

A zresztą, jak popatrzycie sobie od czasu do czasu na jakąś wiekszą jednostkę pływającą, to z wydechu niemal zawsze leci woda. Właśnie z układu chłodzenia spalin.
podpis użytkownika
Z każdym dniem rośnie liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę...
Jest dokładnie tak, jak pisza kaiel i speedster. Przyjrzyjcie się uważnie tym niebieskim rurom - prowadzą od zbiornika (to ten niebieski, umocowany do niebieskich(!) rur) wprost do kolektorów wydechowych. Wewnątrz kolektorów są najprawdopodobniej rozpylacze. Dlatego też, ze względu na dość korozyjne właściwości spalin zmieszanych z wodą, kolektro jest zrobiony (najprawdopodobniej, bo oceniam tylko na oko) z nierdzewnej stali, zamiast standardowo stosowanego do tego celu szarego żeliwa.
A zresztą, jak popatrzycie sobie od czasu do czasu na jakąś wiekszą jednostkę pływającą, to z wydechu niemal zawsze leci woda. Właśnie z układu chłodzenia spalin.
Czy oby na pewno to TYLKO nierdzewna, z mojej wiedzy w dziedzinie chemii tutaj kwasówka by rade ledwo dala.
podpis użytkownika


silnik do łodzi z mokrym wydechem , woda chłodzi wydech i zmniejsza hałas
halyard.eu.com/Knowledge/wet_dry_exhausts.html
H🤬ja tam to Paliwo jest wMAteczce Rosji paliwo jest tansze niz woda wiec silnik nie musi spalac wszystkiego

