Ten w osobówce jest chyba średnio zorientowany w rzeczywistości. Osobiście zaniechałbym manewru
No ty nie jesteś zorientowany. masz przyspieszać w takiej sytuacji, bo to tył nachodzi, a nie przód.
Najpierw przestańcie wyrzucać butelki z moczem na pobocze. Oraz srać pod przyczepą.
To że pracuję w logistyce nie oznacza że jestem kierowcą.
Poza tym gdyby nie setki tys. kierowców, nie mielibyście co żreć i czego kupować w sklepach.
Skąd wziął się towar w biedronkach, żabach, kauflandach, lidlach itp? Teleportował się tam?
Najpierw przestańcie wyrzucać butelki z moczem na pobocze. Oraz srać pod przyczepą.
Z butelek NIGDY nie zrezygnujemy, a ja sram do worka w kabinie. Żeby szef wiedział że to mój tir 👹
U nas ITD to dowaliłoby pacjentowi takie kary, zeby mu się raz na zawsze odechciało jeździć z gabarytami.
Dla niekumatych - gabaryty czyli ładunki ponadnormatywne, jak np. ten wiatrak, w Polsce wozi się raczej tylko nocami, na eskach i autostradach bez bramek i w określonych godzinach. Do tego pilot z przodu i z tyłu na nonstop włączonych kogutach. Ten tylny zatyka w razie potrzeby lewy pas.
Tak jest w Europie. W Chinach te przepisy europejskie nie są obowiązujące. Tak gwoli informacji.
[ Dodano 2025-10-03, 00:47 ]
@howke
W języku chińskim uproszczonym byłoby coś takiego na tablicy informacyjnej!
注意!这种情况发生在转弯时。
To nie jest żart.
[ Dodano 2025-10-03, 00:56 ]
To że pracuję w logistyce nie oznacza że jestem kierowcą.
Poza tym gdyby nie setki tys. kierowców, nie mielibyście co żreć i czego kupować w sklepach.
Skąd wziął się towar w biedronkach, żabach, kauflandach, lidlach itp? Teleportował się tam?
Daj spokój. Nie ma sensu tłumaczyć, bo to jest Sadol!
Pewna grupa ludzi preferuje robić z siebie debila, bo to tutaj jest w "dobrym tonie!" 🐵
Jak to chiny to sory ale europa jest juz w dupie!!!
No ty nie jesteś zorientowany. masz przyspieszać w takiej sytuacji, bo to tył nachodzi, a nie przód.