Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
maciekawski 2013-02-15, 22:12
Aaaaa, klasyka

podpis użytkownika

Ten, któremu starczy odwagi i wytrwałości, by przez całe życie wpatrywać się w mrok, pierwszy dojrzy w nim przebłysk światła.
Zgłoś
Avatar
Proximate 2013-02-15, 22:14 1
Wolę logistykę
Zgłoś
Avatar
o................1 2013-02-15, 22:17
Przed chwilą skończyłem mykać w Heroesa, wbijam na sadola, a tam od progu wita mnie....Heroes. Piwo.
Zgłoś
Avatar
e................g 2013-02-15, 22:18 22
Chodzi o to że cała mapa odkryta i nie ma na niej wody. Obie umiejętności do niczego się nie przydadzą.
Odkrywanie:
Zwiększa zasięg wzroku bohatera, dzięki czemu powiększa się obszar mapy przygód.

Poziom podstawowy - Zasięg wzroku zwiększony o 1 pole.
Poziom zaawansowany - Zasięg wzroku zwiększony o 2 pola.
Poziom ekspert - Zasięg wzroku zwiększony o 3 pola.
Zgłoś
Avatar
juki 2013-02-15, 22:18 1
Hmm... Najlepsze co sie moze trafic bohaterowi to logistyka, znajdowanie drogi, wszystkie magie i madrosc Jeszcz artyleria sie przydawala.
Zgłoś
Avatar
Bernan 2013-02-15, 22:23
Tragedia to grać cytadelą. Loch ftw

podpis użytkownika

Valar Morghulis
Zgłoś
Avatar
B................5 2013-02-15, 22:24
Ja grałem w H3 bardzo dużo i odpowiedź jest prosta, jak nie ma wody na mapie to po c🤬j nawigacja ?
Zgłoś
Avatar
stiw1500 2013-02-15, 22:26 2
My z kolegami śpiewaliśmy przy takim wyborze "pierwsza pomoc, balistyka i ogólnie takie takie ale w miarę to ale w miarę to nauka mnie najbardziej kręci" .
Zgłoś
Avatar
Suka_Blyat 2013-02-15, 22:33
Przyznam, że w H3 nie grałem dużo, ale przypomniały mi się PRAWDZIWE gry z tamtych lat, w których liczylo się coś więcej niż tylko bezmyślne strzelanie do głupich wrogów z liniową jak autostrada w Australii fabułą
Zgłoś
Avatar
S................x 2013-02-15, 22:39 4
juki napisał/a:

Hmm... Najlepsze co sie moze trafic bohaterowi to logistyka, znajdowanie drogi, wszystkie magie i madrosc Jeszcz artyleria sie przydawala.



Nie p🤬l, bo najlepszą umiejętnością jest DYPLOMACJA, która już na samym początku rozgrywki potrafi dać ogromną przewagę.

Co do pozostałych, to wszystko zależało od bohatera i mapy.
Na dużych mapach cholernie dobrzy są bohaterowie, u których rozwija się umiejętność logistyki wraz z awansem. Dobre są też postacie ze skutecznością ataku, obrony, talentem magicznym czy odpornością na magię.
Na najtrudniejszych mapach (np. Potwór z Bagien - kto grał, ten zrozumie) znakomicie sprawdzały mi się postacie, które rozpoczynają z dyplomacją, np. Adela w Zamku, Ryland w Bastionie czy Cyra w Fortecy.
Nie ma reguły, strategii jest tyle, ilu jest graczy i różnie się one sprawdzają.

Cytat:

Tragedia to grać cytadelą. Loch ftw



Chyb nie wiesz o czym mówisz.
Ja rozumiem, że hydry są mocno przeciętne, skuteczność wywern dyskusyjna, ale ignorujesz jedne z najsilniejszych stworów, czyli ulepszone gorgony.
Ulepszone gorgony nie dość, że są cholernie wytrzymałe i zadają silne ciosy, to jeszcze mają śmiertelne spojrzenie. Najlepsze stwory na potworki z siódmego poziomu.
Dodatkowo przyzwoite są bazyliszki, które zamieniają w kamień i ważki, które rozpraszają czary u przeciwnika i rzucają osłabienie.
O wiele lepsza cytadela od wrót żywiołów czy inferno.
Zgłoś
Avatar
p................r 2013-02-15, 23:18
akurat ważne są kontry, ale tak unwiersalnie to cytadela jest przez wszystkich uznawana za najsłabszy zamek(obok inferno). Najmocniejsze to wrota żywiołów, lochy, zamek i nekropolia(ta na dużych mapach nie do rozwalenia).
Zgłoś
Avatar
Klapu 2013-02-15, 23:31 2
Jakie wrota żywiołów? Toż to kanał pod cytadelą kopany!
Zgłoś
Avatar
loth1 2013-02-15, 23:40
najlepsze kombo to dyplomacja i nekromancja grając nekropolią ofc kozojebcy sie do ciebie przylanczają a ty ich odrazu na sciecie i zupowane szkielety do armii jak juz masz tak z 10 tys szkieletow to sie archanioly chowają

powinni zrobic takie heosy tylko z ,mniejszosciami rasowo etnicznymi... byla by beka
niestety w typ poprawnie politycznym sk🤬ialym swiecie sie za naszego zycia chyba nikt nie odważy sie z ciapatego drwic..
Zgłoś
Avatar
k................0 2013-02-15, 23:43
pi73rmaster napisał/a:

akurat ważne są kontry, ale tak unwiersalnie to cytadela jest przez wszystkich uznawana za najsłabszy zamek(obok inferno). Najmocniejsze to wrota żywiołów, lochy, zamek i nekropolia(ta na dużych mapach nie do rozwalenia).



Jak łaskawy Slonx napisał, każdy ma swoje strategie. Ale jak do c🤬ja można twierdzić, że wrota żywiołów są najsilniejsze to ja nie wiem. C🤬ja im dają te 4 feniksy tygodniowo. Moim zdaniem to Forteca jest najlepsza (3 jednostki strzelające, Solmyr dobry bohater na początek z łańcuchem piorunów, praktycznie pewne wszystkie magie), warto sobie przygr🤬ać jakiś bastion (skarbiec, kto pamięta bugujące się na minus pieniążki? ) Ogólnie z gorszych zamków to tylko żywiołaki. No i jeszcze przedziwna Nekropolia. Na małych mapach to się dostaje wp🤬l, ale trzeba pamiętać o świetnych właściwościach jednostek i o bohaterach z nekromancją na większych mapach.
Ale gdzie k🤬a Wrota Żywiołów??!!
Zgłoś
Avatar
karol23 2013-02-15, 23:50
I jeszcze wciskało się C, aby mieć podwójne czary:)
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie