Główna Poczekalnia (1) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 46 minut temu
konto usunięte 2012-01-06, 19:04
@dth

No jak ktoś robi jakieś dzieło powiedzmy przez 2 min to nie oznacza ze jest totalnie do dupy . Słyszałem o jakimś artyście który jebnął czarną kropkę na wielkiej kartce i ta kropka poszła za iles tam tysięcy dolarów , a dostał tyle hajsu tylko dlatego bo nazwał to sztuką "nowoczesną" czy tam "alternatywną" (nie znam się i tyle)
Zgłoś
konto usunięte 2012-01-06, 19:10
@seven ----> pl.wikipedia.org/wiki/Fotografika

to ma.
Zgłoś
konto usunięte 2012-01-06, 19:11 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
konto usunięte 2012-01-06, 19:21 2
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
konto usunięte 2012-01-06, 19:30 3
Zgłoś
konto usunięte 2012-01-06, 19:43
Zgłoś
konto usunięte 2012-01-06, 19:45
Zgłoś
konto usunięte 2012-01-06, 21:26
Sztuka to całkiem względne pojęcie jest.
Nawet grzebienie z jakimiś tam wzorkami, z okresu chyba bizancjum? nie pamiętam za dobrze, mogły być produkowane masowo, a teraz są dziełami sztuki..
Koleś ładnie, sprawnie maluje obrazki. Ma wyczucie koloru, a to nie jest takie proste do wyuczenia. Prawda, ze jak się uprzeć to wszystkiego człowiek się nauczy, ale trzeba mieć artyzm we krwi, żeby w ogóle zacząć ćwiczenia. W końcu więcej by zarobił ucząc się czegoś bardziej pożytecznego...
Co do "sztuki" nowoczesnej, to jest to dla mnie całkowite nieporozumienie opierające się na "wszyscy mówią, że to faajne, taż będę fajny i będę twierdził, że to niesamowite dzieła są..."
Po prostu trafił cwany na grupkę kretynów i samo poszło...
Zgłoś
seven 2012-01-06, 21:49
Zgłoś
Hrabia Drapula 2012-01-06, 23:03
@dth