

Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Cyt. " Konto YouTube, które jest powiązane z tym filmem, zostało usunięte z powodu wielu powiadomień o naruszeniu praw autorskich przesłanych przez osoby trzecie."
I koniec kariery...
I koniec kariery...
RockyWood napisał/a:
i dziwić się potem że właściciel samochodu wyląduje na hardzie....
bo to jest tylko prolog

Resterwers napisał/a:
No ja p🤬le żeby bębna nie potrafić złożyć? Przecież tam są 4 sprężyny, tłoczek i okładziny. Toć to golf3 z ubiegłego stulecia a nie półroczna panamera. Dobrze mu na końcu filmiku powiedział, pod tesco też jest robota...
to co on zakładał , tzn nie miał pojęcia jak założyć , to samoregulator , także nie tylko sprężyny i tłoczek , ale również samoregulator .
A co do majstra , p🤬da nie fachowiec .
To są właśnie mechanicy po zawodówce ,w której wystarczyło mieć zeszyt aby ukończyć szkołę .

Resterwers napisał/a:
No ja p🤬le żeby bębna nie potrafić złożyć? Przecież tam są 4 sprężyny, tłoczek i okładziny. Toć to golf3 z ubiegłego stulecia a nie półroczna panamera. Dobrze mu na końcu filmiku powiedział, pod tesco też jest robota...
To półroczna panamera ma z tyłu bębny ?. Hamulce tarczowe są dużo prostszej konstrukcji niż przestarzałe bębny.
@szwagier9
Ale w "przestarzałych" bębnach hamulec ręczny działał nawet jak auto już było w drodze do huty, a w "nowoczesnych" tarczówkach ręczny działa do 200kkm i trzeba pół układu hamulcowego wymienić, żeby go ponownie uruchomić...
A poza tym to bzdura, że hamulce tarczowe są prostszej konstrukcji, fakt może wymiana klocków jest prostsza ale nic poza tym.
Ale w "przestarzałych" bębnach hamulec ręczny działał nawet jak auto już było w drodze do huty, a w "nowoczesnych" tarczówkach ręczny działa do 200kkm i trzeba pół układu hamulcowego wymienić, żeby go ponownie uruchomić...
A poza tym to bzdura, że hamulce tarczowe są prostszej konstrukcji, fakt może wymiana klocków jest prostsza ale nic poza tym.
gadacie o składaniu a Pan wielki mechanior powinien zacząć od wyczyszczenie syfu po okładzinach ... gówniane czyściwo trw do odtłuszczania i innych srujów kosztuje 10zł nie majatek a poprawia estetyke pracy juz nawet nie samego układu hamulcowego a mechanika widac wszystkie otwory po pośpiesznie rozebranym rozpieraku i dziurkach na sprężynki.
szwagier9 napisał/a:
To półroczna panamera ma z tyłu bębny ?. Hamulce tarczowe są dużo prostszej konstrukcji niż przestarzałe bębny.
Generalnie dużo aut (np. nowe bmw, ale stare również) mają tzw. tarczobęben. Wygląda jak zwykła tarcza ale w środku jest zbudowana jak bęben hamulcowy i pełni funkcje hamulca ręcznego.