

...
co mają przeciążenia do jazdy wprost ?
od razu widać że grzeje się bardziej prawe koło poza tym, ustawione są w ten sposób / \
Obrazek
1. Piszesz jedno masz na myśli drugie...

2. Taką zbieżność specjalnie ustawiają dla lepszej przyczepności, zainteresuj się trochę F1 dopiero później się wypowiadaj.
P.S: to że opona robi się bardziej czerwona na zakrętach to nie powód zbieżność...

Co do samego ustawienia kół w ten sposób / \ nic nie mam, to było stwierdzenie i wiem w jakim celu się je tak ustawia
jednak nie pasuje mi to że prawe koło się bardziej grzeje przy jedzie wprost co teoretycznie wskazuje na złe ustawienie kół względem siebie - mówię tu o obu osiach
Wyraziłem się niezgrabnie
Co do samego ustawienia kół w ten sposób / \ nic nie mam, to było stwierdzenie i wiem w jakim celu się je tak ustawia
jednak nie pasuje mi to że prawe koło się bardziej grzeje przy jedzie wprost co teoretycznie wskazuje na złe ustawienie kół względem siebie - mówię tu o obu osiach
Koła nie są źle ustawione - zresztą wierz mi, na tym poziomie zaawansowania nikt by sobie nie pozwolił na takie niedopatrzenia. Różnica w nagrzaniu opon na prostej wynika z tego, że Monza jest torem prawoskrętnym (obraz na filmiku jest odwrócony w poziomie, lewa opona jest prawą) i lewa opona na dystansie okrążenia jest bardziej rozgrzana. Wychodząc z prawego zakrętu lewa opona ma wyższą temperaturę początkową, dlatego jest bardziej nagrzana również na prostej.
Jestę ekspertę.
Koła nie są źle ustawione - zresztą wierz mi, na tym poziomie zaawansowania nikt by sobie nie pozwolił na takie niedopatrzenia. Różnica w nagrzaniu opon na prostej wynika z tego, że Monza jest torem prawoskrętnym (obraz na filmiku jest odwrócony w poziomie, lewa opona jest prawą) i lewa opona na dystansie okrążenia jest bardziej rozgrzana. Wychodząc z prawego zakrętu lewa opona ma wyższą temperaturę początkową, dlatego jest bardziej nagrzana również na prostej.
Jestę ekspertę.
właśnie to chciałem mu napisać teraz



