Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
1 stycznia - dzień urodzin bohatera narodowego ukrainy i częsci sadoli poliniaków, chronionego przez ukraińską konstytucje.

Może po wojnie zaproszą was do wspólnego świetowania nad kacapskim ścierwem na Stadion Miejski im. Romana Szuchewycza przy ul. Bandery 15 w Tarnopolu.
Słuchajcie dalej majaczenia i mokrych snów bartosiaka i nudzisza o nędzymorzu i wspólnej przyszłosci z ukraińcami.
Dwojcie się i trojcie, prześcigajcie się w ukraińskim włazidupstwie, dalej i dalej, nic nie wymagajcie w zamian.

Macie największy "absurd dnia codziennego" który trwa od dekad.
Mało? Proszę, ż🤬d odznacza upowca morderce ż🤬dów i Polaków:

"Myrosław Symczycz, były członek OUN-UPA o pseudonimie „Krzywonos”, który miał wydać rozkaz wymordowania ludności polskiej we wsi Pistyń w województwie stanisławowskim, otrzymał od prezydenta Wołodymyra Zełenskiego tytuł Bohatera Ukrainy. 99-letni Symczycz na Ukrainie cieszy się sławą „bohatera” walki narodowowyzwoleńczej. W jednym z miast ma nawet swój pomnik."

Polecam też artykuł w Rzeczpospolitej odnośnie wzrostu pozytywnej oceny upa z 20prc na 40prc, przez okres wojenny.

Tak, tak... wiem. Jestem dla was ruską onucą, która wciąż nie doczekała się przeprosin za rakiete i śmierć 2 obywateli RP na naszym terytorium.

(ciekawe który admin znowu zesra się o sianie ruskiej propagandy)

najlepszego w nowym roku sadole i poliniaki!

Zgłoś
Avatar
Siriuz 2023-01-02, 17:01 1
eMCeONe napisał/a:

Gdyby Unia nam nie pomagała to byśmy byli drugą Ukrainą..



A może drugimi Niemcami?

podpis użytkownika

Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość.
Zgłoś
Avatar
swampman 2023-01-02, 17:31 5
Rannhide napisał/a:

wyj🤬e co kogo boli. Nie wiem tylko jakim trzeba być debilem żeby łaczyć bandere z pomocą czy braniem strony ukrów. Tak samo nie rozumiem jak moźna popierać Rosje w tej wojnie, jeszcze się cieszyć z tego. Za to rozumiem po co są takie wstawki, dla gówno burzy bo jak pisałem wcześniej nie wiem jakim trzeba być debilem ~ Przykład swampman. Gosciu wyzywasz nas od banderowców i że włazimy w dupę UA bo nie popieramy Rosji? przyj🤬y jesteś czy z letargu jeszcze się nie wybudziłeś? Jeszcze napisane to w tonie jak by na sadolu czy w Polsce już pomniki banderze stawiali. Używasz troszkę mózgu czy tak dla Ciebie wszystko 0-1? czarny złodziej,polak alkoholik, niemiec nazista. Patrz że można j🤬 bandere i zgadzać się z tym że jest zbrodniarzem ale być po stronie Ukrainców. To się nazywa trzeźwe spojrzenie na otaczającą Cię rzeczywistość. Bo jeżeli chcesz mieć moskali za sąsadów to jesteś bardziej p🤬lniety niż Polacy co czczą bandere (o ile jakis taki jest) poza tym musicie k🤬a zrozumieć że my też krystalioczni nie jestesmy i jak chcecie to znajdziecie bardzo dokładne opisy mordowania dzieci kobiet i starców przez wojsko polskie. Podczas wojen zawsze są były i będą takie sytacje a wasze p🤬lenie że bandera blah blah i jak możemy im pomagać c🤬ja dadzą. ciuss



Zgasilbym cie jak ukraińskiego podrobionego kiepa z bazaru ale mi się pisać nie chce.
Zapytam tylko, gdzie widzisz żebym napisał:

"Gosciu wyzywasz nas od banderowców i że włazimy w dupę UA bo nie popieramy Rosji? "

Gdzie ja to napisałem? Bo nie widzę.
Chociaż podziel się z nami jaki proces myślowy doprowadził cię do takiego wniosku?
W razie wątpliwości poczytaj moje komentarze

Nawet testowej matury dla idiotów pewnie nie zdałeś bo czytać ze zrozumieniem nie potrafisz.

Uderz w stół...
*medal również dla ciebie na początku komentarzy.
Zgłoś
Avatar
kszys1 2023-01-02, 18:08 1
trytkowski3 napisał/a:

Oczywiście że powinniśmy wysyłać broń na Ukrainę, i pomagać wszystkim którzy to robią.
Jeśli lubisz Ukrainę to wiadomo, pomagamy.
Jeśli natomiast nie lubisz, to pomyśl. Wysyłanie im broni, powoduje że się nie poddają i walczą.
Walczą i giną.
Walczą i zabijają ruskich.
Jak na to nie patrzeć, jest ok. Niezależnie od sympatii.
A przy okazji trochę dłużej to potrwa zanim putin sobie do nas zacznie rościć prawa, że kiedyś byliśmy częścią wielkiego imperium itp.
Więc jak widać, przeciwko wysyłaniu na Ukrainę broni, mogą być tylko rusie trole. Nikt więcej.



A pomyślałem geniuszu co się stanie jak skończy się wojna? Myślisz, że oddadzą uzbrojenie które dostali? Rusz głową...
Zgłoś
Avatar
skywalker75 2023-01-02, 18:22 3
kszys1 napisał/a:

A pomyślałem geniuszu co się stanie jak skończy się wojna? Myślisz, że oddadzą uzbrojenie które dostali? Rusz głową...



Oczywiście, że nie oddadzą. Po co mieli by oddawać, żeby ruskie znów się tam wp🤬lali za kilka lat ?. Dostaną jeszcze wiecej nowoczesnej broni i miejmy nadzieję, że wejdą do NATO, i wojska NATO będą tam stacjonować potem jeszcze czas na Gruzję w NATO i wyj🤬ie ruskich z Naddniestrza z Mołdawii co powinno być warunkiem końca tej wojny. Wtedy może będzie 30 lat spokoju że strony ruskich szmat

podpis użytkownika

czarna fortuna
Zgłoś
Avatar
s_e_b_e_x 2023-01-02, 18:44 1
Wróg mojego wroga jest chyba tymczasowym przyjacielem
Zgłoś
Avatar
Siriuz 2023-01-02, 19:09 2
skywalker75 napisał/a:

Oczywiście, że nie oddadzą. Po co mieli by oddawać, żeby ruskie znów się tam wp🤬lali za kilka lat ?. Dostaną jeszcze wiecej nowoczesnej broni i miejmy nadzieję, że wejdą do NATO, i wojska NATO będą tam stacjonować potem jeszcze czas na Gruzję w NATO i wyj🤬ie ruskich z Naddniestrza z Mołdawii co powinno być warunkiem końca tej wojny. Wtedy może będzie 30 lat spokoju że strony ruskich szmat



I wtedy obudzisz się kaszląc krwią na skutek choroby popromiennej i dojdziesz do wniosku, że chyba jednak tego nie przemyślałeś dobrze.

podpis użytkownika

Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość.
Zgłoś
Avatar
mrwarren022 2023-01-02, 19:17 1
Do was wszystkich niedobranych idiotów. Tu nie chodzi o ukraiński naród. Tu nie chodzi o Ukrainę. Jeszcze do was nie dotarło, że trwa trzecia wojna światowa? Ukraińcy to tylko marionetki zachodu jak i USA. Złożyło się i każdy się cieszy z rządzących wszystkich krajów, że wojna trwa na terytorium neutralnego państwa i giną nie ludzie z narodu tylko Ukraińcy.
Zgłoś
Avatar
~Henryk_Sprężyna 2023-01-02, 19:26
s_e_b_e_x napisał/a:

Wróg mojego wroga jest chyba tymczasowym przyjacielem



No chyba zwariowałeś, że chcesz się z ruskimi przyjaźnić. To takie samo ścierwo co bandery.

podpis użytkownika

Jest akcja - zabieramy banderowcom tablice rejestracyjne z samochodów
Zgłoś
Avatar
wusi77 2023-01-02, 21:23 11
Przychodzi do klasy nowy nauczyciel.
- Nazywam się Arsienij Pietrowicz, jestem banderowcem. Dzieci, po kolei przedstawiajcie się tak samo jak ja.
- Nazywam się Oleg, jestem banderowcem.
- Nazywam się Irina, jestem banderówką.
- Nazywam się Witalik, jestem banderowcem.
- Nazywam się Wowoczka, jestem separatystą.
- Wowoczka, dlaczego jesteś separatystą !?!
- Moja mama jest separatystką, mój tata jest separatystą, moi przyjaciele są separatystami, więc ja także jestem separatystą.
- Wowoczka, a jeśliby twoja mama była by prostytutką, twój tata - pedofilem, siostra - dz🤬ką, brat - ćpunem a przyjaciele - pedałami, to kim byś był wtedy ?
- Właśnie wtedy byłbym banderowcem.
Zgłoś
Avatar
skywalker75 2023-01-02, 21:30 2
Siriuz napisał/a:

I wtedy obudzisz się kaszląc krwią na skutek choroby popromiennej i dojdziesz do wniosku, że chyba jednak tego nie przemyślałeś dobrze.



Dopiero co p🤬lileś że ruskie szmaty nie chce atakować Polski a już na pewno nie NATO, że to niewinne aniołki miłujące pokój. Gubisz się już w tym co ci radio Erewań nadaje

podpis użytkownika

czarna fortuna
Zgłoś
Avatar
Wiewór 2023-01-02, 21:38 1
kszys1 napisał/a:

A pomyślałem geniuszu co się stanie jak skończy się wojna? Myślisz, że oddadzą uzbrojenie które dostali? Rusz głową...



Aha mamy onucke która się nasłuchała ruskiej telewizji i myślii ze Ukraina będzie kogos atakować hahah

Szary_Jeleń napisał/a:

Prawda jest smutna, ale taka, że najlepiej by było gdyby Ukraina padła w lutym (ubiegłego roku). Ruskie by sobie tam siedziały jakiś czas, później by im się znudziło. Nie zginęłoby tyle ludzi, nie było tyle rannych i świat nie byłby w kryzysie, a my im pomagamy i przez to cały świat ma lipę, przez jeden kraj trzeciego świata.



Tak onuco. Znudziło by im się i poszli by do Finlandii, Litwy albo Polski.

bleblebator1 napisał/a:

Wielkie mi k🤬a halo. Jedni czczą banderę, inni karola marksa którego ż🤬dowskie socjalistyczne brednie przyczyniły się do śmierci milionów polaków.



Inni znowu Jana Pawła bestie z Wadowic który ukrywał pedofilie albo znowu kaczego kurdupla.

podpis użytkownika

Każdy myślący człowiek jest ateistą.
-Ernest Hemingway

***** ***
Zgłoś
Avatar
OpenStreetMaps 2023-01-02, 21:40 1
Jeszcze Polska nie zginęła, ale zginie dzięki ukrainie!

podpis użytkownika

Więcej o mnie na You Tube Na moim niekomercyjnym kanale w playlistach tematycznych.
filmy innych użytkowników które mnie rozbawiły , zaciekawiły lub zbulwersowały

Kanał na Y.T "Km2bp"
Zgłoś
Avatar
Wiewór 2023-01-02, 21:44
Policeman napisał/a:

Najlepiej jakby kacapskie ścierwo i upa-ounowskie ścierwo wyrżnęło się wzajemnie, młode-ładne ukrainki na rozród do Polski, ukraińcy do ciężkich prac na polskich kontraktach w odbudowie swojego kraju i mogą tam sobie pod spoconym, czerwonym nochalem zakrzykiwać "slava ukrainu, gierojom slava", ale nie za głośno, by nie wk🤬ić pana Sławka majstra z Januszbudex.
Każdy Polak, który przechodzi do porządku dziennego już z tym "oj daj spokój k🤬a z Wołyniem ile to lat temu było", to dosłownie takie samo podejście jakby niemiec wyciągnął swastykę i krzyczał "Heil hitler, heil himler" etc. a Polacy mieliby się nie oburzać. Ludzie w naszym wieku są tam uczeni by czcić nazistowskich zbrodniarzy i polskich ludobójców, a ludzie w tym samym wieku w Polsce mówią, że to ok i nie można tego krytykować, bo bla bla bla blop blop blop.
Każdy ukrainiec, który pała sympatią do ścierwa z oun-upa, to zwykłe nieludzkie bydło i powinno się go wyp🤬olić z Polski na kopach. Nie wiem jak ta nasza k......a klasa polityczna może w ogóle tolerować takie obchody i czczenie szuchewycza, bandery i innych na poziomie państwowym, zełeński, ż🤬dowski komediant będzie z jednej strony dziękował Poljakom, że oddają swoje miliardy dla nich, a z drugiej dziękuje i czczi morderców Poljaków.



Czego nie rozumiesz debilu ze dla nich to bohater? U nas tak samo PiS czci bandytów przeklętych ktorzy poza paroma wyjątkami niczym nie różnili się w bestialstwie od upa.
Ukraina nie ma teraz możliwości żeby zacząć wojne domowa i zrobić porządek z banderowcami. Zrobia to jak w kraju będzie stabilna sytuacja.

OpenStreetMaps napisał/a:

Jeszcze Polska nie zginęła, ale zginie dzięki ukrainie!



Idz się k🤬a pobaw globusem płaskiej ziemi foliarzu.

podpis użytkownika

Każdy myślący człowiek jest ateistą.
-Ernest Hemingway

***** ***
Zgłoś
Avatar
PrawdziwyPolakPatriota 2023-01-02, 22:15 9
O k🤬a. Takiego bólu dupy ukrow jeszcze nie widziałem. Przyznajcie sie debile kto wam płaci. Zydki? USA?
Jebac banderę zawsze i wszędzie. Ukraina nigdy nie bedzie przyjacielem.
Sam rozmawiałem z kresowiakami którzy przetrwali ataki upa. Nie sa zadowoleni. W wy lewackie k🤬iszony którzy tak popieracie upadline, idźcie wziąć 4 dawkę szczepień bo czipy w waszych pustych głowach maja juz styki przepalone i potrzebny jest update.
Nie weźcie sie k🤬iszony nazywać Polakami.
Smierć wrogom narodu Polskiego.
Gdyby nasi dziadkowie i pradziadkowie mieli takie podejście jak wy teraz Polska nigdy nie wstała by z kolan po zaborach. Moj pradziad walczył w wojnie z Ukraina a potem z bolszewikami i jestem z tego piekielnie dumny. Państwo tez go odznaczylo orderem virtutti militari 3 go stopnia. To byli prawdziwy Polacy którzy dbali o swój interes, nie taki p🤬dy z rurkach z miętowym latte jak wy, p🤬dy. Wstyd, kiła i mogiła. Obyście sie na własnej skórze przekonali o banderowskim bestialstwie jak cała swolocz która tu zjechała zacznie was rezać.

Wiewór napisał/a:

Czego nie rozumiesz debilu ze dla nich to bohater? U nas tak samo PiS czci bandytów przeklętych ktorzy poza paroma wyjątkami niczym nie różnili się w bestialstwie od upa.
Ukraina nie ma teraz możliwości żeby zacząć wojne domowa i zrobić porządek z banderowcami. Zrobia to jak w kraju będzie stabilna sytuacja.
Idz się k🤬a pobaw globusem płaskiej ziemi foliarzu.



Co ty za kocopoły p🤬lisz debilu. Kwasu sie nawp🤬laleś czy juz TVN i TVP ci w głowie namieszlo. Żołnierze wyklęci walczyli z bolszewickim okupantem i zdrajcami narodu. Pewnie twoi zj🤬i przodkowie ginęli z ich dłoni. Banderowcy mordowali Polaków na polskiej ziemi. Gdyby lenin nie robił interesów z Niemcami po 1 wś to upadlina by nawet nie istniała. Jestem na 90% pewny ze bandera był opłacany z tych samych pieniędzy które trocki przywiózł od hamrykanckich Ż🤬dów. Aż żal patrzeć jak marna jest wasza wiedza na temat faktów historycznych. Mózgi sprane propagandą.
Wróg mojego wroga w tym przypadku dalej jest moim wrogiem. Polsce nigdy nikt nie pomagał i nie pomoże a przez takie scierwo jak ty, wielkimi krokami dążymy do ponownego upadku, naszego pięknego skrawka ziemi, naszej ojcowizny.
Zgłoś
Avatar
Saw 2023-01-02, 22:26 1
swampman napisał/a:

1 stycznia - dzień urodzin bohatera narodowego ukrainy i sadoli poliniaków, chronionego przez ukraińską konstytucje.
Może po wojnie zaproszą was do wspólnego świetowania nad kacapskim ścierwem na Stadion Miejski im. Romana Szuchewycza przy ul. Bandery 15 w Tarnopolu.
Słuchajcie dalej majaczenia i mokrych snów bartosiaka i nudzisza o nędzymorzu i wspólnej przyszłosci z ukraińcami.
Dwojcie się i trojcie, prześcigajcie się w ukraińskim włazidupstwie, dalej i dalej, nic nie wymagajcie w zamian.
Macie największy "absurd dnia codziennego" który trwa od dekad.
Mało? Proszę, ż🤬d odznacza upowca morderce ż🤬dów i Polaków:
Polecam też artykuł w Rzeczpospolitej odnośnie wzrostu pozytywnej oceny upa z 20prc na 40prc, przez okres wojenny.
Tak, tak... wiem. Jestem dla was ruską onucą, która wciąż nie doczekała się przeprosin za rakiete i śmierć 2 obywateli RP na naszym terytorium.
(ciekawe który admin znowu zesra się o sianie ruskiej propagandy)



Jakiś kur*** polskojęzyczny śmieć, będzie tu podnosił ludziom ciśnienie.

Bestialstwo UPA nie brało się z narodowości, tylko ze wschodniej mentalność, stanów umysłu i nacjonalizmów, dziś najbardziej widocznych właśnie w RUSKIM, nazistowskim społeczeństwie. Moja rodzina widziała zbrodnie i bestialstwo ukraińskich nacjonalistów i dobrze mi o nim opowiedziała, więc tym bardziej nie będzie mi taki podludź je*any prawił morałów.

Po tylu ruskich apelach o rozj🤬iu Polski jeszcze taka larwa będzie wysry*ać tu swoje teksty i mącić.
Bartosiakowi nie jest godzien nawet taki robal butów czyścić! Tfu

W ŻYWOTNYM interesie KAŻDEGO mieszkającego i prowadzącego biznes w Polsce jest to, aby Ukraińcy wpie*rdolili ruskim, aż do ich pełnego rozpadu!

Jedynym zagrożeniem dla mnie, mojej rodziny, przyjaciół, sąsiadów i wszystkich ludzi żyjących i zarabiających w Polsce, bez względu na poglądy polityczne, są takie poNKWDowskie ścierwa i inne jeb*ne ameby intelektualne.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie