konto usunięte
2012-12-13, 18:25
Czarno biały ale jakość lepsza niż połowa filmów na youtube.
konto usunięte
2012-12-13, 19:12
kleryk66 napisał/a:
Niemieckie czołgi (dopóki się nie popsuły przez jakąś prostą usterkę) były potęgą.
Albo nie ugrzęzły w ruskich drogach zimą <lol>
konto usunięte
2012-12-13, 19:16
A mnie zastanawia dlaczego amerykańskich czołgistów nikt nie próbował dobić a niemieckich już tak.
@Up
Amerykanie nie mieli dobrych czołgistów, dla Niemców opłacało się bardziej by załoga uszła cała, dostała nowy czołg i znowu wjechała im pod lufę, za to niemieccy czołgiści do 1944 to była elita i gównianym Stugiem III Ausf. F lub PzKpfw IV Ausf. F lub H potrafili rozwalić wszystko w dużej ilości.
konto usunięte
2012-12-13, 19:22
Niemcy byli zajebiści... dopóki nie spróbowali swoich sił ze ZWIĄZKIEM RADZIECKIM
☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭
@up
Rusy to zergowie, wygrali samą przewagą liczebną
konto usunięte
2012-12-13, 20:20
vatherland napisał/a:
kocham wszystko co z wojskiem związane
Jaką masz kategorię w WKU??
konto usunięte
2012-12-13, 20:26
Pershing kontra Pantera. Piękny pojedynek.
konto usunięte
2012-12-13, 21:15
@up
WoT nigdy nie będzie do końca realistyczny. Jakieś tam elementy realizmu są, ale to nadal tylko gra. Zmiennych jakie mają znaczenie przy penetracji pancerza jest tyle, że nie da się tego umieścić w grze. Tak naprawdę tylko Combat Mission nieco się do realizmu przybliżył.
Wpływ na penetrację mają takie czynniki jak jakoś metalu z jakiego jest zrobiony pancerz, jakoś materiału z którego jest zrobiony pocisk, odległość od celu, nachylenie pancerza względem trajektorii pocisku, siła ładunku miotającego, stan pancerza, to ile uderzeń już na siebie przyjął, a nawet takie czynniki jak wilgotność powietrza, wiatr, czy temperatura otoczenia. Tego nie da się zawrzeć w grze więc one opierają się tylko na czynniku odległości od celu, kącie nachylenia i realnej grubości pancerza.
@up @upup
Gra dąży tylko do pewnego stopnia realizmu, przy zachowaniu jak największej przyjemności z gry, bo w końcu o to chodzi