📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:41
Jest dokładnie tak, jak pisza kaiel i speedster. Przyjrzyjcie się uważnie tym niebieskim rurom - prowadzą od zbiornika (to ten niebieski, umocowany do niebieskich(!) rur) wprost do kolektorów wydechowych. Wewnątrz kolektorów są najprawdopodobniej rozpylacze. Dlatego też, ze względu na dość korozyjne właściwości spalin zmieszanych z wodą, kolektro jest zrobiony (najprawdopodobniej, bo oceniam tylko na oko) z nierdzewnej stali, zamiast standardowo stosowanego do tego celu szarego żeliwa.
A zresztą, jak popatrzycie sobie od czasu do czasu na jakąś wiekszą jednostkę pływającą, to z wydechu niemal zawsze leci woda. Właśnie z układu chłodzenia spalin.
A zresztą, jak popatrzycie sobie od czasu do czasu na jakąś wiekszą jednostkę pływającą, to z wydechu niemal zawsze leci woda. Właśnie z układu chłodzenia spalin.
To zmarynizowany V8 z wtryskiwaną wodą do kolektora wydechowego.
Boober77 napisał/a:
Jest dokładnie tak, jak pisza kaiel i speedster. Przyjrzyjcie się uważnie tym niebieskim rurom - prowadzą od zbiornika (to ten niebieski, umocowany do niebieskich(!) rur) wprost do kolektorów wydechowych. Wewnątrz kolektorów są najprawdopodobniej rozpylacze. Dlatego też, ze względu na dość korozyjne właściwości spalin zmieszanych z wodą, kolektro jest zrobiony (najprawdopodobniej, bo oceniam tylko na oko) z nierdzewnej stali, zamiast standardowo stosowanego do tego celu szarego żeliwa.
A zresztą, jak popatrzycie sobie od czasu do czasu na jakąś wiekszą jednostkę pływającą, to z wydechu niemal zawsze leci woda. Właśnie z układu chłodzenia spalin.
Czy oby na pewno to TYLKO nierdzewna, z mojej wiedzy w dziedzinie chemii tutaj kwasówka by rade ledwo dala.
i sie wyjasnilo dlaczego ruskie kamazy moga jezdzic cale zanurzone w rzece
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie