Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Schienenzeppelin
kratek71 • 2011-03-25, 22:08
Schienenzeppelin – niemiecki prototyp kolejowego wagonu silnikowego o napędzie śmigłowym, opracowany w 1930 roku.
Pojazd wyposażono w silnik lotniczy BMW VI 12 o mocy 611 KM, napędzający czteropłatowe śmigło umieszczone z tyłu wagonu. W maju 1931 roku Schienenzeppelin osiągnął podczas testów prędkość 200 km/h, a miesiąc później na trasie Berlin-Hamburg 230 km/h





podpis użytkownika



nie obwiniaj hip hopu za klamki walki i gangi
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2011-03-26, 22:55 1
Nom, a 81 lat później w Polsce pociągi na trasie Bydgoszcz- Gdańsk jada 40 km/h a na trasie Gdańsk – Bydgoszcz osiągają oszałamiającą prędkość 60km/h!
Zgłoś
Avatar
Czekoo 2011-03-26, 23:12
@kratek71
Niczym się nie popisałeś.. Większość ostatnich galerii na Sadolu są z fundir'a.

A dalsza historia pociągu to:
"Łącznie do roku 1934 wybudowano trzy sztuki testowe, które w w 1939 roku rozebrano go na potrzeby przemysłu wojennego."
Zgłoś
Avatar
Dalione 2011-03-26, 23:15
@dannyk
Nasze pociągi najpierw muszą zacząć jeździć
Zgłoś
Avatar
~LegendarnyZiom 2011-03-26, 23:54
Niby fajnie wszystko ale jakoś wątpię aby to coś mogło się rozpędzić do 200km/h tylko za pomocą śmigła. A jeśli już ciekawe ile czasu trwało rozpędzanie tego czegoś. Minusem jest brak możliwości podczepienia wagonów. Dobra, czepiam się.

Swoją drogą co robi rosja w tagach?
Zgłoś
Avatar
~Angel 2011-03-26, 23:56
LegendarnyZiom napisał/a:

Swoją drogą co robi rosja w tagach?



może pociąg był relacji Berlin - Moskwa

podpis użytkownika

Zgłoś
Avatar
~LegendarnyZiom 2011-03-27, 0:04 1
angel napisał/a:



może pociąg był relacji Berlin - Moskwa



Google nic takiego nie mówi a nie mogę za nic znaleźć rozkładów jazdy z 1930.
Zgłoś
Avatar
cezik 2011-03-27, 0:17
Cudze k🤬a chwalicie, swego k🤬a nie znacie.
Zgłoś
Avatar
TomeK712 2011-03-27, 0:51
załadować gimnazjum do niego i urwać tory... to byłby gimtrain

podpis użytkownika

Zgłoś
Avatar
~LegendarnyZiom 2011-03-27, 0:56
cezik napisał/a:

Cudze k🤬a chwalicie, swego k🤬a nie znacie.



Proponuję poczytać wszystkie komentarze powyżej.
Zgłoś
Avatar
ryniu 2011-03-27, 1:15 12
Polska rok 2011
Model : EN 57-1262ra
Na trasie Katowice - Gliwice rozpędza się na jednym odcinku do prawie 80km/h.

podpis użytkownika

W obrzydliwości i bluźnierstwie oddajemy się rozkoszy.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2011-03-27, 1:19
Skoczyć pod taki pociag....to było by zajebiście widowiskowe samobójstwo.
Zgłoś
Avatar
nyqual 2011-03-27, 10:38
Tak sie sklada, że w okresie między wojennym polska kolej była jedną z najpunktualniejszych w Europie wiec zamknac ryje nieuki.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2011-03-27, 10:45 1
nyqual napisał/a:

Tak sie sklada, że w okresie między wojennym polska kolej była jedną z najpunktualniejszych w Europie wiec zamknac ryje nieuki.



no bo na zachodzie była pruska infrastruktura w świetnym stanie, a na wschodzie nie było infrastruktury niemal w ogóle więc nie miało co się spóźniać
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2011-03-27, 13:41 2
ZSRR i ich pociąg odrzutowy




Cytat:

Powstała w 1970r. w kalinińskich zakładach wagonowych konstrukcja oparta była na całkiem standardowy wagonie kolejowym z doczepionymi elementami zmniejszającycmi opór powietrza (do 0,252 cX), oraz silnikiem odrzutowym z samolotu Jak-40

Zgłoś
Avatar
marna 2011-03-27, 13:56 1
Cynkiel napisał/a:

Nom, a 81 lat później w Polsce pociągi na trasie Bydgoszcz- Gdańsk jada 40 km/h a na trasie Gdańsk â�� Bydgoszcz osiągają oszałamiającą prędkość 60km/h!



a to dlatego z Poznania do Gdańska jedzie się godzinę dłużej niż wraca

podpis użytkownika

-Gdybyś kochał się z kimś po raz absolutnie ostatni... Jak by było?
-Niesamowicie smutno.
-Też tak sądzę.
-Zasmuć mnie..
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie