Szaleństwo
Nawet seryjny Nissan GT-R to szybka maszyna. Zobaczcie zatem co się dzieje, kiedy pod maską ma 1700 KM. Przyspieszenie do "setki" w 3.20 s. i prędkość maksymalna 374 km/h
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
54 minuty temu
fejzez napisał/a:
celem budowy takich aut jest osiągnięcie jak najwyższej prędkości i najlepszego czasu na odcinku 1mili (1.6km)
polecam "texas mile" tam fury mają po 2tyś koni i napęd na tył, przy czym osiągają prędkości rzędu 400km/h +
Ale to auto, patrząc po tym materiale, używane jest w innych warunkach. Jak pokażą co potrafi, do czego jest stworzone to może będzie jakiś sens. Póki co - nie ma.
/edit
Sprawdziłem stronę Texas Mile - 420-430km/h - tyle wynosi rekord na odcinku 1-mili. Ile ten GTR pociągnie?
no to ile w koncu to ma Vmax? Bo przyspieszenie do 100 jest lipa jak na taką moc, może gdyby był na gąsiennicach to by lepiej mu szło...
No przyspieszenie dupy nie urywa jednak. Auta rajdowe miały podobne albo i lepsze przy zdecydowanie mniejszych mocach.
hajper - im auto ma więcej mocy tym szybciej pojedzie, niezależnie od swojej konstrukcji. Jeśli ten nissan miałby 850KM i jechał powiedzmy 350, to nie znaczy że przy 1700 będzie miał Vmax 700km/h ale nie znaczy też że zostanie 350, albo wzrośnie o 20-30km/h. To auto spokojnie powinno rozwinąć 450+ zakładając że jest w ogóle w stanie przyczepność zachować (ale w końcu te spojlery przy takiej prędkości się używa).
hajper - im auto ma więcej mocy tym szybciej pojedzie, niezależnie od swojej konstrukcji. Jeśli ten nissan miałby 850KM i jechał powiedzmy 350, to nie znaczy że przy 1700 będzie miał Vmax 700km/h ale nie znaczy też że zostanie 350, albo wzrośnie o 20-30km/h. To auto spokojnie powinno rozwinąć 450+ zakładając że jest w ogóle w stanie przyczepność zachować (ale w końcu te spojlery przy takiej prędkości się używa).
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie