

myślałem że psa przejedzie
- Będę cię kochał wiecznie.
- Nigdy cię nie zdradzę.
- Weź do buzi, powiem ci jak będę kończył ...
podpis użytkownika
>Każdy mężczyzna w swoim życiu wypowiada te trzy kłamstwa:- Będę cię kochał wiecznie.
- Nigdy cię nie zdradzę.
- Weź do buzi, powiem ci jak będę kończył ...
I po to właśnie mierzy się opór powietrza. Pół sekundy opóźnienia i game over...
Dam wam protipa jak komuś się utknie na przejeździe czy coś. Jak rozjebiesz szlaban to maszynista dostanje info, że coś się dzieje. W przypadku rozyebania szlabanu autem, naprawa idzie z OC. Ogólnie koszt naprawy szlabanu to grosze.

PiesKracy napisał/a:
Dam wam protipa jak komuś się utknie na przejeździe czy coś. Jak rozjebiesz szlaban to maszynista dostanje info, że coś się dzieje. W przypadku rozyebania szlabanu autem, naprawa idzie z OC. Ogólnie koszt naprawy szlabanu to grosze.
No to jest hit ze przed osoba stawiasz kawałek plastiku i typ głupieje jak krowa co widzi pasy na ziemi i myśli ze to dziury i się giry połamie i po pasach nie łażą jak wiara przez szlaban się boi przejechać w sytuacji kryzysuowej
PiesKracy napisał/a:
Dam wam protipa jak komuś się utknie na przejeździe czy coś. Jak rozjebiesz szlaban to maszynista dostanje info, że coś się dzieje. W przypadku rozyebania szlabanu autem, naprawa idzie z OC. Ogólnie koszt naprawy szlabanu to grosze.
7wporzondku napisał/a:
No to jest hit ze przed osoba stawiasz kawałek plastiku i typ głupieje jak krowa co widzi pasy na ziemi i myśli ze to dziury i się giry połamie i po pasach nie łażą jak wiara przez szlaban się boi przejechać w sytuacji kryzysuowej
Ogólnie podziwiam takich debili, co to kombinują jak się bokiem ustawić, żeby nic się nie stało (po wjeździe przed zamknięte rogatki), i zamiast wyrwać szlaban i nawet z własnej kieszeni zapłacić mandat i za uszkodzenia woli stracić autko aczasem nawet zdrowie i życie.
I takie coś znalazłęm w necie: "Szlabany na przejazdach kolejowych są tak skonstruowane, że wystarczy lekko puknąć i się wyłamią – Nowa blokada kosztuje tylko 36 zł – wyjaśnia Witold Nowak zastępca dyrektora bydgoskiego oddziału PKP PLK, który wprost wskazuje, że gdy może dojść do katastrofy nie należy się nawet zastanawiać i wyłamać szlaban"