Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
marcind93 2016-03-05, 21:24 1
sto razy wolal bym BMW !!! szatan !
Zgłoś
Avatar
MlynQ 2016-03-05, 21:24 9
A tak to BMW wygląda pod maską


I jeszcze inne ujęcie


Swoją drogą zastanawia mnie jedno.. Czy wyścig nie był ułożony pod BMW? Mianowicie mam na myśli lotny start.. Widać że bmw ma problemy z przeniesieniem mocy na asfalt. Brak tylniego skrzydła. Gdyby start odbył się normalnie od zatrzymania, wynik wyścigu był by zupełnie inny..
Zgłoś
Avatar
sknerus_mckwacz 2016-03-05, 21:26 1
Ciekawe, jakby bmka miała spore skrzydło na tylnej klapie, żeby jej tak nie rozbujało.
Zgłoś
Avatar
majkel1615 2016-03-05, 21:28
Ciekawe trochę bugatti podkręcić
Zgłoś
Avatar
BajecznyKrzysztof 2016-03-05, 21:31
tylko, że to M5 jest tak zmodowane, że pewnie kosztowało z połowe tego bugatti ;p
Zgłoś
Avatar
białywęgorz 2016-03-05, 21:50
Nie znam się totalnie. Co powoduje to, że BMW tak strzela z rury?
Zgłoś
Avatar
_Azazel 2016-03-05, 22:03 60
Erdo napisał/a:

Nie znam się totalnie. Co powoduje to, że BMW tak strzela z rury?



Mali naziści
Zgłoś
Avatar
Conscribo 2016-03-05, 22:05 2
jak mieszanka się spala w rurze to jest bum, jak napuścisz do rynny gazu i przystawisz zapałkę będzie podobny efekt

podpis użytkownika

Nie lubię hejterów. I trolli.
Zgłoś
Avatar
admiralsuchy 2016-03-05, 22:12
Tylne zawieszenie ma zestrojone na miękkie po to aby nie "latał" po całym pasie. Jestem ekspertem...
Zgłoś
Avatar
~Vladimir 2016-03-05, 22:21
"Every1 loves Anti-Lag" :V

podpis użytkownika

Si vis pacem, para bellum.
Zgłoś
Avatar
s................m 2016-03-05, 22:31 1
MlynQ napisał/a:

A tak to BMW wygląda pod maską


I jeszcze inne ujęcie


Swoją drogą zastanawia mnie jedno.. Czy wyścig nie był ułożony pod BMW? Mianowicie mam na myśli lotny start.. Widać że bmw ma problemy z przeniesieniem mocy na asfalt. Brak tylniego skrzydła. Gdyby start odbył się normalnie od zatrzymania, wynik wyścigu był by zupełnie inny..



Wyścig z miejsca nie miałby sensu, bo przecież układ napędowy jest różny w tych autach.poza tym 5tka gubi trakcje w zasadzie do piątki.Normalne, że wyścig ze startu lotnego ma większy sens w przypadku takiego wyścigu.Ale ciekawy byłby wyścig na dystanscie 1 mili właśnie ze startu, bo jestem ciekaw, czy beemka odrobiła by straty.
Zgłoś
Avatar
Majozen 2016-03-05, 22:35 3
I c🤬j z tego, że na prostej rozpieprza Veyrona, jak ledwo panuje nad tą mocą na prostej, a co dopiero na zakrętach. Nie sztuką jest wp🤬lić turbo wielkości patelni, bo takie turbo ma tak wielkiego laga, że trzeba je trzymać non stop na wysokich obrotach. To jest dobre na 1/4 mili, ale nie na tor. Gdyby ścigali się na krętym torze, Veyron zostawiłby go daleko w tyle z dwóch powodów. Raz, nie dałby rady utrzymać silnika na takich obrotach, aby turbina mogła dać odpowiednie ciśnienie, dwa jeśli by mu się to udało, to nie opanowałby tej mocy i albo się rozpieprzył, albo w najlepszym przypadku obróciłoby go.
Zgłoś
Avatar
i................n 2016-03-05, 22:52
Majozen napisał/a:

I c🤬j z tego, że na prostej rozpieprza Veyrona, jak ledwo panuje nad tą mocą na prostej, a co dopiero na zakrętach. Nie sztuką jest wp🤬lić turbo wielkości patelni, bo takie turbo ma tak wielkiego laga, że trzeba je trzymać non stop na wysokich obrotach. To jest dobre na 1/4 mili, ale nie na tor. Gdyby ścigali się na krętym torze, Veyron zostawiłby go daleko w tyle z dwóch powodów. Raz, nie dałby rady utrzymać silnika na takich obrotach, aby turbina mogła dać odpowiednie ciśnienie, dwa jeśli by mu się to udało, to nie opanowałby tej mocy i albo się rozpieprzył, albo w najlepszym przypadku obróciłoby go.



nie wspomniałeś o chłodzeniu tej kupy żelastwa
Zgłoś
Avatar
W................. 2016-03-05, 23:20 1
Z właścicielami Bugatti jest jak ze studentami prawa. Zawsze muszą się pochwalić swoim Bugatti i kamera w pierwszym rzędzie na Bugatti.
Zgłoś
Avatar
t0malson 2016-03-05, 23:27 4
Żadna rewelacja i nic dziwnego - moc podobna, waga mniejsza. A Veyron i tak by wygrał przy większej prędkości. Nie pojmóję tylko jak można nazwać M5 E34 kupą złomu, staliście chociaż obok takiej, że się wypowiadacie?
Wygląda jak wygląda, żaden niemiecki samochód z tamtych lat nie był ładny, ale to bardzo ważne auto, ręczne składany z silnikiem wywodzącym się z aut wyścigowych, od M5 zaczęła się cała seria mocnych sedanów, w latach w swoich czasach M5 miało osiągi porównywalne do Ferrari 348 a zabierało 5 osób i ich bagaż. I to nie był jakiś delikatny super samochód z którym trzeba było obchodzić się jak z jajkiem.
Takie auta podnoszą standard innych konstrukcji, z Veyronem jest podobnie, chociaż jest właściwie głównie spełnieniem marzenia szefa VAG, który od dawna chciał zrobić sobie superauto jako uwiecznienie jego osiągnięć - nie wiem czy pamiętacie prototyp VW W12.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie