
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 1:07

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany



brudny, oto ono:
" Porównanie dokonań naukowych członków komisji Laska i Macierewicza. Warto!
wpis z dnia 26/09/2013
Bloger Peemka zadał sobie trud rzeczowego porównania naukowych dokonań członków zespołów Laska i Macierewicza. Wyniki tego porównania są co najmniej interesujące w kontekście nagonki jaka w ostatnim czasie przetoczyła w rządowych mediach, a dotyczyła rzekomej niekompetencji naukowców współpracujących z komisją parlamentarną.
Bloger wykorzystał bazy danych Scopus i ISI. Dla łatwiejszego porównania znaczenia publikacji poszczególnych naukowców podał także współczynnik Indeksu H. Wyniki za ostatnie 16 lat są następujące:
1) Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego:
- dr Maciej Lasek: Publikacje - 0, Cytowania - 0, H-index - 0.
- Prof. Ryszard Krystek: Publikacje - 0, Cytowania - 0, H-index - 0.
- dr Sławomir Michalak: Publikacje - 0, Cytowania - 0, H-index - 0.
- dr Stanisław Żurkowski: Publikacje - 0, Cytowania - 0, H-index - 0.
2) Współpracownicy Zespołu Parlamentarnego:
- Prof. Wiesław Binienda: Publikacje - 95, Cytowania - 455, H-index - 10.
- Prof. Jacek Rońda: Publikacje - 15, Cytowania - 69, H-index - 4.
- Dr Gregory Szuladziński: Publikacje - 18, Cytowania - 7, H-index - 1.
- Prof. Kazimierz Nowaczyk: Publikacje - 29, Cytowania - 855, H-index - 13.
Na marginesie powyższego warto zauważyć, że eksperci, którzy wyjaśnili przyczyny katastrof samolotów Ił-62 ("Kopernik") w 1980 roku oraz Ił-62M ("Tadeusz Kościuszko") w 1987 roku, nie byli specjalistami od latania, a od metalurgii. To samo zauważył Prof. Michał Kleiber z Polskiej Akademii Nauk: "Powstaje pytanie, czy doświadczenie w badaniu wypadków lotniczych jest niezbędnym wymogiem, by móc zajmować się sprawą. Znam przypadki różnych katastrof lotniczych i tam o ekspertyzy proszono osoby, które nigdy nie miały z tym do czynienia. Piloci nie mogą decydować o tym, czy brzoza może przeciąć skrzydło. Muszą uczestniczyć w tym eksperci od badań materiałowych czy dynamiki uderzeń.""
niewygodne.info.pl/artykul/00510.htm
Jak widać nie ma czego porównywać.
" Porównanie dokonań naukowych członków komisji Laska i Macierewicza. Warto!
wpis z dnia 26/09/2013
Bloger Peemka zadał sobie trud rzeczowego porównania naukowych dokonań członków zespołów Laska i Macierewicza. Wyniki tego porównania są co najmniej interesujące w kontekście nagonki jaka w ostatnim czasie przetoczyła w rządowych mediach, a dotyczyła rzekomej niekompetencji naukowców współpracujących z komisją parlamentarną.
Bloger wykorzystał bazy danych Scopus i ISI. Dla łatwiejszego porównania znaczenia publikacji poszczególnych naukowców podał także współczynnik Indeksu H. Wyniki za ostatnie 16 lat są następujące:
1) Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego:
- dr Maciej Lasek: Publikacje - 0, Cytowania - 0, H-index - 0.
- Prof. Ryszard Krystek: Publikacje - 0, Cytowania - 0, H-index - 0.
- dr Sławomir Michalak: Publikacje - 0, Cytowania - 0, H-index - 0.
- dr Stanisław Żurkowski: Publikacje - 0, Cytowania - 0, H-index - 0.
2) Współpracownicy Zespołu Parlamentarnego:
- Prof. Wiesław Binienda: Publikacje - 95, Cytowania - 455, H-index - 10.
- Prof. Jacek Rońda: Publikacje - 15, Cytowania - 69, H-index - 4.
- Dr Gregory Szuladziński: Publikacje - 18, Cytowania - 7, H-index - 1.
- Prof. Kazimierz Nowaczyk: Publikacje - 29, Cytowania - 855, H-index - 13.
Na marginesie powyższego warto zauważyć, że eksperci, którzy wyjaśnili przyczyny katastrof samolotów Ił-62 ("Kopernik") w 1980 roku oraz Ił-62M ("Tadeusz Kościuszko") w 1987 roku, nie byli specjalistami od latania, a od metalurgii. To samo zauważył Prof. Michał Kleiber z Polskiej Akademii Nauk: "Powstaje pytanie, czy doświadczenie w badaniu wypadków lotniczych jest niezbędnym wymogiem, by móc zajmować się sprawą. Znam przypadki różnych katastrof lotniczych i tam o ekspertyzy proszono osoby, które nigdy nie miały z tym do czynienia. Piloci nie mogą decydować o tym, czy brzoza może przeciąć skrzydło. Muszą uczestniczyć w tym eksperci od badań materiałowych czy dynamiki uderzeń.""
niewygodne.info.pl/artykul/00510.htm
Jak widać nie ma czego porównywać.
Wejdźcie sobie na konto fb Moniki Olejnik, tam to jest dopiero pojazd po Macierewiczu.
Żeby nie było - nie trawię owej baby, ale ubaw to ona ma tam z niego niezły.
Żeby nie było - nie trawię owej baby, ale ubaw to ona ma tam z niego niezły.
Imie_jego_44, widzę że mamy bardzo mocno ukierunkowanego politycznie:
A jakieś bardziej obiektywne źródła znasz?

A jakieś bardziej obiektywne źródła znasz?






Popson, po następnych wyborach te same lewaki które dziś nas opluwają będą się płaszczyć by utrzymać swoje POsadki.
Musimy przetrzymać te represje, w końcu prawda zwycięży!!!
Jutro będzie nasze!!!
Musimy przetrzymać te represje, w końcu prawda zwycięży!!!
Jutro będzie nasze!!!

Hamerykanie mają wszystko, począwszy od nagrań wszystkich rozmów telefonicznych z samolotu oraz okolicy, po zdjęcia satelitarne z samego lotu, katastrofy i tego co się działo po. Ciekaw jestem czy jeszcze za naszego pokolenia sprawa się wyjaśni.



O jakim wy kurna zamachu mówicie? Ludzie ogarnijcie się, bo sprawa jest prosta. Piloci Tu-154M zeszli poniżej swoich minimów pogodowych próbując lądować, użyli neiwłaściwego wysokościomierza (nie biorąc pod uwagę jaru który znajdował się przed pasem) i przegięli pałe. Gdy zorientowali się ze maja przeje**ne było już za późno na reakcje.
Tak jak w każdej katastrofie lotniczej, nie ma jednej przyczyny, tak i tutaj. Dlaczego na pokładzie byli dowódcy wszystkich sił zbrojnych? Dlaczego piloci próbowali lądować gdy zgodnie z przepisami nie mieli do tego prawa? Dlaczego posługiwali się nieodpowiednim wysokościomierzem? To są pytania na które trzeba szukać odpowiedzi, a nie próbować wmówić opinii publicznej że to był zamach, na litość!
Tak jak w każdej katastrofie lotniczej, nie ma jednej przyczyny, tak i tutaj. Dlaczego na pokładzie byli dowódcy wszystkich sił zbrojnych? Dlaczego piloci próbowali lądować gdy zgodnie z przepisami nie mieli do tego prawa? Dlaczego posługiwali się nieodpowiednim wysokościomierzem? To są pytania na które trzeba szukać odpowiedzi, a nie próbować wmówić opinii publicznej że to był zamach, na litość!
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie