Główna Poczekalnia (4) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 38 minut temu
🔥 Niewidomy na deskorolce - teraz popularne
🔥 Cieszynka ulańca - teraz popularne
Prawie bum...
Krupnykowsky • 2014-01-24, 9:58
Skoro ostatnio pojawiają się filmy z dziwnych drogowych sytuacji, to i podzielę się swoją dzisiejszą superprodukcją

Czujnym to trzeba być od samego rana. Buractwa na drogach nie brakuje jak widać, a zamiast obowiązkowych alkomatów proponuję skrobaczki do szyb, porządne okulary i w c🤬j więcej rozumu. Na szczęście zostało około 10 centymetrów między autami Sprawny ręczny to jednak podstawa



Jakość jaka jest taka jest, ale coś widać
Zgłoś
Avatar
jednoręki-ujeżdżacz 2014-01-24, 16:03 13
Brawa za czas reakcji. Jak? Dlaczego? Mógłbyś inaczej... Takie teksty niech idą w p🤬du Wielu mistrzów kółka dopiero jakby gościa walnęli to zorientowaliby się, że ktoś im wymusił Duży, zimny browar. Szerokości i przyczepności.
Zgłoś
Avatar
jakniejaktak 2014-01-24, 16:04 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
barteck_street 2014-01-24, 16:05 1
Źle prawicie. Gdybyś hamował jak należy, to droga hamowania byłaby o wiele krótsza, niż czarowanie z ręcznym jak rajdowiec.
Zgłoś
Avatar
azuz 2014-01-24, 16:05
Auto bez ABSu samo moze wpasc w taki poslizg, jakos nie chce mi sie wierzyc, ze zaciagnales reczny. Nie slychac dzwieku zaciaganego hamulca recznego, a w starszych autach (abs obowiazkowy od jakis 10 lat) powinno byc wyraznie slychac dzwiek zaciaganej linki.

Pozdrawiam.

Edit:

W 17 sekundzie slychac cos wlasnie jakby dzwiek zaciageno recznego.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2014-01-24, 16:08 6
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
azuz 2014-01-24, 16:11 1
facer napisał/a:

@menelreoot:
w samochodzie też hamuje się przednią osią. Kolega Spawacz123 dodał do tego oś tylnią. Użył tylnej osi by auto w rezultacie - zatrzymało się przodem a hamowanie kończyła tylnia oś.



No tak, wg Ciebie jak nie zaciagniesz recznego to tyl nie hamuje?

Ktos nie uwazal na lekcjach w mechaniaku.
Zgłoś
Avatar
Krupnykowsky 2014-01-24, 16:17 1
azuz napisał/a:

Auto bez ABSu samo moze wpasc w taki poslizg, jakos nie chce mi sie wierzyc, ze zaciagnales reczny. Nie slychac dzwieku zaciaganego hamulca recznego, a w starszych autach (abs obowiazkowy od jakis 10 lat) powinno byc wyraznie slychac dzwiek zaciaganej linki.

Pozdrawiam.

Edit:

W 17 sekundzie slychac cos wlasnie jakby dzwiek zaciageno recznego.



Drogi panie dźwiękowcu:

Autko to stara poczciwa Astra F. Nawet po wciśnięciu hamulca, najpierw blokują się koła przednie, więc co za tym idzie nie był bym w stanie zarzucić auta, bo przód nie był by sterowny. Pozatym ręcznego można użyć bez skakania po ząbkach, wtedy jakiegoś specjalnego dźwięku nie ma
Zgłoś
Avatar
azuz 2014-01-24, 16:23 1
Spawacz123 napisał/a:



Drogi panie dźwiękowcu:

Autko to stara poczciwa Astra F. Nawet po wciśnięciu hamulca, najpierw blokują się koła przednie, więc co za tym idzie nie był bym w stanie zarzucić auta, bo przód nie był by sterowny. Pozatym ręcznego można użyć bez skakania po ząbkach, wtedy jakiegoś specjalnego dźwięku nie ma



Heh nie chce byc jakis upierdliwy czy tam udawac znawce, ale sam z wlasnego doswiadczenia wiem jak sie zachowuje auto bez ABS przy ostrym hamowaniu. Zadko zdarza sie, ze oba przednie kola maja taka sama przyczepnosc oraz sile hamowania. W tym przypadku przednie lewe kolo mialo wiecej przyczpnosci badz lewy hamulec mocniej docisnal, spowodowalo to obrot samochodu wzgledem przedniego lewego kola.
Tak to wyglada wg. mnie.

Jesli naprawde zdarzyles zaciagnac reczny to jestem pod wielkim wrazeniem.

A wszystkim, ktorzy uwazaja ze hamowanie bez recznego jest szybsze, polecam poogladac filmiki na YT jak hamuja z duzych predkosci. Wprawienie auta w ruch obrotowy drastycznie skraca droge hamowania.

EDIT

Nie no nie moge. W 17 sekundzie zaciagasz reczny.
Zgłoś
Avatar
Krupnykowsky 2014-01-24, 16:39 2
Z tym ręcznym w 17 sekundzie masz racje Wysiadałem "porozmawiać" Żeby rozwiać wątpliwości, nie było to zaciągnięcie ręcznego i czekanie na rozwój sytuacji, tylko jakby podciągnięcie żeby zablokować koła i odpuszczenie, dlatego "przycisk" cały czas wciśnięty, mam nadzieję że rozumiesz o co chodzi Przy zaciągniętym ręcznym do końca zapewne by obróciło o 180 stopni, dlatego trzeba było odpuścić
Zgłoś
Avatar
MarekkkM 2014-01-24, 16:41
@azuz, masz rację, skraca drogę.. ale są granice możliwości użycia tej techniki - czyt. nie za duża prędkość..
Zgłoś
Avatar
azuz 2014-01-24, 16:46
Spawacz123 napisał/a:

dlatego "przycisk" cały czas wciśnięty, mam nadzieję że rozumiesz o co chodzi Przy zaciągniętym ręcznym do końca zapewne by obróciło o 180 stopni, dlatego trzeba było odpuścić



Luz wiem ocb.

Musisz w takim razie z reka na rekawie jezdzic.
Zgłoś
Avatar
Krupnykowsky 2014-01-24, 16:51 1
Takie przyzwyczajenia
Zgłoś
Avatar
berczi 2014-01-24, 16:55 1
Pozdrawiam Fordon!
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2014-01-24, 17:02
browarek za udane ocalenie idioty hamując bokiem trochę się skróci drogę hamowania, bo powierzchnia styku się trochę zwiększa, a i parę cm na długości się zyska kiedyś na obwodnicy elbląga na czerwonym mi gościu wyleciał (Astrą F ) i tylko taka właśnie akcja uratowała dupę, 80km/h (skrzyżowanie, ograniczenie i często stojący patrol za skrzyżowaniem). Tylko ciężko się autem w jednym pasie zmieścić
Zgłoś
Avatar
patroy 2014-01-24, 17:02
@facer byś się lepiej zamknął zamiast powielać ten durny stereotyp że abs nie skraca drogi hamowania. że nie służy do tego to po części się mogę zgodzić, jego zamysł był inny ale to nie znaczy że skutkiem ubocznym nie jest skrócona droga hamowania.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 6 miesięcy. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem