Heliar napisał/a:
Ja bym tę grupę nazwał pierwotną a nie kolejną.
Autor miał na myśli wyższy poziom intelektualnego sp🤬olenia umysłowego.
Powiem szczerze że jestem dupnym kierowcą i prowadzę tylko kiedy muszę - nie lubię i nie umiem więc po co się pchać.
Nic ale to nic, żadna policja, menel na środku drogi, naćpany jeleń w galopie no nic mnie tak nie stresuje jak te 2 kołowe jebańce.
Jedzie jak czołg, zygzakuje między samochodami i jeszcze zwykle słuchawki ma założone więc i głuchy - dlatego wole tramwaje.
Nic ale to nic, żadna policja, menel na środku drogi, naćpany jeleń w galopie no nic mnie tak nie stresuje jak te 2 kołowe jebańce.
Jedzie jak czołg, zygzakuje między samochodami i jeszcze zwykle słuchawki ma założone więc i głuchy - dlatego wole tramwaje.

Chcesz śmigać rowerem po ulicy masz mieć oc. Co innego ścieżka rowerowa
Myśli pedał w kraciastej koszuli, że jak wyprostuje lusterko i pokaże kciuka to jest ok. C🤬ja jest ok, a sprawca widać, że chciał sp🤬olić. Połamać nogi, żeby za szybko znów nie wsiadł i nie zarysował komuś auta.
@up Połamać nogi wcale nie jest tak łatwo. Znacznie łatwiej jest połamać obojczyki. Obydwa. Wtedy nie tylko jazda na rowerku jest niemożliwa przez dość długi czas, ale spróbuj podetrzeć sobie dupsko albo cokolwiek samodzielnie zjeść w sposób inny niż to robią psy.
podpis użytkownika
Rób tak, żeby TOBIE było dobrze, bo innym nigdy nie dogodzisz.
jak k🤬y wymijasz autem to odstęp 1,5m musi być , ale w korku nap🤬la po drzwiach lusterkach i jest ok. J🤬 ich.
Gram z moją kobietą w GTA online i zauważyłem bardzo pozytywną reakcję z jej strony mianowicie jak jedziemy autem w grze stara się za wszelką cenę rozjechać każdego pedalarza i motop🤬dę
ona tego nie wie ale jestem z niej dumny

podpis użytkownika
Raz dwa Freddy już cie ma ,trzy cztery zaraz w drzwi uderzy, pięć sześć krzyż ze sobą nieś ,siedem osiem myśl o swoim losie , dziewięć dziesięć nie dla Ciebie sen ...