Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Sposób na telemarketera
Krak • 2016-02-18, 12:42
Taki żarcik jak kulturalnie spławić telemarketera, który nie rejestruje rozmów od swojej strony.

-Dzień dobry, to Ania z banku czy możemy porozmawiać?
-Dzień dobry pani, chciałem tylko powiedzieć, że mój telefon nagrywa rozmowy. Czy wyraża pani zgodę?
-Tak, wyrażam zgodę.
-Ja natomiast nie wyrażam zgody na nagrywanie, dlatego muszę się rozłączyć. Pa
Zgłoś
Avatar
Biniu90 2016-02-20, 13:54
K🤬a mnie udało się w takiej robocie wyżyć przez 4 lata płacąc miesiąc w miesiąc samemu za studia oraz mieszkanie i zostawało jeszcze w c🤬j na różne uciechy ;P A udało mi się tylko dlatego, że moja "szefowa" dawała wolną rękę i pozwalała gadać z ludźmi normalnie a nie szczekać przez sześć i pół godziny jak automat, czytając wszystko z kartki. W c🤬j dobrze wspominam tamte czasy. Teraz jak do mnie dzwonią też nie chce mi się gadać z tymi pojebami! :V Najlepiej działa jak powiecie, że też pracujecie dla tej firmy, z której do was dzwonią Rozmowa kończy się szybko i miło. I następnym razem przy przedłużaniu czy podpisywaniu umów pilnować się i przy każdej zgodzie marketingowej być na nie.
Zgłoś
Avatar
zoob3r3k 2016-02-20, 16:30
pracowałem kiedyś w call center i jak pisał @BALOTELLIMARIOMB była taka babka, która w ten sposób kończyła rozmowę. Typy z innego teamu postanowiły, że będą do niej wydzwaniać tak często, jak się tylko da (bo system sam generował numery, nie dało się wpisać, tylko przesunąć rozmowę za jakiś czas). Efekt? ponad 400 połączeń w ciągu bodajże 4 tygodni ;p
Zgłoś
Avatar
m................k 2016-02-23, 9:29
Ehhh ludzie, ludzie.... Wy to jednak jesteście niedoj🤬i. Zrozumcie, że im bardziej chamska odzywka tym częściej będą do was dzwonić. Jak pracowałem na słuchawce i trafił się wulgarny pajac to przez trzy dni różne osoby z biura co pół godziny do niego dzwoniły. Odpuściliśmy dopiero jak przeprosił. Momentami mieliśmy wrażenie, że on dosłownie płacze za tą słuchawką. Gadka o "niezainteresowaniu" też gówno da, bo ludzie mają odgórny nakaz wrzucania takich na ponowny kontakt. Jak dzwonią mówicie, że przedłużyliście umowę/podpisaliście inną i tyle. Większość dzwoniących to firmy zewnętrzne, bez dostępu do waszych kont. Gadka, że pracujecie w tej firmie też załatwi sprawę. Jeśli za jakiś czas znów ktoś zadzwoni to znaczy, że ktoś mądry z biura znowu pieprznie wszystkie kontakty do bazy. Wtedy jednak polecam poprosić o przełożonego i jego zwyzywać. Zwykle wtedy numer wylatuje na stałe. Wyzywanie pracownika c🤬ja da, bo przełożeni mają to w dupie a pracownik nie ma możliwości wywalenia numeru z bazy.
Zgłoś