Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
mjrZenada 2014-01-15, 12:27 1
Ja mam nadzieję że to przejdzie jeszcze szereg zabiegów poprawiających wygląd.
Szkoda pomysłu aby się zmarnował.
Zgłoś
Avatar
Q................1 2014-01-15, 12:28 1
Straszny brzydal, nie ma się czym chwalić... Btw Syrena II
Zgłoś
Avatar
HAL-9000 2014-01-15, 13:15
ciekawe z czego wezmą podzespoły, bo wątpię żeby po takim zastoju polscy konstruktorzy zaskoczyli nas np. własnym udanym silnikiem.
Zgłoś
Avatar
hujoczita 2014-01-15, 14:21
Stylowe kołpaki będą tylko w opcji, a najsilniejszy motor z paska 1,9 TDI oczywiście (syrena typ R)
Zgłoś
Avatar
w................1 2014-01-15, 14:23 2
Może fabryczny LPG?
Zgłoś
Avatar
Chang 2014-01-15, 14:25 1
Już by mogli zainwestować w jakieś alusy, a nie kołpaki jak do Lanosa Tragedii nie ma, ale coś im nie poszło z proporcjami nadwozia
Zgłoś
Avatar
andrewerty 2014-01-15, 14:27 12
a żebyście się nie zesrali z tego zachwytu. nawet gdyby to auto weszło do produkcji (w co wątpię) i nawet gdyby jego cena była konkurencyjna (w co jeszcze bardziej wątpię) to i tak nikt tego auta nie kupi!!! auta stylizowane na retro ludzie kupują z sentymentu. a poza naszym krajem nikt syreny nie zna a u nas w kraju ludzi nie stać na nowe samochody.

projekt sam w sobie jest dość ciekawy a próba odbudowania polskiego przemysłu samochodowego godna pochwały ale zderzenie z rzeczywistością jest zawsze bolesne

podpis użytkownika

>CBR 929RR Fireblade
Zgłoś
Avatar
L................r 2014-01-15, 14:29
Fajne autko z kuchni do supermarketu Ogólnie Ok, ale nad Warszawą by mogli pomyśleć
Zgłoś
Avatar
eekz 2014-01-15, 14:29 7
Kawałek wywiadu z twórcą Meluzyny:

WERSJE SILNIKOWE:

Syrena Meluzyna L (wersja budżetowa) powinna mieć 3- lub 4-cylindrowy silnik o pojemności do 1,5 litra. Silnik z przodu, napęd na przód, skrzynia manualna.

Syrena Meluzyna (“normalna” wersja) będzie napędzana 4-cylindrowym silnikiem o pojemności około 2 litrów. Napęd na przód, skrzynia manualna lub automatyczna.

Syrena Meluzyna S będzie mieć 4-cylindrowy silnik o pojemności 2,5-3,0 litrów. Jednostka umieszczona z przodu, napęd na wszystkie koła, skrzynia manualna lub automatyczna.

Syrena Meluzyna Turbo natomiast ma mieć 4-cylindrowy silnik o pojemności około 3 litrów, z turbodoładowaniem dla właściwych osiągów. Podobnie jak w wersji S jednostka z przodu, napęd na wszystkie koła, skrzynia manualna lub automatyczna.

Syrena Meluzyna HS (Hybrid Sport) ma mieć 4-cylindrowy silnik o pojemności 2-2,5 litra, umieszczony z przodu i napędzający koła przednie za pomocą skrzyni automatycznej. Tylne koła napędzać będzie motor elektryczny, a baterie będą umieszczone w tunelu środkowym.

Planujemy również wprowadzić wersję w pełni elektryczną, ale specyfikacje nie są jeszcze określone.

W tym miejscu chcę zaznaczyć, że planujemy również kolejne odmiany nadwoziowe, jak kabriolet, auto dostawcze, hatchback czy pojazd terenowy. Taka różnorodność była cechą „starej” Syreny, tak będzie i teraz.

A TERAZ.... CENY! (nie spadnijcie z krzeseł )

Bazowy model to AK Syrena Meluzyna L z ceną 35 tys. złotych. Meluzyna w pośredniej wersji to kwota około 40-50 tys. złotych, w zależności od wyposażenia, które może podnieść cenę jeszcze wyżej.

Jeśli chodzi o modele sportowe, jak Meluzyna S oraz Meluzyna Turbo, prezentowana po raz pierwszy na zdjęciach przekazanych Onetowi, ich cena nie jest ściśle ustalona, ale niektóre odmiany mogą być wycenione powyżej 240 tys. złotych. To dlatego, że to wersje Premium – ekskluzywne pojazdy ukierunkowane na osiągi i radość z jazdy.
Zgłoś
Avatar
Z................h 2014-01-15, 14:30 1
Powtarzam jeszcze raz: to NIE forum motoryzacyjne...
Zgłoś
Avatar
OgarStaryx2 2014-01-15, 14:33
Ile to kosztuje? Bo jak więcej niż 30 000 zł to zdecydowanie wolę inne, sprawdzone, zagraniczne marki.
Zgłoś
Avatar
goddamn 2014-01-15, 14:34
czyżby zapomnieli o kierunkowskazach?
Zgłoś
Avatar
d................g 2014-01-15, 14:37
Ford fiesta kosztuje okolo 50.000, kto kupi syrenke za tyle samo
Zgłoś
Avatar
joystik1337 2014-01-15, 14:42 1
Ten samochód to straszna c🤬jnia.
Zgłoś
Avatar
i................n 2014-01-15, 14:43
Lewy halogen już zj🤬y na starcie - nie dziala
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie