
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 21:51
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 15:42

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Zdecydowana większość ścieżek rowerowych nie nadaje się do użytku dla rowerów szosowych. Jak sama nazwa wskazuje rower jest na szosę a nie na ścieżkę czy tam chodnik. Krawężniki (o zgrozo jaki cymbał zatwierdza projekty takich ścieżek rowerowych w których występują progi większe jak 2cm? były gdzieś badania, że ok 80% tras ma kanty powyżej 5cm...) zwykle są zbyt wysokie żeby pokonać je przy prędkości 30+.
Żaden posiadacz kolarki nie ma ochoty wymieniać-centrować obręczy co pół sezonu. Na góralu trzeba się postarać żeby przebić dętkę na tak masywnej oponie, na szosie nawet z konkretnie napompowanymi dętkami można dobić do obręczy bo niestety tego zapasu jest tyle co nic.
Żaden posiadacz kolarki nie ma ochoty wymieniać-centrować obręczy co pół sezonu. Na góralu trzeba się postarać żeby przebić dętkę na tak masywnej oponie, na szosie nawet z konkretnie napompowanymi dętkami można dobić do obręczy bo niestety tego zapasu jest tyle co nic.
a ja tam się zgodzę z IOI ale i z dodawajka, na kostce brukowej przeciętna obręcz roweru szosowego nie powinna się skrzywić, już nie mówię o zawodowych nawet. Polecam oglądnąć sobie np. wyścig kolarski Paryż-Roubaix gdzie jeżdżą uliczkami wybrukowanymi XIX-wieczną kostką. Za to jazda po takiej kostce, a szczególnie dłuższą chwile, jest zwyczajnie niewygodna nie tylko dla rąk ale i siedzenia itd.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie