📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:14
Nazwijcie mnie specem i domorosłym mechanikiem, ale wbrew pozorom to nie jest takie trudne.
Wiem to z własnego doświadczenia, bo posiadałem takie maszyny, a że każda była używana i nie było szkoda naprawiać własnoręcznie to się majstwowało.
Praktycznie każdy seryjny chiński skuter/motorower da się szybko odpalić bez kluczyka. Tak, nawet te już kupione, które stoją na mieście.
Wiem to z własnego doświadczenia, bo posiadałem takie maszyny, a że każda była używana i nie było szkoda naprawiać własnoręcznie to się majstwowało.
Praktycznie każdy seryjny chiński skuter/motorower da się szybko odpalić bez kluczyka. Tak, nawet te już kupione, które stoją na mieście.
Najprostsza stacyjka ze skutera ma cztery kable: plus, dwa minusy i "killswitch". W pozycji wyłączonej "killswitch" jest zwarty z minusem i odcina zapłon. Po przekręceniu na ON "killswitch" jest rozłączony i masz zapłon. Proste jak budowa cepa.
Odłączenie kostki stacyjki umożliwi zapłon, ale nie będzie świateł.
Naturalnie można zrobić se światła kablem z dwoma konektorami lub "na krótko".
Mała rada: Jak odcinasz kable to jak najbliżej stacyjki (zaraz przy lutach) gdyż możesz se je potem zlutować i nie trzeba kupować nowej stacyjki.
Odłączenie kostki stacyjki umożliwi zapłon, ale nie będzie świateł.
Naturalnie można zrobić se światła kablem z dwoma konektorami lub "na krótko".
Mała rada: Jak odcinasz kable to jak najbliżej stacyjki (zaraz przy lutach) gdyż możesz se je potem zlutować i nie trzeba kupować nowej stacyjki.
Vilku91, a literowki zrobiles celowo zeby byc bardziej wiarygodnym?
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie