Główna Poczekalnia (8) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 13 minut temu
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
konto usunięte 2012-05-30, 13:30
piwko za quattro, reklama taka sobie ale samochodzik niczego sobie
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-05-30, 13:45
Bania88, ja jebie 4x4 porównywać z napędem na tył...
Zgłoś
Avatar
olo1990pl 2012-05-30, 14:16
@up - wszystkie 3 auta mają napęd 4x4. Jednak tylko w BMW był on załączony/zblokowany. Dlatego mimo poślizgu kół przednich w Audi i Mercu, tylne koła stoją nieruchomo (patrząc na 2gi filmik).

A tutaj cytat z wiki odn. reklamówki:

Cytat:

W 1986 Audi opublikowało krótki film promocyjny, w którym Audi 100 quattro na własnych siłach wjechało na pokrytą śniegiem fińską skocznię narciarską z wzniesieniem wynoszącym 80%. Film był wyróżniony w Cannes nagrodą złotego lwa. Ponieważ na reklamie dało się zauważyć linę asekurującą, pojawiło się rozczarowanie, co do możliwości napędu na cztery koła. Z kolei w dniu 25-letniego jubileuszu napędu quattro, w roku 2005, udało się powtórzyć ten sukces, Audi A6 wjechalo na szczyt skoczni. Jego opony były wyposażone w 6-milimetrowe kolce, nie obyło się także bez liny asekuracyjnej, która wraz ze specjalnym urządzeniem zamontowanym pod podwoziem samochodu, zabezpieczała przed ewentualnym ześlizgnięciem. Podczas pierwszych prób z oponami bez kolców, Audi nie było w stanie wyjechać na szczyt skoczni.

Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-05-30, 14:32 1
Jakby Quattro było słabe to nie wygrywalo by tylu rajdów od czasu gdy sie pojawiło
Zgłoś
Avatar
tinio 2012-05-30, 18:12
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
PryszczatyJeż 2012-05-30, 22:59
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
bania88 2012-06-02, 15:13
Hiros, Na twoj komentarz odpowiem ikonka

olo1990pl, nie do konca masz tacje, w BMW tez nie ma zadnych wlaczanych blokad, tylko ma staly podzial mocy, a w Audi i Mercu jest pseudo "aktywny" podzial mocy i dla tego jak przednie kola wjada na rolki to cala moc wali na przod i na tyl juz nie starczy, dla tego tylne kola praktycznie stoja. Na pierwszym filmiku widac w audi - przod w rolkach tyl stoi, tyl w rolkach przod stoi.

Karu, pokaz mi test, w ktorym kazdy samochod bedzie mial identyczne warunki, a nie kazdy wali inna droga i jeden wlatuje na gorke na pelnej p🤬dzie, a drugi z miejsca rusza. O tym pierwszym BMW to juz nie wspomne - Podjechal kawalek, zatrzymal sie i gaz do dechy. Bardzo dokladny i adekwatny test
Zgłoś

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem