roztropności na przyszłość, bo jeszcze nikt nic za darmo od wielkich korporacji nie otrzymał.
Zgłoś
Avatar
R................s 2014-03-14, 23:01
umowy trzeba czytać

ja konsultantów w ogóle nie słucham tylko chce mieć wszystko na papierze.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie