Kupiłem sobie auto, poprzedni właściciel zapewniał ze wszystko OK i że profesjonalnie zablokowali DPF
tjaa wiem że ma sie palić po przekręceniu stacyjki
pnaj
2017-09-15, 14:06
DPF to jedno, a tu macie coś co wkładają w klimatyzację. Strach z tym jeździć.
dailymail.co.uk/news/article-2307265/EPA-nominee-tough-questions-appro...
Wszystko żeby zedrzeć z Was ostatnie grosiwo w imię ochrony środowiska (analogia do ubogacenia kulturowego europy).
Jakoś wnętrze samochodu jest zrobione z takiego dziadostwa, które jak się zapali to fura się wypala z kierowcą w środku zanim nawet straż dojedzie. Ekologia...
Abraxus napisał/a:
@Up nie mylisz się ale jeszcze nie montują
Już montują, w autach z nowym TSI 1.5 już jest, ale on chyba nie będzie tak zasyfiony jak w dieslach, więc powinno być mniej kłopotu jak z tamtymi.
sama idea DPF-u jest dobra, gorzej z wykonaniem i konserwacją, bo to jednak metale szlachetne.
podpis użytkownika
:oneko:
lm65
2017-09-15, 14:35
Nie mam problemów z DPF dlatego, że jeżdżę elektrykiem.
Tzn. tramwajem, SKM lub trolejbusem.
Przecież to kontrolka od poduszek powietrznych jest zalepiona, znafcy!
@kokos_123
a jeśli powiem Ci że głównym powodem zapełniania DPF'u są pozostałości oleju a benzyniaki są mniej szczelne z uwagi na rodzaj zapłonu, to nie wiem czy będzie tak różowo.
Może idea dobra, ale w złym miejscu zastosowana. Spójrzmy na przemysł (cementownie/kopalnie) czy inne silniki które palą setki litrów a o flitach cząstek nikt nie pomyłaś.... To jest ściema i tyle.
@up jak ci w benzyniaku olej leci układem wydechowym to czas się z nim pożegnać...
podpis użytkownika
Każdy myślący człowiek jest ateistą.
-Ernest Hemingway
***** ***
kokos_123 napisał/a:
sama idea DPF-u jest dobra, gorzej z wykonaniem i konserwacją, bo to jednak metale szlachetne.
idea dpf-u jest debilna - magazynowanie sadzy i innego gówna po to, aby to i tak wypuścić w powietrze na jakiejś trasie...
chrucik napisał/a:
@kokos_123
a jeśli powiem Ci że głównym powodem zapełniania DPF'u są pozostałości oleju a benzyniaki są mniej szczelne z uwagi na rodzaj zapłonu, to nie wiem czy będzie tak różowo.
głównym powodem zapełnienia dpf-u jest sadza powstająca ze spalania ropy, rzadziej z oleju - popatrz ile w silniku spalisz oleju, a ile samego paliwa... dlatego idea wsadzania dpf-a do benzyniaka jest debilna, bo tej sadzy i innych cząstek stałych powstanie tyle co nic...
Jak was k🤬a nie stać żeby naprawić auto to autobusem zacznijcie jeździć, potem jeździ jeden baran z drugim na prawie nówkach oponach z zachodu, co mają tylko 15 lat, ale pacz pan ile bieżnika moo.
Mam nadzieje, że zaczną się czasu, gdy za c🤬jowy stan techniczny auta laweta będzie od razu zabierać pod prasę + koszt transportu dla Cześka, który oszczędza na wszystkim co się da byle się jakoś toczyć po drodze.
wam się chyba pomieszało co jest zadaniem DPF-u, zadanie DPF-u to chemiczna reakcja niektórych szkodliwych tlenków z metalami szlachetnymi i ich neutralizacja. Zbieranie "sadzy" i jej późniejsze wypalanie
to nie rola DPF-u, a jedynie konsekwencja zastosowania w autach.
Przez to że nie będzie tak źle, mam na myśli rodzaj syfu jaki powstaje w wydechu benzyniaka, w porównaniu do diesla.
podpis użytkownika
:oneko:
kokos_123 napisał/a:
wam się chyba pomieszało co jest zadaniem DPF-u, zadanie DPF-u to chemiczna reakcja niektórych szkodliwych tlenków z metalami szlachetnymi i ich neutralizacja. Zbieranie "sadzy" i jej późniejsze wypalanie to nie rola DPF-u, a jedynie konsekwencja zastosowania w autach.
Przez to że nie będzie tak źle, mam na myśli rodzaj syfu jaki powstaje w wydechu benzyniaka, w porównaniu do diesla.
właśnie że się mylisz kolego, reakcja z metalami szlachetnymi to rola katalizatora, zaś dpf magazynuje sadzę - zresztą nazwa mówi sama za siebie, bo jest to filtr cząstek stałych
poza tym jakie metale szlachetne w dpf-ie? pierwsze najtańsze dpf-y miały siatkę ceramiczną...
p................s
2017-09-15, 22:46
jak majster zrobi to musi być dobrze
z................s
2017-09-15, 23:00
Sami fachofcy... znaczy idioci... Lepiej remontujcie swoje auta które macie bo lepszych już nie będzie...
Grunt, że nie mostkowane z inną diodą
gtrunio napisał/a:
właśnie że się mylisz kolego, reakcja z metalami szlachetnymi to rola katalizatora, zaś dpf magazynuje sadzę - zresztą nazwa mówi sama za siebie, bo jest to filtr cząstek stałych
poza tym jakie metale szlachetne w dpf-ie? pierwsze najtańsze dpf-y miały siatkę ceramiczną...
mój błąd, przepraszam 
, zwykle myśląc o DPF-ie myślę też o katalizatorze jako jedności (zwykle ta sama obudowa w końcu).
Ostatnio też poj🤬em nazwy, reduktora z synchronizatorem
Tak to jest jak się nigdy przy aucie nie robi
podpis użytkownika
:oneko:
H🤬J w dupe kazdemu co jest przeciwko dieslom.
idioci.
pajace.
ludzie, zrozumcie ze ta cała nagonka na diesle ostatnio jest stworzona przez niemców.
dlaczego?
żeby, k🤬a sprzedawać nowe auta (odstaw diesla, sprzedamy ci benzyniaka)
za kilka lat bedzie akcja:
"wprowadzilismy diesla w nową erę spalania"
"oddaj starą beznynę, kup nowego diesla z euro 123"
pomyślcie. trochę, pomyślcie.
polecam przeczytać PDF- Marian Miłek - Efekt cieplarniany − CO2? (wersja skrócona)
kto siębardziej wglębi, to istnieje wersja ok 130 stron, gdzie jest dokładnie wyjaśnione jak ta cała wasza p🤬lona "Ekologia" to jeden wielki h🤬j.