adrian014 napisał/a:
I na pewno dłuższa żywotność silnika by była, nie mówiąc o kosztach utrzymania.
Jaja sobie robisz? Koszty utrzymania przecietnej japonskiej 600 (fazer):
- swieca (1 sztuka NGK): 50zl
- opona przod: 450zl (Michelin PR3)
- opona tyl: 600zl (Michelin PR3)
- lancuch+zestaw napedowy: 600zl (DID+JT)
- olej (jedna wymiana): 150zl (Repsol syntetyk)
Wymiana wszystkiego w okolicy 12-15 tys km, tylko lancuch wytrzymuje wiecej (kolo 30-45).
Remont silnika w skuterku - dobre silniki do 50 wytrzymaja, po tak ostrym tuningu wniskuje, ze ten w temacie wytrzyma polowe, jak na dobrych czesciach. Dobre czesci do remontu to 400-900zl za komplet.
I to po taniosci - mozna duzo drozej, jesli ma sie sportowa maszyne, a nie nakeda.
--
pzdr:
Mavi