"Podczas konferencji prasowej japońskiej firmy Sony na Gamescomie zapowiedziano tajemniczy horror zatytuowany P.T. Grę tworzy nowo utworzone 7780s Studio. Na konferencji pokazano bardzo krótki, trwający niespełna minutę, trailer, lecz nie można odmówić mu mrocznej i niepokojącej atmosfery. Na końcu filmu pokazano rzekome reakcje graczy na fragmenty rozgrywki. Ciekawe czy gra będzie straszyć tak mocno, jak chcą to pokazać twórcy. Na razie ciężko powiedzieć coś więcej o P.T."-gry-online
Oficjalny trailer
Gameplay
"Nie było innego filmiku z gry ? Na pewno nie jestem jedynym gościem którego wk🤬iają te ich gatki podczas gry. Biedactwa bez życia muszą się wygadać do mikro, i akurat wybrali sobie na to gry, gdzie człowiek po prostu chce zobaczyć jak wygląda gra, a nie słuchać ich p🤬lenia."
gdzie ty tam widziałeś gatki ? ... za dużo pornosów, oj za dużo
Mały spoiler odnośnie gry - jest w nim żywy płód.
Konto usunięte
2014-08-15, 20:51
Gadają do gry bo to ich praca dostają kasę za widzów którzy słuchają jak oni gadają o grze.
A niektórzy nawet śmiesznie gadają więc nie p🤬l.
Konto usunięte
2014-08-15, 20:51
Godzinna rozgrywka polskiego streamera, jest kilka momentów, w których jest kupa. Generalnie tą straszącą zdzirę ukrzyżować.
Nareszcie k🤬a zaczynam zauważać te next-geny, szkoda że tylko w grach z zamkniętymi lokacjami. Bo jak patrzy się na te battlefieldy, call of duty czy inne gry z bardziej lub mniej otwartym światem, to mam wrażenie jakbym się cofnął do 2010 roku. Zamiast wykorzystywać potencjał komputerów/konsol to idą na kasę, żeby ludzie z gównianym sprzętem odpalili ją na maksymalnych ustawieniach, jebiąc przy tym optymalizację.
Gra moim zdaniem jest kopią horroru na Wii - Yu on The Grudge, nawet trailer jest podobny (porównajcie sobie na Youtube). Ogarnijcie sobie gierke bo bardzo fajna, chociaż miała bardzo mały nakład pieniężny na jej stworzenie.
Konto usunięte
2014-08-15, 22:07
10 minuta 1,5 godzinnego gameplaya i dalej nie daję rady. Klimat niszczy
I to ma być niby Silent Hill... To jakiś kolejny p🤬lony Outlast
Konto usunięte
2014-08-15, 22:16
Taka muzyka mogłaby grać w tle, brzmi jak przerobiona Sonata Księżycowa Beethovena
@kwat3k
Kurna tam od godz to już dobra schiza się robi ;o
Konto usunięte
2014-08-15, 23:16
Ehhhh przypomniała mi się rozgrywka (ale tylko w 10%) w Amnesia: The dark descent. Wyłączyłem światło, w pokoju ciemnia, słuchawki na uszy i głośność na 100%.
W pewnej chwili matka wpadła do pokoju i pyta, co mnie tak wystraszyło. A to była tylko gra, ale klimatyczna. Ta część Silent Hill się chowa.
Czas kupić PS1 i zagrać w pierwszą część
@msta
Matura 2015 - co autor miał na myśli
A co do tematu - gra wydaje sie spoko
K🤬a zagrajcie sobie w pierwszego Unreala z 98 roku, kiedy ta gra wyszła każdy miał dosłownie obsrane dupy, to jak ta gra działa na wyobraźnie jest obłędne. Nierzeczywiste zabawy oświetleniem, genialnie zaprojektowane stwory które miały zadanie przerażać i przerażały, wszędobylskie wrzaski, skrzeki i ogólnie niepokojące p🤬lstwa któe doprowadzały cię do tego, że jak dziecko bałeś się zaglądnąć co jest za rogiem.
Ja p🤬le, kiedy pierwsze raz w to zagrałem gdzieś koło 99 to miałem kisiel w majtach, ta gra mi uszkodziłą dzieciństwo, wszystkie Quake'i czy inne Doomy były przy tym jak przygody kubusia puchatka.
Amnesia czy Penumbra nawet nie oddaje 10% tego czego można doświadczyć grając w pierwszego nierzeczywistego. No ale wiadomo, dzisiejsze pokolenie gimbusów trzepiących do CoDa czy BFa nie zrozumie tego. A Dead Space'a czy Fear'a możecie se w dupe wsadzić, prawdziwym horrorem było to co działo się na Na Pali w Unrealu.
Konto usunięte
2014-08-16, 8:48
Jak dla mnie Penumbra jest najbardziej pokręconą z tych wszystkich gier. Na drugim miejscu jest u mnie Amnesia.
Zawsze byłem sceptycznie nastawiony do horrorów, nigdy nie robiły na mnie wrażenia takie filmiki na youtube prezentujące czyjąś grę. Polecam jednak samemu usiąść, założyć słuchawki, opuścić roletę i wczuć się w klimat. Po samotnej rozgrywce nabrałem do tych tytułów szacunku.
Konto usunięte
2014-08-16, 10:20
Wczoraj se zainstalowałam tą gre na PS4 i skończyłam te demo chyba w jakieś.. no k🤬a mać 6 godzin w p🤬du. Szczerze wam powiem że to nowy "Hide and Seek" (Coś jak Outlast, tylko się ukrywasz albo sp🤬alasz) nie żaden survival horror jak stare dobre Silent Hill'y tworzone przez Team Silent i Akira Yamaoka. Niestety HIDEO KOJIMA, słynny pan Kojima który zajmuje się serią Metal Gear Solid'a przyp🤬olił się do SH i chce ją "odbudować" serie Silent Hill'a. Hideo ma naprawde nasrane we łbie, bo w grze nie masz żadnych hintów: Totalny oldschool, dają Ci postać i jedziesz. spoko, tylko że trzeba k🤬a wszystko obserwować co popadnie i to jest w p🤬du okrutne bo chyba z 10 razy musiałam na neta zaglądać bo w kółko w tym samym miejscu byłam. Gra jest lekko psychodeliczna ale by była straszniejsza gdyby zamontowali kamere z SH 2 a nie jakiś pieprzony FPS z kamerką jak w Ghosts. No ale co się dziwić, jak k🤬a mać pedałki z YouTube'a się nagrają jak drą mordy bo się gówna przestraszyły albo durne miny robią (Oczywiście mówię o PiłDałnPaja {pewdiepie k🤬a} i Squeezie). Silent Hill nie żyje od Origins'a i już nigdy niestety nie powróci.
Do dupy z tą grą jak i z Hideo Kojima, k🤬a całego twittera ma zaj🤬ego jakimś żarciem, zamiast siedzieć przy MGS to woli się wp🤬lać do innych gier. Interesuje mnie kto mu wogóle k🤬a dał licencję.