

P.S. Dla traktujących poważnie "1.9TDi", te modele nie miały 1.9 tylko 1.6 z turbo lub bez.
To w jakiej to jest budzie nie ma w ogóle znaczenia

podpis użytkownika
Nie lubię hejterów. I trolli.Nie wiem na c🤬j się spuszczacie i porównujecie auto zrobione stricte pod 1/4 mili z autem seryjnym.
To w jakiej to jest budzie nie ma w ogóle znaczenia![]()
Tak samo jak filmiki gdzie maluchy na 1/4mili objeżdżają Corvetty / Mustangi itd.. Ale tu raczej chodzi o to że autor tematu napisał "1.9TDi twin turbo", a dalej poleciała gównoburza że to mało pali, oszczędne itd itd.... Co mnie osobiście lekko irytuje ;d
edit: poza tym, nie ma co sie spinać bo i tak BYŁO i teraz temat poleci do kosza ;d


![]()
Że co k🤬a?!
Po takich modyfikacjach (a nawet bez nich) TDI i inne gnoje potrafią sporo wp🤬lić paliwa i często są droższe w eksploatacji od benzyny.
Idiotoodporny to był twój stary bo na jego miejscu bym cie utopił.
Z resztą c🤬ja się znasz wiec do kogo ja piszę...![]()
Zmodowane na ~220 koni 1.9 tdi palą mniej od zwykłych 1.9 tdi, zwykle średnio po 5 litrów. Kolega się jednak coś tam zna, oprócz tego, że ferrari jest bardziej wygodne, bo w środku ferrari to bieda gorsza od poloneza, razem z trzeszczącymi plastikami, czego nienawidzę.
Najlepszy był AFN 110 KM na pompie w poczciwym passerati b5 i audi a3/4/6 przed liftem.
A najlepszym 1.9 tdi była seria AVF-ARL na pompowtryskiwaczach z potężnym potencjałem i pancernym dołem.
Przecież to spalanie chwilowe..


@bleblebator1, zrób prawko, wyjedź na pierwszą lepszą krajówkę i się dowiesz, czemu samochód nie może być mułem - żeby wyprzedzić tira chociażby. Z tym swoim legendarnym 1.9tdi 90KM to musisz patrzeć na kilometr do przodu, żeby z 80km/h dał rady rozpędzić się i bezpiecznie wyprzedzić. A jak masz trochę koni, to nie ma problemy.
Prawko mam od równo dwudziestu lat, jeżdżę po górach tylno i przednio napędówkami, non stop śmigam najbardziej pok🤬ionym odcinkiem DK8, zakręt na zakręcie, tir k🤬a za tirem i przed tirem, pięciokilometrowy podjazd i 7 km zjazd, z jednej strony kilkanaście metrów niżej rzeka z drugiej kilkunastometrowa pionowa skała.
Zgadnij gdzie to jest? I zaszalej tam ferrarką, powodzenia.
Skąd k🤬a w pasacie b2 wziął wam się silnik 1.9 TDI?
Sam miałem b2 w kombi w gołym dieslu 1.6. Palił mi 5 litrów w mieście, a jak pieniędzy nie było to można było wlać cokolwiek i tak by pojechał. Auto zepsuło się raz i naprawa kosztowała mnie 50 zł z częściami. Gdyby mi kolega go nie rozp🤬olił, to pewnie do dzisiaj bym jeździł czasem.
W tym czasie były 1,6 tdi i 1,9 tdi, ale tak patrząc po kumpla audi 80 gdzieś z 92 roku to 1,6 tdi miały lepsze p🤬lnięcie
podpis użytkownika
Doskonały i nieomylny inżynier to taki, który unika drobnych błędów na drodze do wielkiej katastrofy.
Wiecie co jest w tym wszystkim najpiękniejsze? Mina typa w takim drogim samochodzie, który został objechany przez Paseratti z 1.9 TDI.
Plusy takiego passata:
- pali tyle co nic, nawet przy modyfikacjach (max 7-8 l)
- duży bagażnik, możesz jechać na wakacje
- spory prześwit, przejedziesz przez wszystkie dziury, wjedziesz wszędzie
- idioto odporny silnik 1.9 TDI (tak, nawet po modach)
- tanie części zamienne
- możesz robić zasłone dymną
- rozp🤬alasz każdego snoba w Ferrari, Porsche czy BMW
Plusy Ferrari 458 Italia:
- ma klimatyzacje
- elektryczne szyby
- suki zdejmują majtki przez głowe na widok Twojej fury
- bardziej komfortowy
Podsumowując...może wyjdę na Cześka ale i tak bym wziął Paseratti![]()
Bardziej komfortowy? Ferrari? Od Passka z 90 roku??? siedziałeś kiedyś w takim Pasku? Jest w c🤬j wygodniejszy niż te sztywne, twarde fotele kubełkowe z Ferka. Może te fotele z Ferka dobrze się sprawdzają podczas przeciążeń, ale z komfortem to nie ma nic wspólnego. (Tak w takim Ferku też siedziałem w Danii, więc mam porównanie)

W tym czasie były 1,6 tdi i 1,9 tdi, ale tak patrząc po kumpla audi 80 gdzieś z 92 roku to 1,6 tdi miały lepsze p🤬lnięcie
TDi to już wtrysk bezpośredni w tych paskach były tylko diesle na pośrednim wtrysku 1.6D i 1.6 TD, audi 80 miało TDi ale dopiero w budzie B4 czyli bodajże od roku 1992
1.6TDi to już całkiem nowa konstrukcja bo koło 2010 debiutował

TDi to już wtrysk bezpośredni w tych paskach były tylko diesle na pośrednim wtrysku 1.6D i 1.6 TD, audi 80 miało TDi ale dopiero w budzie B4 czyli bodajże od roku 1992
1.6TDi to już całkiem nowa konstrukcja bo koło 2010 debiutował![]()
1.6 TDi to była stara konstrukcja z intercoolerem
podpis użytkownika
Doskonały i nieomylny inżynier to taki, który unika drobnych błędów na drodze do wielkiej katastrofy.



podpis użytkownika
Wymyj zęby, mój siwek lubi czyste stajnie...Sadistic - czyli forum które wiele pisze, a nic nie wyjasnia.