



@NastyRascal
Nie kręcić może równie dlatego że jest rozładowany akumulator. Włącznik elektromagnetyczny da radę przesunąć ale zakręcić silnikiem już nie.
Nie kręcić może równie dlatego że jest rozładowany akumulator. Włącznik elektromagnetyczny da radę przesunąć ale zakręcić silnikiem już nie.

Ale o co biega? Odpalać na pych można niemal każde autko ...

Trochę c🤬jowo dajesz za autko 1mln ojro i musisz pchać, żeby odpalić


marian3p napisał/a:
@NastyRascal
Nie kręcić może równie dlatego że jest rozładowany akumulator. Włącznik elektromagnetyczny da radę przesunąć ale zakręcić silnikiem już nie.
Z rozładowanym akumulatorem nie odpalisz, bo elektronika nie będzie zasilana więc ani wtrysku ani iskry nie będzie. Nie mówiąc o wspomaganiu i zablokowanej kierownicy.
Dobrze, że na gaz mu się nie przełączyło.. Tak to by musieli jeszcze raz pchać


sami eksperci widzę
bateria wyładowana na tyle żeby nie zakręcić rozrusznikiem ale na kontrolki i elektronikę starczy, nie piszę sobie, że to stały problem superaut tak z palca, mam z nimi na co dzień do czynienia i znam ten odgłos jak własny pierd - nie, nie posiadam nawet felgi pd takiego, po prostu praca
ekspertom radzę zgłębić temat napięcia, natężenia, pojemności i prądu rozruchowego akumulatora...

