

@OgarStaryx2
Nie wiem skąd masz to info ale wydaje mi się, że ściemniasz, sakwy niejednokrotnie są szersze od motocykla więc obrys odpada, a sakwa czy duża teściowa to też bagaż
Przyczepić raczej się można do zasłoniętej rejestracji i oświetlenia ale to jest do obejścia
Nie wiem skąd masz to info ale wydaje mi się, że ściemniasz, sakwy niejednokrotnie są szersze od motocykla więc obrys odpada, a sakwa czy duża teściowa to też bagaż

Przyczepić raczej się można do zasłoniętej rejestracji i oświetlenia ale to jest do obejścia
cornishon69 napisał/a:
Rower kosztował pewnie mniej więcej tyle co ten motor
![]()
...ok🤬a



Full do XC na dobrym osprzęcie, na metalowej ramie nie przekracza raczej 10 k.
A ta rama w tym rowerze na węglową nie wygląda, koła też nie wygórowane. Amortyzacja już wysoki poziom. Stawiam że taki rower jako nówka kosztowałby troszkę około tych 10 k.
A na motorkach się nie znam.
Tak wiem, c🤬j was to obchodzi
A ta rama w tym rowerze na węglową nie wygląda, koła też nie wygórowane. Amortyzacja już wysoki poziom. Stawiam że taki rower jako nówka kosztowałby troszkę około tych 10 k.
A na motorkach się nie znam.
Tak wiem, c🤬j was to obchodzi



@Jarek1909 Dobre oczko, grono ludzi którzy z daleka widzą drogie elementy roweru nie jest zbyt szerokie
Rodzice nadal nie wierzą, że rower może do 30k kosztować.


dziwnie to by było jak by miał motor na bagażniku od rowera[/b]
