

Aaaaa, klasyka

podpis użytkownika
Ten, któremu starczy odwagi i wytrwałości, by przez całe życie wpatrywać się w mrok, pierwszy dojrzy w nim przebłysk światła.
Przed chwilą skończyłem mykać w Heroesa, wbijam na sadola, a tam od progu wita mnie....Heroes. Piwo.


Chodzi o to że cała mapa odkryta i nie ma na niej wody. Obie umiejętności do niczego się nie przydadzą.
Odkrywanie:
Zwiększa zasięg wzroku bohatera, dzięki czemu powiększa się obszar mapy przygód.
Poziom podstawowy - Zasięg wzroku zwiększony o 1 pole.
Poziom zaawansowany - Zasięg wzroku zwiększony o 2 pola.
Poziom ekspert - Zasięg wzroku zwiększony o 3 pola.
Odkrywanie:
Zwiększa zasięg wzroku bohatera, dzięki czemu powiększa się obszar mapy przygód.
Poziom podstawowy - Zasięg wzroku zwiększony o 1 pole.
Poziom zaawansowany - Zasięg wzroku zwiększony o 2 pola.
Poziom ekspert - Zasięg wzroku zwiększony o 3 pola.
Hmm... Najlepsze co sie moze trafic bohaterowi to logistyka, znajdowanie drogi, wszystkie magie i madrosc
Jeszcz artyleria sie przydawala.

Tragedia to grać cytadelą. Loch ftw
podpis użytkownika
Valar Morghulis
Ja grałem w H3 bardzo dużo i odpowiedź jest prosta, jak nie ma wody na mapie to po c🤬j nawigacja ?

My z kolegami śpiewaliśmy przy takim wyborze "pierwsza pomoc, balistyka i ogólnie takie takie ale w miarę to ale w miarę to nauka mnie najbardziej kręci" .
Przyznam, że w H3 nie grałem dużo, ale przypomniały mi się PRAWDZIWE gry z tamtych lat, w których liczylo się coś więcej niż tylko bezmyślne strzelanie do głupich wrogów z liniową jak autostrada w Australii fabułą


juki napisał/a:
Hmm... Najlepsze co sie moze trafic bohaterowi to logistyka, znajdowanie drogi, wszystkie magie i madrosc
Jeszcz artyleria sie przydawala.
Nie p🤬l, bo najlepszą umiejętnością jest DYPLOMACJA, która już na samym początku rozgrywki potrafi dać ogromną przewagę.
Co do pozostałych, to wszystko zależało od bohatera i mapy.
Na dużych mapach cholernie dobrzy są bohaterowie, u których rozwija się umiejętność logistyki wraz z awansem. Dobre są też postacie ze skutecznością ataku, obrony, talentem magicznym czy odpornością na magię.
Na najtrudniejszych mapach (np. Potwór z Bagien - kto grał, ten zrozumie) znakomicie sprawdzały mi się postacie, które rozpoczynają z dyplomacją, np. Adela w Zamku, Ryland w Bastionie czy Cyra w Fortecy.
Nie ma reguły, strategii jest tyle, ilu jest graczy i różnie się one sprawdzają.
Cytat:
Tragedia to grać cytadelą. Loch ftw
Chyb nie wiesz o czym mówisz.
Ja rozumiem, że hydry są mocno przeciętne, skuteczność wywern dyskusyjna, ale ignorujesz jedne z najsilniejszych stworów, czyli ulepszone gorgony.
Ulepszone gorgony nie dość, że są cholernie wytrzymałe i zadają silne ciosy, to jeszcze mają śmiertelne spojrzenie. Najlepsze stwory na potworki z siódmego poziomu.
Dodatkowo przyzwoite są bazyliszki, które zamieniają w kamień i ważki, które rozpraszają czary u przeciwnika i rzucają osłabienie.
O wiele lepsza cytadela od wrót żywiołów czy inferno.

akurat ważne są kontry, ale tak unwiersalnie to cytadela jest przez wszystkich uznawana za najsłabszy zamek(obok inferno). Najmocniejsze to wrota żywiołów, lochy, zamek i nekropolia(ta na dużych mapach nie do rozwalenia).
najlepsze kombo to dyplomacja i nekromancja grając nekropolią ofc kozojebcy sie do ciebie przylanczają a ty ich odrazu na sciecie i zupowane szkielety do armii
jak juz masz tak z 10 tys szkieletow to sie archanioly chowają
powinni zrobic takie heosy tylko z ,mniejszosciami rasowo etnicznymi...
byla by beka
niestety w typ poprawnie politycznym sk🤬ialym swiecie sie za naszego zycia chyba nikt nie odważy sie z ciapatego drwic..


powinni zrobic takie heosy tylko z ,mniejszosciami rasowo etnicznymi...


niestety w typ poprawnie politycznym sk🤬ialym swiecie sie za naszego zycia chyba nikt nie odważy sie z ciapatego drwic..

pi73rmaster napisał/a:
akurat ważne są kontry, ale tak unwiersalnie to cytadela jest przez wszystkich uznawana za najsłabszy zamek(obok inferno). Najmocniejsze to wrota żywiołów, lochy, zamek i nekropolia(ta na dużych mapach nie do rozwalenia).
Jak łaskawy Slonx napisał, każdy ma swoje strategie. Ale jak do c🤬ja można twierdzić, że wrota żywiołów są najsilniejsze to ja nie wiem. C🤬ja im dają te 4 feniksy tygodniowo. Moim zdaniem to Forteca jest najlepsza (3 jednostki strzelające, Solmyr dobry bohater na początek z łańcuchem piorunów, praktycznie pewne wszystkie magie), warto sobie przygr🤬ać jakiś bastion (skarbiec, kto pamięta bugujące się na minus pieniążki?

Ale gdzie k🤬a Wrota Żywiołów??!!