

miałem tak samo tylko że z jedną przyczepą. W ciągniku nie ma pasów to cała kabina była moja.
podpis użytkownika
...
robson54321 napisał/a:
No i powiem tak samo jak autor krzyks na inne lepsze tematy (nie moje także to nie zmesta
)
CO TO TUTAJ ROBI???
Już odpowiadam... to tutaj wywołuje dyskusję

P.S. - rozumiem, że pisząc o zemście chodzi Ci o to

sadistic.pl/zabawa-vt390843.htm
Szkoda że nie wrzuciłeś godzinnego filmu z opisem oglądać od 59 minuty...
@S.T.U_Cummins Co Ty p🤬lisz z jakąś redukcją kosztów? Swoje doświadczenie opierasz na grze w symulator farmy czy jaki c🤬j?!

qbsusus napisał/a:
Szkoda że nie wrzuciłeś godzinnego filmu z opisem oglądać od 59 minuty...
Tak... mogłem skrócić, wrzucić na sadolowego playera i oglądałbyś to dwa razy dłużej....



TheGrzywacz ta sama zasada co ze sprężarką klimy tylko w większym stopniu. Ale nie wytłumaczę tego kierownikowi cieniasa...

@pieces 13 @S.T.U_Cummins
Co wy to p🤬licie przecież nawet jeśli naciśniemy pedał hamulca bez podłączonej przyczepy to powietrze ucieka z układu. Gdy mamy podłaczoną przyczepe ucieka tego trochę więcej, ale na pewno nie aż tyle żeby tak mocno zwiększyć spalanie. A te 2 litry na godzine to chyba podczas jazdy na torze gdzie do chwile trzeba się zatrzymywać. Jestem ekspertem.
Co wy to p🤬licie przecież nawet jeśli naciśniemy pedał hamulca bez podłączonej przyczepy to powietrze ucieka z układu. Gdy mamy podłaczoną przyczepe ucieka tego trochę więcej, ale na pewno nie aż tyle żeby tak mocno zwiększyć spalanie. A te 2 litry na godzine to chyba podczas jazdy na torze gdzie do chwile trzeba się zatrzymywać. Jestem ekspertem.


Medivith napisał/a:
@pieces 13 @S.T.U_Cummins
Co wy to p🤬licie przecież nawet jeśli naciśniemy pedał hamulca bez podłączonej przyczepy to powietrze ucieka z układu. Gdy mamy podłaczoną przyczepe ucieka tego trochę więcej, ale na pewno nie aż tyle żeby tak mocno zwiększyć spalanie. A te 2 litry na godzine to chyba podczas jazdy na torze gdzie do chwile trzeba się zatrzymywać. Jestem ekspertem.
Klimatyzacja zwiększa spalanie nawet do 1 litra, to sprężarka do hamulców nie zwiększy? zapewne jest tam mocniejszy silnik elektryczny, który stawia większy opór w układzie mechanicznym lub mówiąc profesjonalnie, posiada większy moment mechaniczny w przeciwną stronę

A nie opłacało by się bardziej wykorzystać pick-upa jak w Hameryce robią, mniej spali jak traktor i korków nie będzię powodował?
@TheGrzywacz Od małego pracuje na roli i nie raz jechałem bez hamulców i raz za dzieciaka mnie złożyło z beczkowozem tak jak kolesia na filmie.
@ Medivith Nabijesz zbiornik powietrza w ciągniku i przyczepie, to u mnie starczy na 5 hamowań i nie ma odpowiedniego ciśnienia by hamulce się wyłączyły albo będą stawiały lekki opór... A po za tym te hamulce tak działają, albo nie hamują w cale albo z całej siły, i nawet pulsacyjne hamowanie nie doświadczonemu kierowcy może doprowadzić do zatrzymania się zestawu.
Wiem że to jest taki paradoks ale 1 obwodowy układ hamulcowy tak działa (najpopularniejszy w rolnictwie). Gdy mamy w przewodzie ciśnienie ok 4bar hamulce nie działają a gdy naciśniemy hamulec/odepnie się przyczepa i rozerwie się przewód hamulcowy, ciśnienie w przewodzie spada i automatyczny mechanizm sprężone powietrze ze zbiornika w przyczepie przekieruje do hamulców. Natomiast gdy ciśnienie w przewodzie znowu wzrośnie, hamulce się zwalniają a powietrze z przewodu trafia do zbiornika(uzupełnia się ubytek powietrza po ostatnim hamowaniu)
Już nie będę wam tłumaczył o układach hamulcowych, bo są 2, 3 przewodowe. Hydrauliczne, hydrauliczno/pneumatyczne, knorry (nie kostki rosołowe
) itd.
Na sadistic'u cała prawda !!!
@ Medivith Nabijesz zbiornik powietrza w ciągniku i przyczepie, to u mnie starczy na 5 hamowań i nie ma odpowiedniego ciśnienia by hamulce się wyłączyły albo będą stawiały lekki opór... A po za tym te hamulce tak działają, albo nie hamują w cale albo z całej siły, i nawet pulsacyjne hamowanie nie doświadczonemu kierowcy może doprowadzić do zatrzymania się zestawu.
Wiem że to jest taki paradoks ale 1 obwodowy układ hamulcowy tak działa (najpopularniejszy w rolnictwie). Gdy mamy w przewodzie ciśnienie ok 4bar hamulce nie działają a gdy naciśniemy hamulec/odepnie się przyczepa i rozerwie się przewód hamulcowy, ciśnienie w przewodzie spada i automatyczny mechanizm sprężone powietrze ze zbiornika w przyczepie przekieruje do hamulców. Natomiast gdy ciśnienie w przewodzie znowu wzrośnie, hamulce się zwalniają a powietrze z przewodu trafia do zbiornika(uzupełnia się ubytek powietrza po ostatnim hamowaniu)
Już nie będę wam tłumaczył o układach hamulcowych, bo są 2, 3 przewodowe. Hydrauliczne, hydrauliczno/pneumatyczne, knorry (nie kostki rosołowe

podpis użytkownika
Boga nie maNa sadistic'u cała prawda !!!
Traktorzysta oprocz przyciecia spalania, przycial sobie jeszcze myslenie. Pol biedy z pustymi przyczepami, ale jakim trzeba byc zjebem by odjebac taki motyw z zaladowanymi przyczepami?

Najbardziej sp🤬olone światła w cały Stargardzie, 6 sekund zielone 30 czerwone...a nie czekaj, jeszcze na Dworcowej(wylot na Wyszyńskiego) są takie same
MAN podobno sp🤬olił



Ogólnie to wy ZST nie przyjeżdżajcie do Szczecina swoimi golfami mk III ponieważ gubicie się na pierwszym rondzie