sto razy wolal bym BMW !!! szatan !
Ciekawe, jakby bmka miała spore skrzydło na tylnej klapie, żeby jej tak nie rozbujało.
Ciekawe trochę bugatti podkręcić
tylko, że to M5 jest tak zmodowane, że pewnie kosztowało z połowe tego bugatti ;p
Nie znam się totalnie. Co powoduje to, że BMW tak strzela z rury?
jak mieszanka się spala w rurze to jest bum, jak napuścisz do rynny gazu i przystawisz zapałkę będzie podobny efekt
Tylne zawieszenie ma zestrojone na miękkie po to aby nie "latał" po całym pasie. Jestem ekspertem...
"Every1 loves Anti-Lag" :V
konto usunięte
2016-03-05, 23:20
Z właścicielami Bugatti jest jak ze studentami prawa. Zawsze muszą się pochwalić swoim Bugatti i kamera w pierwszym rzędzie na Bugatti.
Żadna rewelacja i nic dziwnego - moc podobna, waga mniejsza. A Veyron i tak by wygrał przy większej prędkości. Nie pojmóję tylko jak można nazwać M5 E34 kupą złomu, staliście chociaż obok takiej, że się wypowiadacie?
Wygląda jak wygląda, żaden niemiecki samochód z tamtych lat nie był ładny, ale to bardzo ważne auto, ręczne składany z silnikiem wywodzącym się z aut wyścigowych, od M5 zaczęła się cała seria mocnych sedanów, w latach w swoich czasach M5 miało osiągi porównywalne do Ferrari 348 a zabierało 5 osób i ich bagaż. I to nie był jakiś delikatny super samochód z którym trzeba było obchodzić się jak z jajkiem.
Takie auta podnoszą standard innych konstrukcji, z Veyronem jest podobnie, chociaż jest właściwie głównie spełnieniem marzenia szefa VAG, który od dawna chciał zrobić sobie superauto jako uwiecznienie jego osiągnięć - nie wiem czy pamiętacie prototyp VW W12.