

jeśli ktoś był na Starówce w Warszawie i widział przystanek tramwajowy "Stare Miasto" na Alei Solidarności, to wie że zwykłe autobusy w tym miejscu jeżdżą po szynach i zatrzymują się na tym samym przystanku co tramwaj
Także nie musi to być trolejbus
Proszę


Proszę

podpis użytkownika
Bóg zesłał mnie na Ziemię, żebym wk🤬iał ludzi
killerZeWsi napisał/a:
@up
Bo jest pojedyncza linia trakcji, trolejbus potrzebuje dwu przewodów - fazy i neutrala, czy jakie tam mają technologie.
A C🤬J P🤬DA, trolejbusy i tramwaje zasilane są napięciem stałym więc nie ma fazy ani neutralnego tylko plus (+) i minus (-).

W krajach bardziej rozwiniętych niż Polska torowiska są równe i mogą być połączone z pasem dla autobusów.
Poprostu wyprzedził a wy sie tutaj spuszczcie...
Poprostu wyprzedził a wy sie tutaj spuszczcie...

To jest Praga w Czechach. Zwróćcie uwagę na refleks na szybie z prawej strony u góry, który pojawia się po minięciu samochodu.
"Bo jest pojedyncza linia trakcji, trolejbus potrzebuje dwu przewodów - fazy i neutrala, czy jakie tam mają technologie. "
Nie trakcja tylko sieć trakcyjna!
Nie trakcja tylko sieć trakcyjna!

0:12 - reklama na budynku jak byk po czesku "vyborna kvalita - skvela cena". Prawdopodobnie trasa z centrum Pragi na lotnisko - wygląda bardzo znajomo
Cytat:
A ch*j p*zdA, trolejbusy i tramwaje zasilane są napięciem stałym więc nie ma fazy ani neutralnego tylko plus (+) i minus (-).
nie koniecznie kolego, sieci trakcyjne mogą też być zasilane prądem przemiennym, ale i tak łap piwko
w przypadku pojazdów szynowych, sieć powrotną stanowią szyny dlatego mamy jedną linie
A może żyrobus?
pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BByrobus
pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BByrobus
podpis użytkownika
Naziolek napisał/a:
Darson emituje najwięcej promieniowania.