Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
i................n 2016-02-11, 0:41 17
@kwiatu12 Zachar robi dużo dla polskiego dziennikarstwa motoryzacyjnego, jest założycielem autocentrum gdzie pewnie wchodzisz sprawdzić ile twoje c🤬jowe bmw sprzed 30 lat ma zardzewiałych koni, więc stój pysk. Pomijam, że nie odróżniasz redaktora od pomysłodawców systemu i na niego kierujesz swoją agresję prostaku.
Zgłoś
Avatar
s................n 2016-02-11, 0:53
super samochod mialem okazje taki pouzywac przez 1,5tyg, chodz na dluzszych trasach bolaly mnie lędzwie
Zgłoś
Avatar
Crisko 2016-02-11, 0:54
Przecież ten system można wyłączyć co nawet widać na filmiku,a Zachar jest w porządku mimo ze za obcokrajowcami nie przepadam chociaż on i tak jest bardziej polski niż nie jeden z c🤬jków tu siedzących.
Zgłoś
Avatar
kiedro85 2016-02-11, 1:30
Ale c🤬jowe
Zgłoś
Avatar
nokia324 2016-02-11, 7:09 1
swoja drogą system ma pewną wadę, bo na polskich drogach bywają ograniczenia dla samochodów ciężarowych wtedy choć wątpie że volvo potrafi to odczytać , zwolni do prędkości przeznaczonej dla ciężarówek
Zgłoś
Avatar
Towdi 2016-02-11, 7:49
Na naszych drogach miejscami jest naj🤬e tyle ograniczeń, że ten system w volvo będzie się zawieszał jak win10
Zgłoś
Avatar
marekqat 2016-02-11, 9:51
@nokia324

Nie tylko w Polsce są te ograniczenia, tak samo we Francji przy stromych zjazdach masz ograniczenia dla ciężarówek i aut z przyczepami np. kempingowymi. Też jestem ciekaw jak to wyłapuje w tym wypadku.
Zgłoś
Avatar
glider33 2016-02-11, 10:49
A jak system rozpoznaje koniec ograniczenia prędkości ? Przecież na polskich drogach ograniczenie prędkości często odwołuje skrzyżowanie.
Zgłoś
Avatar
pisage 2016-02-11, 11:06
Kilka uwag:
@ glider33 - system rozpoznaje znak końca ograniczenia, skrzyżowanie ignoruje. Rozpoznaje też znak końca autostrady.
@ nokia324 - jest opcja rozpoznawania opisów pod znakami, czyli teoretycznie powinien zignorować znak dotyczący ciężarówek lub poinformować o jego zarejestrowaniu.

Ponadto nigdzie nie jest powiedziane, że samochód ma zwolnić. Wg informacji na stronie Volvo jest to system ostrzegający o znakach. Moim zdaniem całkiem przydatne, bo nietrudno się zagapić na polskich drogach.

podpis użytkownika

Jeżeli na samym początku idea nie wydaje się absurdalna, nie ma dla niej żadnej nadziei. - Albert Einstein
Zgłoś
Avatar
Sonal 2016-02-11, 11:14 2
eunstachy napisał/a:



Powiedz mi jeszcze tylko po co w ogóle miał bym jeździć z tym systemem włączonym?!



Jeżeli do korzystania z samochodu używasz dokumentu: prawo jazdy - to po to by go nie stracić.

nokia324 napisał/a:

swoja drogą system ma pewną wadę, bo na polskich drogach bywają ograniczenia dla samochodów ciężarowych wtedy choć wątpie że volvo potrafi to odczytać , zwolni do prędkości przeznaczonej dla ciężarówek



Mam o dużo tańszy samochód z systemem TYLKO rozpoznawania znaków i oprócz samego znaku rozpoznaje także dodatkowe tabliczki informujące, np. ciężarówki (że dotyczy tylko ciężarowych i wtedy go nie bierze pod uwagę), śnieżynki (że dotyczy w trakcie opadów_ itd. Więc w samochodzie za te pieniądze na pewno jest to lepiej rozwiązane - choć i ja nie narzekam.
Ale już wskażę wadę - system ten na pewno nie będzie rozpoznawał naszych polskich tablic "teren zabudowany". Jednak tutaj posiłkuje się GPSem.

glider33 napisał/a:

A jak system rozpoznaje koniec ograniczenia prędkości ? Przecież na polskich drogach ograniczenie prędkości często odwołuje skrzyżowanie.



Tak jak pisałem wyżej - system wspomaga się danymi z GPS.
Zgłoś
Avatar
Takafura 2016-02-11, 11:24
Fajnie, jak drogowcy zapomną znaku 30 na esce i to mundre auto wyhamue ze 120 do 30 km/h.
Zgłoś
Avatar
Sonal 2016-02-11, 12:21
@Takafura - jak drogowcy "zapomną" - to nadal to ograniczenie obowiązuje.
I to nie hamulec awaryjny - by w takiej sytuacji nacisnąć hamulec do końca. Zapewne hamuje jedynie silnikiem - co jako kierowcy wychwycisz i jak mimo znaku chcesz łamać przepisy - wystarczy wcisnąć gaz i jechac dalej 120 mimo znaku 30.
Zgłoś