
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
41 minut temu

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany



super samochod mialem okazje taki pouzywac przez 1,5tyg, chodz na dluzszych trasach bolaly mnie lędzwie
swoja drogą system ma pewną wadę, bo na polskich drogach bywają ograniczenia dla samochodów ciężarowych wtedy choć wątpie że volvo potrafi to odczytać , zwolni do prędkości przeznaczonej dla ciężarówek
@nokia324
Nie tylko w Polsce są te ograniczenia, tak samo we Francji przy stromych zjazdach masz ograniczenia dla ciężarówek i aut z przyczepami np. kempingowymi. Też jestem ciekaw jak to wyłapuje w tym wypadku.
Nie tylko w Polsce są te ograniczenia, tak samo we Francji przy stromych zjazdach masz ograniczenia dla ciężarówek i aut z przyczepami np. kempingowymi. Też jestem ciekaw jak to wyłapuje w tym wypadku.
A jak system rozpoznaje koniec ograniczenia prędkości ? Przecież na polskich drogach ograniczenie prędkości często odwołuje skrzyżowanie.

eunstachy napisał/a:
Powiedz mi jeszcze tylko po co w ogóle miał bym jeździć z tym systemem włączonym?!
Jeżeli do korzystania z samochodu używasz dokumentu: prawo jazdy - to po to by go nie stracić.
nokia324 napisał/a:
swoja drogą system ma pewną wadę, bo na polskich drogach bywają ograniczenia dla samochodów ciężarowych wtedy choć wątpie że volvo potrafi to odczytać , zwolni do prędkości przeznaczonej dla ciężarówek
Mam o dużo tańszy samochód z systemem TYLKO rozpoznawania znaków i oprócz samego znaku rozpoznaje także dodatkowe tabliczki informujące, np. ciężarówki (że dotyczy tylko ciężarowych i wtedy go nie bierze pod uwagę), śnieżynki (że dotyczy w trakcie opadów_ itd. Więc w samochodzie za te pieniądze na pewno jest to lepiej rozwiązane - choć i ja nie narzekam.
Ale już wskażę wadę - system ten na pewno nie będzie rozpoznawał naszych polskich tablic "teren zabudowany". Jednak tutaj posiłkuje się GPSem.
glider33 napisał/a:
A jak system rozpoznaje koniec ograniczenia prędkości ? Przecież na polskich drogach ograniczenie prędkości często odwołuje skrzyżowanie.
Tak jak pisałem wyżej - system wspomaga się danymi z GPS.
Fajnie, jak drogowcy zapomną znaku 30 na esce i to mundre auto wyhamue ze 120 do 30 km/h.
@Takafura - jak drogowcy "zapomną" - to nadal to ograniczenie obowiązuje.
I to nie hamulec awaryjny - by w takiej sytuacji nacisnąć hamulec do końca. Zapewne hamuje jedynie silnikiem - co jako kierowcy wychwycisz i jak mimo znaku chcesz łamać przepisy - wystarczy wcisnąć gaz i jechac dalej 120 mimo znaku 30.
I to nie hamulec awaryjny - by w takiej sytuacji nacisnąć hamulec do końca. Zapewne hamuje jedynie silnikiem - co jako kierowcy wychwycisz i jak mimo znaku chcesz łamać przepisy - wystarczy wcisnąć gaz i jechac dalej 120 mimo znaku 30.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie