Pierwszy polski samochód sportowy z prawdziwego zdarzenia.
Dla ciekawskich:
Moc 640 kucy
Cena 500000PLN
Dla fanów podlenku LPG i czerwonego oleju napędowego smutna wiadomość... Tylko wersja 6.0 od ZX1
podpis użytkownika
J🤬
KARAĆ
NIE WYRÓŻNIAĆ
GhostScarface napisał/a:
6L ,..powodzenia z tankowaniem przy polskich zarobkach a i zawieszenie idealne na drogi ,sajonara.
K🤬a człowieku. Skoro kupujesz samochód za pół miliona polskich Złotych, to na pewno masz kasę na paliwo, logiczne?
podpis użytkownika
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów".- Stanisław Lem
jaki haśpel, Fiatarri lepsze
podpis użytkownika
katana wa bushi no tamashi
Konto usunięte
2012-03-02, 20:05
Nigdy nie trafi do produkcji. Co chwilę jakaś mała firemka wyskakuje ze spektakularnym conceptem i na tym się kończy. ten nie jest pierwszy i nie ostatni
Konto usunięte
2012-03-02, 20:14
Widziałam to już z 2 lata temu.
pan prezes nawalonu uuuuuhu
Konto usunięte
2012-03-02, 20:37
Przyj🤬bym w niego moim starym golfem. I komu by było szkoda?
mcmt
2012-03-02, 20:42
Nurburgring czeka... i my też...
Konto usunięte
2012-03-02, 21:20
Nie wiem, co w tym samochodzie polskiego, skoro zaprojektował go brytyjski inżynier, a całość to zlepek aktermarketowych części od różnych dostawców.
naprawde auto wprost na nasze drogi
Pewnie kradziony...
szczerze..... to obydwie prezentacje c🤬jowe.
Zawieszenie idealne na nasze dziurawe drogi i na progi zwalniające

chyba że to tylko do jazdy na autostradzie. Zaraz, zaraz mamy jakieś autostrady z prawdziwego zdarzenia a nie z nazwy ? :O jednym słowem powodzenia przyszłym właścicielom
Konto usunięte
2012-03-02, 21:55
C🤬j z tym że Brytyjczyk projektował 90 % ale POLSKI...poza tym filmik ten widziałem bodajże prawie rok temu. Więc GRATULACJE za zapłon z wrzucaniem na Sadola...
fura zaje, małe murcielago, prezentacja po polsku. przyjechalo na lawecie, ale laweta sie spoznila, prezes najlepszy, odsloniecie przesciradlem przez dwoch cieciow OMG Polska
Silnik od Vetty, nadwozie żywcem skopiowane od Lambo tylko trochę zliftingowane, zawieszenie od Zondy. Konstruktor, główny odpowiedzialny za wszelkie aspekty techniczne oraz za zaprojektowanie i wykonanie w wersji produkcyjnej anglik Lee Noble... Tylko polska firma zleciła jego produkcje, a i tak pan Noble jest członkiem rady nadzorczej Arrinera Automotive S.A. i jej akcjonariuszem... Gdzie tu Polskie auto... Polska to była (mogła być) Syrena Sport...