Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Telefoniczna obsługa klienta
a................5 • 2015-06-26, 10:50
Wczoraj natknąłem się na mały problem życia codziennego ale po kolei.
Mianowicie ostatnio zacząłem używać konta paysafecard czego wcześniej nie robiłem. (kto nie wie o czym mowa a go to interesuje odsyłam do google). Miałem konto na tzw. fejkowe dane i postanowiłem to zmienić. Zmieniłem wszystko oprócz odpowiedzi na sekretne pytanie bo za nic nie mogłem go zgadnąć. I stało się... podczas prób jego zmiany zostało mi zablokowane konto. Swoja drogą miałem na nim pewną kwotę której było mi szkoda więc postanowiłem zareagować. Napisałem maila i uzyskałem odpowiedź że muszę zweryfikować konto telefonicznie. Za nic nie mogłem się dodzwonić więc odesłałem nr telefonu i za 5 minut dzwonią. Standardowa procedura czyli imię, nazwisko, adres itp. I kolo pyta mnie o odpowiedz na sekretne pytanie więc odpowiadam że nie pamiętam i właśnie dlatego mnie zablokowali jak zmieniałem dane z fejkowych (wiedziałem ze to jakieś losowe wyrazy). On mówi że muszę zgadnąć i pytanie brzmi "kto cię pierwszy raz pocałował" a pierwsza literka odpowiedzi to "s". Myślę, myślę "nie no nie wiem". To on że druga literka to "i". Myślę, myślę... EUREKA "SIURSIUR ALBO SIURAKSIURAK". Koleś z pełną powagą "tak odpowiedź to siuraksiurak. Ja panu to konto odblokuje ale pan zmieni odpowiedź na taką którą zapamięta. Dziękuje i żegnam oraz swoje imię i nazwisko.
Swoją stroną powiedział to z taką powagą jakby to była dla niego codzienność więc nasuwa sie pytanie jakie odpowiedzi na sekretne pytania mają inni ludzie którzy tam dzwonią. Pewnie po rozłączeniu się za każdym razem jak trafią na takiego delikwenta mają niezły ubaw.
Zgłoś
Avatar
S................n 2015-06-26, 23:28
Jak można lokować jakąś kasę na konto z nieprawdziwymi danymi (nie wiem co to, nie chce mi się sprawdzać, ale domyślam się, że miałeś tam więcej niż 10 zł, skro się tym zainteresowałeś) do tego wybierając takie zj🤬e pytanie i wpisując równie zj🤬e hasło?
Zgłoś
Avatar
killua 2015-06-27, 11:44
cys23 napisał/a:

A mnie interesuje fakt, że twój pierwszy pocałunek był z siurakiem. Tata, czy wujek?



Wydaje się dziwnym twoje zainteresowanie całowaniem się mężczyzn z siurakami taty lub wujka
Zgłoś
Avatar
dth 2015-06-27, 12:17
@Siobhaan
Niektórzy ludzie wybierają najbardziej zj🤬e pytanie a później wpisują odpowiedź totalnie z nim niezwiązaną, która jest np. najczęściej używanym hasłem do c🤬jowych portali, tzn takim którego się nie da zapomnieć.

A co do samej akcji to zastanawia mnie co oni mają za zabezpieczenia, skoro koleś na infolinii może sobie podejrzeć odpowiedź na pytanie bezpieczeństwa i jeszcze dodatkowo podaje jej pierwsze 2 litery. Rozumiem, że jak tam sobie siedzi w tej pracy to może się wbić na dowolne konto i przeczytać sobie dowolne hasło? W normalnym systemie się wpisuje podaną odpowiedź i albo działa albo nie działa... Jeśli może podejrzeć, to znaczy to że te odpowiedzi nie są szyfrowane więc każdy kto się włamie do systemu będzie miał je wszystkie jak na tacy. Tępe c🤬je.
Zgłoś