

KremufkowyPotwor napisał/a:
Głupoty opowiadasz, tu wcale prędkość nie byłam jakaś ogromna, ile tam było, z 70?, sporo jest filmów z testów zderzeniowych inauta zawijają się wokół słupa a nie rozpadają przy takich prędkościach
Hehe, tylko wiesz, ze testy robią przy 32km/h, jak twoim zdaniem 70km/h przy bocznym zdeżeniu ze słupem to nie dużo, to tylko pogratulować inteligencji, tak w ogóle to tam bylo z 80 co najmniej
W branży "klepania" furmanek oni są na etapie na którym myśmy byli 20 lat temu. Szpachla kosztuje tyle co nic a robociznę przeliczają na miesiące a nie godziny, Zobaczcie na ukraińskie auta których u nas pełno. I nie ważne czy to 20-letnia Lada czy 2-letni Mercedes: tam szpachla odchodzi płatami o gr. 1cm z każdego niemal elementu. U nas drzwi, błotnik czy inną maskę kupujesz w używce, jeszcze nie rzadko sam przekładasz bo lakiernik za samo pomalowanie woła 7 stów za element, kompleksowo licz 1-1,2tys zl za element. Bo praca jest bardzo droga a czas kosztuje. U nich dalej 90% rynku to chałupnictwo z często opłakanym skutkiem dlatego takie tematy jak lepienie z dwóch takiego struclowatego Subaru jest na porządku dziennym. A skłonny jestem się założyć że i po tym dzwwonie to Subaru jeszcze jeździć będzie, a na pewno któraś połówka.
To nie był pierwszy wypadek w historii tego Subaru.
podpis użytkownika
"Ziemia jest zimna, ziemia jest słodka. Więc kop w niej dół, żydku kop." - Jonathan Littel "Łaskawe"
Gieros35 napisał/a:
Hehe, tylko wiesz, ze testy robią przy 32km/h, jak twoim zdaniem 70km/h przy bocznym zdeżeniu ze słupem to nie dużo, to tylko pogratulować inteligencji, tak w ogóle to tam bylo z 80 co najmniej
Tam było 74,4km/h bo byłem tym samochodem