

Jak przekonać klientów, że opony dobrze się spisują? Goodyear postanowił zabrać ich na małą przejażdżkę.

@sonico i tak większość samochodów jeździ na oponach na felgi 14" a tu nie ma reguły że takie produkują a takich nie bo nie wypada bo do f1 to nie pasuje oni robią takie żeby zarobić poza tym w f1 masz opony pełne a rozmiarów mają pełną gamę założę się bo kto marudzi ten nie zarabia, na warsaw motorsport academy można przejechać się bmw m3 z napędem na tylną oś i klatką bezpieczeństwa, jeździsz z kierowcą rajdowym panem Maćkiem polecam bo jest super frajda z jazdy mają też pare innych samochodów ale z ceną to sami wiecie
ale naprawde warto przejechać się tym BMW nawet warto odżałować trochę kasy nie pożałujesz takiego czegoś nie poczujesz nigdzie indziej.

xon123x napisał/a:
Tak naprawdę h🤬j w opony, podzespoły, amortyzatory, kontrola trakcji jest bardzo ważna. Opony mają duże znaczenie ale bez reszty są niczym na co Ci opony Goodyear F1 w maluchu jak na pierwszym zakręcie przy 90 km/h Cie wyjebie.
80% Twojego bezpieczeństwa to opony reszta to wszystkie systemy i bajery! załóż na M3 zwykłe opony i zaczekaj na pierwszy deszcz, ulalala
podpis użytkownika
"Mówisz na mnie pener? To jest moje drugie imię, wydziabane mam na szyi to ty tępy sk🤬ysynie!"
@wlatca852
najwiecej opon schodzi na felge 15 troche mniej na 14 sześciocalowa, opony f1 maja symbl prędkosci bodajze V juz nie pamietam wiec to jest ponad 200 km/h, czyli opona dajmy na to 165/65 R14 nie jest przystosowana do takich predkosci i auto na takich oponach nie osiagnie raczej takiej predkosci wiec nie mow mi ze opony f1 robi sie na takie jakie jest zapotrzebowanie bo sie najzwyczajniej nie znasz.
najwiecej opon schodzi na felge 15 troche mniej na 14 sześciocalowa, opony f1 maja symbl prędkosci bodajze V juz nie pamietam wiec to jest ponad 200 km/h, czyli opona dajmy na to 165/65 R14 nie jest przystosowana do takich predkosci i auto na takich oponach nie osiagnie raczej takiej predkosci wiec nie mow mi ze opony f1 robi sie na takie jakie jest zapotrzebowanie bo sie najzwyczajniej nie znasz.
BMWswap napisał/a:
jest beema, jest piwo
swoją droga ciekawe dlaczego do tej reklamy nie wzieli jakiegokowiek innego wspaniałego samochodu... przecież jest tyle do wyboru: opla, forda, fiata, chevroleta itp musieli akurat bmw?
![]()
Jest roznica miedzy prawdziwym BMW, dla elity a skladanym w garazu gratem dla wiesniakow, ktorych pelno na naszych drogach. Wcale nie musieli brac akurat BMW. Mogli wziac Mercedesa, ktory jest lata swietlne przed BMW i ma zdecydowanie blizej do F1, niz "beemka" glownie ze wzgledu na produkcje super-samochodow, ktore wykrecaja niesamowite osiagi. Po prostu niektore marki nie potrzebuja wiekszej reklamy. BMW widocznie takowej potrzebuje.
niech tak pojedzie duzym fiatem a nie bmw z elektronika wieksza niz w nasa

ja w roboczym "lublinie" mam lepsze. nie muszę się rozpędzać żeby piszczały
Od czasu testu ADAC'a ( bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=87&t=127447 ), który pokazuje, że przyczepność GoodYear'ów F1 na mokrym jest lepsza niż na niektórych opon na suchym, jeżdżę właśnie na nich i przyznaję, że niekiedy nawet na mokrym ciężko zerwać przyczepność
Gorąco polecam!

Gorąco polecam!

Gdybym teraz kupował opony, to chyba starałbym się kupić Goodyeary. Dzieki tej reklamie. Nie dlatego, że ona pokazała, że to najlepsze opony, tylko dlatego, że ona jest fajna, kupując te gumy hccoiałbym im podziękować za fajną reklamę. I tak chyba działają reklamy.
pilaf666 napisał/a:
Wcale nie musieli brac akurat BMW. Mogli wziac Mercedesa, ktory jest lata swietlne przed BMW i ma zdecydowanie blizej do F1, niz "beemka" glownie ze wzgledu na produkcje super-samochodow, ktore wykrecaja niesamowite osiagi.

en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
Kompletny brak wiedzy i gadanie o niczym... Ech te gimbusy...