Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Robert Kubica i Rajd Janner
k................1 • 2014-01-09, 17:34
Polecam szczególnie 2:40, ale cały filmik kozak. Nie wyobrażam sobie jechać takiej trasy, przy takiej prędkości i na dodatek przy zwykłych światłach mijania :OO

Zgłoś
Avatar
k................1 2014-01-09, 23:37
Tylko, ze potem ta 'elektrownia' poszla sie jebac. Ogladnij przynajmniej pierwsze 3 min, a potem poprawiaj ludzi.
Zgłoś
Avatar
Modzin 2014-01-09, 23:38
Oglądałem to całe już kilka dni temu. Nie cała poszła się j🤬 tylko jedno światło z czterech.
Zgłoś
Avatar
Ryuk 2014-01-09, 23:41 8
Kolesia naprawdę podziwiam i szanuję, ale on jest ostro szajbnięty. Pilot pewnie przez nogawkę wytrzepywał nie raz.

podpis użytkownika

Głupota nie zwalnia od myślenia.
Zgłoś
Avatar
bravoteampolska 2014-01-10, 0:00
A ja nie rozumiem jednego bo te szperacze rozj🤬y mu się po drodze było widać jak zgasły i leci na zwykłych mijania , ale przez momenty załącza drogowe i gasi , czemu cały czas nie może grzać na drogowych ??
Zgłoś
Avatar
manio49 2014-01-10, 0:08 1
bo była mgła? a elektrownia, tak jak drogowe światła w czasie mgły tworzą przed samochodem białą ścianę
Zgłoś
Avatar
miodek_1 2014-01-10, 0:08 1
bravoteampolska napisał/a:

A ja nie rozumiem jednego bo te szperacze rozj🤬y mu się po drodze było widać jak zgasły i leci na zwykłych mijania , ale przez momenty załącza drogowe i gasi , czemu cały czas nie może grzać na drogowych ??



Jak dla mnie nie chciał z nimi jechać bo jedno wpadało mu na maskę. Ciemno było oko się przystosowało ,więc nawet takie , krótkie mignięcie latającego światełko potrafi porządnie oślepić.
Zgłoś
Avatar
jv69 2014-01-10, 0:19 3
Dla Roberta krata piwa. Gość ma mega talent. Szkoda, że tak się rozj🤬, ale jak komuś płynie w żyłach benzyna zamiast krwi i jest uzależniony od adrenaliny, to jak takiemu zabronić wsiadać za kółko poza sezonem F1. K🤬a, gdyby nie tamten wypadek, dzisiaj zapewne byłby w czołówce najszybszych kierowców na świecie.

Powodzenia Robercik
Zgłoś
Avatar
chudy179 2014-01-10, 0:28 1
W 0:44 ktoś oświetla trasę mistrzowi nak🤬iając rakietami
Zgłoś
Avatar
rysiek0 2014-01-10, 0:35
mata i poczytajta...
motorsportmaxxx.pl/index.php/poradniki/1381-porady-rajdowca-porbski-z-...
i bez kłótni już !
Zgłoś
Avatar
p................b 2014-01-10, 1:03 12
wachowiak napisał/a:

lewy prawy to wiadomo.. zakręt
ostry łagodny to typ zakrętu
cyfra od 1 do 6 to bieg, na którym ma przejechać zakręt
160 to prędkość
hopa - skocznia
"nie ciąć" to nie ścinać zakrętu.
Żadna filozofia



Zgłoś
Avatar
s................a 2014-01-10, 1:21
Rozstawione słupki są co 50 metrow ?
Zgłoś
Avatar
Stew 2014-01-10, 2:19 1
Jak k🤬a 160 to prędkość, to gratuluję inteligencji. Na zakręcie mówił "200" a potem był zakręt. Wyobraź sobie, że ta fura leci 200km/h przez las.

W łeb się jebnij!
Zgłoś
Avatar
Donkapi 2014-01-10, 8:40
Za Roberta zawsze Piwo.Szacunek!
Zgłoś
Avatar
maciak 2014-01-10, 12:00 1
KUB jeździ z notatkami przygotowanymi podobnie jak np. Loeb. Czyli numery nie oznaczają biegów, tylko kąt zakrętu (były zdjęcia jak ma obklejona kierownice na testach, zaleznie jak mocno musi skrecic kierownice taki jest kat zakretu). Z tego co słyszałem to używa numerów od 2 do 7, do tego każdy numer może dostać dodatek taki jak slow, media, fast. 80, 160, 20 to odleglosc do nastepnego zakretu.
Przy bardzo szybkich sekcjach gdzie trzeba byc precyzyjnie ustawionym do wejscia w zakret, pilot dyktuje jakieś 1.5 albo nawet 2 zakręty do przodu. Jak jest wiecej czasu to na wyjsciu z zakretu. W trudnym miejscach, np. w miescie czy na slabo widocznych zakrętach podaje sie dodatkowo miejsce wejscia w zakręt, np. za lampą, za kamieniem, itd
Inne komendy takie jak zostań, zahacz, syf, "lodzik" , z drogi, w góre itd sa wystarczająco opisowe by każdy je zrozumiał.
Zgłoś
Avatar
p................k 2014-01-10, 13:24
K🤬a ma gosciu jaja c🤬j wam w dupę malkontenci j🤬i. Piwko
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie