



Reklama swą metaforą jednoznacznie, aczkolwiek w sposób bardzo wysmakowany, ukazuje widzom smutne życie człowieka zamkniętego w pokoju bez klamek o kolorze ścian wyraźnie wskazującym na upodobania homoseksualne. Jego żałosną wegetację pieczętuje fakt codziennego bicia go przez rodzonego ojca, który w tym celu używa ryby. Jednak na drodze głównego bohatera staje magiczny napój, po którego wypiciu ów bohater wpada w dziką euforię. Jeden napój i jego magia zmieniły żałosnego człowieczka w równie żałosnego żałosnego świra.
Pewnie mocno kopie.. ten napój.
Pewnie mocno kopie.. ten napój.

Zwrot "angielska wódka" to oksymoron.
podpis użytkownika
Veni Vidi Vyiebane
hahahaha -.-
poj🤬e, ale nie bardziej niż 'bezendu', kretyna co to wymyślił nabiłbym na pal
poj🤬e, ale nie bardziej niż 'bezendu', kretyna co to wymyślił nabiłbym na pal
Anglia...Czasem się zastanawiam kto wpada na tak inteligentne pomysły na reklamę produktu..