W Rosji to nawet matizy wyglądają na mafijne

0:35
Gawciu napisał/a:
1:39
dzięki Ci Panie dobry jak chleb
podpis użytkownika
Die motherfucker die motherfucker die.
I will wear you like a condom.
h................5
2013-10-03, 21:16
Gościu z kamerą widzi naj🤬ego typa i jedyne co to za nim jedzie.
Brawo k🤬a.
Ha Ha ha ha haha (takie haha z quake )
u ruskich wydzielone pasy ruchu to tylko sugestia dla kierujących
Jak widać pierdylion czujników i systemów wspomagania na c🤬j się przydaje. Fizyki nie oszukasz.
d................6
2013-10-03, 21:44
nie k🤬a 1:39 tylko warto oglądać od początku i zobaczyć jak pajac jezdzi.. na dwóch pasach jednocześnie.. wtedy finał cieszy jeszcze bardziej
m................s
2013-10-03, 21:46
typowy kierowca cebulak VW
Nie opony , tylko niepotrzebnie hamował . Niestety abs nie pomoże , koła i tak będą się co chwilę blokować , a auto będzie jechać prosto zamiast skręcać . A wystarczy mieć wyczucie i nie deptać hamulca do końca .
Albo napierdzielony albo kobieta innej możliwości nie widzę.
sami mistrzowie kierwonicy na sadisiticu
Cytat:
Nie opony , tylko niepotrzebnie hamował . Niestety abs nie pomoże , koła i tak będą się co chwilę blokować , a auto będzie jechać prosto zamiast skręcać . A wystarczy mieć wyczucie i nie deptać hamulca do końca .
ABS jest błędny, ale chyba nie rozumiesz zasady ABS-u, jest on po to by zachować sterowność podczas hamowania, czyli autem możesz skręcić w prawu lub lewo w znacznym stopniu, gdyby auto nie miało ABS-u już dawno leciałoby po prostej bez żadnego gadania
N................s
2013-10-04, 12:50
Elektronika zrobiła go w c🤬ja. Dlatego właśnie cieszę się, że jeżdżę starym autem, bo przynajmniej wiem jak się zachowuje auto bez ABS, ESP i innych c🤬jków.
W tym wypadku ABS wyrobił u tego kierowcy zły odruch hamowania (bo ABS) i zabrakło mu wyobraźni, bo nie wie, co się dzieje w takiej sytuacji z autem, który tego ABSu nie ma. Czujniki poleciały w c🤬ja, ale dobrze, bo się koleś nauczy i może nie spowoduje poważniejszego wypadku w przyszłości...
Zastanawiam się co to będzie, jak najmłodsi kierowcy nie będą mieli doświadczenia w jeździe samochodem bez ABS. No bo chyba nowe "L-ki" ten ABS mają, i to na stałe, bez opcji wyłączenia - bo mało które fabryczne auto taką opcję posiada. Czujniki potrafią głupieć.
Wyobraźcie sobie taką sytuację:
Zima, droga bardzo ośnieżona z górki (załóżmy, że są ferie i jedziecie na narty/snowboard). Jedziecie autem z ABSem i auto zaczyna wam się zsuwać - tracicie kontrolę i ześlizgujecie się z tej górki. ABS zatrzymuje i odpuszcza koła pogarszając sytuację (a już na pewno nie poprawiając). Gdyby ABSu nie było, to dzięki jednostajnemu hamowaniu pod kołami zebrałby się śnieg i auto prawdopodobnie by wyhamowało. W takim przypadku ABS c🤬ja robi i nie daje nam kontroli. Jedyne co możemy zrobić, to zaciągnąć ręczny.
Pewnie dużo osób potrafiłoby sobie jakoś poradzić w taki wypadku. Ale nowi kierowcy, których nie uczy się takich rzeczy często nie mają nawet świadomości jak działa ABS i jak można się na nim przejechać.
Fajnie, że są takie technologie - które nie raz jednak dupę ratują. Ale powinno to iść w parze z edukacją, a nawet wyborem dla użytkownika samochodu (możliwość wyłączenia ABS.
EDYCJA:
@up
Dokładnie to miałem na myśli. Niektórzy nie wiedzą, co mają w samochodzie i jak to działa.
Chodzi o to że w takiej sytuacji w aucie z ESP pod żadnym pozorem nie można puszczać gazu gdyż system ten wtedy c🤬ja daje.