Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
Z................e 2015-03-24, 20:41
Szefowi doj🤬 karę. Nie wierzę że facet z własnej woli olewa przerwy na odpoczynek. No chyba że jest masochistą. Pracuję w innej branży ale u nas jest to samo. Najlepiej jakbyś nie wychodził z pracy i nie chciał brać wypłat.
Zgłoś
Avatar
W................. 2015-03-24, 20:55
@zielon001 to dotyczy wszystkich zawodów w Polsce. Pracownicy są nauczeni zachowań charakterystycznych dla struktur więziennych.
Zgłoś
Avatar
S................n 2015-03-24, 20:57 1
zielon001 napisał/a:

Źle gada. Żali się chop że jezdzi dłużej niż powinien. K🤬a furmanki nie prowadzi tylko prawie lokomotywę. Ten przepis także dla nich był, bo dawał im możliwość odpoczynku w tej zj🤬ej robocie, mimo że szef k🤬a dzwoni że szybko. Przerwa to przerwa k🤬a, stoję i tyle. Boją się tylko, bo szef zwolni takiego to i tak znajdzie się inny frajer który będzie zap🤬lał jak robot. I tu jest problem.



Przecież po to są tachografy właśnie aby szef nie dzwonił i nie mówił ci, że masz olać przerwę i jechać dalej Kierowcy oszukują tacho po to aby kosztem przerwy odwalić robotę i mieć więcej wolnego po robocie...

Ilość postawionych tobie piw tylko potwierdza ile ludzi jest w takim samym błędzie jak ty...

Najlepszy komentarz, nie zawsze mądry komentarz...
Zgłoś
Avatar
M................e 2015-03-24, 20:58
Ja p🤬le...
Pierwsze słyszę o przepisach regulujących czas jazdy kierowców tirów przecież to jest jak w komunie wszystko musi być regulowane i każdy aspekt życia obywatela musi być kontrolowany.
Jak kierowca chce jechać bo musi albo po prostu chce to niech jedzie rozumiem jak by mu pracodawca zabronił ale rząd?
Kierowcy ciężarówek też przecież mają wolne a jak zatrudnili się w takiej robocie to chyba posiadają kwalifikacje i czytali umowę którą zawierali z szefem jeżeli jest im źle to trzeba się zwolnić i szukać kolejnego pracodawcy założyć biznes albo zmienić zawód.
Zacytuję tutaj Korwina ale wiem że to jest z prawa rzymskiego więc: Chcącemu nie dzieje się krzywda

PS

Facet ma rację z tym że trzeba stąd wyjechać poj🤬y kraj ludzie k🤬y albo i nie ale charakter ludzki zmienny jest natomiast władza zrobi wszystko żeby się utrzymać przy stołkach nawet ręce ludziom poucina.
Zgłoś
Avatar
tomcioch123 2015-03-24, 21:19
Magnes nie ma wpływu na systemy bezpieczeństwa. Zakłóca on pracę impulsatora w skrzyni biegów, który wysyła sygnały do tachografu. W ten sposób można jechać ciężarówką a na tachografie cały czas leci sobie pauza. W tej chwili montowane są już impulsatory ceramiczne, ale i na to już znaleziono sposób. Temat rzeka - nie do ogarnięcia, a racja jest troszkę po obu stronach. Równie dobrze możesz powiedzieć, że po wypiciu butelki piwa czujesz się dobrze, ale jak tylko spowodujesz wypadek i wyjdzie ile promili jest we krwi, to nie ma zmiłuj się...
Zgłoś
Avatar
Mr.Diesel 2015-03-24, 21:21
Kaszysz napisał/a:

K🤬a kontrole wszędzie, tachografy, fotoradary, tajniaki. Ludzie zamiast jeździć to k🤬a kombinują jak oj🤬 ten p🤬lony system. Jeżeli ktoś wychodzi z założenia, że inni kierowcy jeżdżą po to by wjechać w innego uczestnika ruchu to są zdrowo poj🤬i. Każdy kierowca chcę bezpiecznie dojechać z punktu a do punktu b i tyle.

.



Pewnie, że specjalnie nie, ale są niestety na tyle niedoj🤬i, że k🤬a zasypiając za kółkiem nie zjadą na postój tylko będą pop🤬lać dalej, bo a nóż k🤬a przejadę jeszcze te 10km.

I właśnie k🤬a, takie to j🤬e polactwo niektóre, które tylko kombinuje jak tu oj🤬 za wszelką cenę. Bezmyślnie, idiotycznie, żeby być dumnym, że k🤬a ja dałem radę. A potem, że ja nie chciałem i niech sąd nie pakuje do pierdla za rozjechanie ludzi.

Brak kultury na drodze tych kierowców tirów, zmusza do stanowienia takiego a nie innego prawa.
Zgłoś
Avatar
HalfGod 2015-03-24, 21:23
Co zrobić by każdemu dogodzić? Kierowcy 2 tys. wrzucić, a pracodawcy 20 tys. Wtedy może by niektórym sk🤬ysynom odechciało się gnoić swojego pracownika. Szkoda p🤬lić i tak wszystko co złe zapierdla z Sejm., Na takiego uczciwego pracodawce p🤬lą taki podatek, że ze strachu już chłop nawet sra na raty, aby skarbówka się nie doj🤬a.
Zgłoś
Avatar
S................n 2015-03-24, 21:33
czas-pracy-kierowcy.pl co niektórzy niech sobie poczytają bo takie pierdoły w komentarzach wypisują...
Zgłoś
Avatar
W................y 2015-03-24, 21:42 1
faraonek88 napisał/a:

Jak zaśnie za kierownicą i rozp🤬oli kogoś z twojej rodziny (teściowa się nie liczy) lub znajomych, wtedy będziesz wiedział czy dobrze gada czy źle.



Mielonka nie wędlina, teściowa nie rodzina
Zgłoś
Avatar
B................o 2015-03-24, 21:49
Może warto zastanowić się nad zmniejszeniem kar za samo przekroczenie czasu pracy, powiedzmy o godzinę. Wtedy nikt nie będzie oszukiwał, tylko dojedzie do parkingu zamiast stać na wyp🤬dowie pod Mikołowem, bo podczas załadunku ktoś wyp🤬olił paletę i ten przedłużył się o godzinę.
Zgłoś
Avatar
z................l 2015-03-25, 2:55
Noale przeciez nie ma problemu zadnego opisujesz odpowiednio incydent ze chciales spac na cywilizowanym perkingu nie na zakladzi i no problemo nikt ci mandatu za to nie da w itd tez ludzie pracuja
ale jak masz problem codzinnie to trzeeba ci ddojebac
a jazda na magnesie wogole nie jest akceptowalna
nie wiadomo czy jedziesz 10 godzin czy 20

tak sie niesmialo zastanawiam ile musi pokolen w polsce umrzec zeby bylo zgodnie z przepisami

najbardziej mnie wk🤬ia jak baan dostaje mandat i mowi ze to wina policjanta .

odp🤬lasz wiesz ze odp🤬lasz wiec do kogo pretensje , robc to co trzeba i policja itd pujda na zielona trawke

a szefowi auto zawssze bedzie zarabialo za malo
Zgłoś
Avatar
Hannibal_PL 2015-03-25, 7:59
Do wszystkich broniących że to niby dobrze że są tachografy i kontrole. Zdajecie sobie sprawę że ciężarówka może zap🤬lać tylko max.80km/h i jak taki ziomek wraca do domu to czasami musi stanąć 100 km przed domem i czekać te zj🤬e godziny? Oni też chcą szybko to domu dojechać korpoc🤬le.

podpis użytkownika

cycki! <3
Zgłoś
Avatar
GreXiu 2015-03-25, 8:27
kierowcom TIR-ów jak zawsze c🤬j w dupę na tory k🤬a
Zgłoś
Avatar
kawkaman 2015-03-25, 12:47
AKEVITT napisał/a:

@zielon001 ale tak się składa ze szef za takiego cepa bez szkoły z prawkiem płaci miesięcznie ponad 1000zł na j🤬y ZUS (nie wspominając o cenie paliwa) wiec żeby mu się interes opłacał niestety plebs musi zap🤬lać. A w USA ziomek zadupca na tirze i swego czasu dorobił się dwóch innych tirów gdzie zatrudnia kierowców i w ciągu 5 lat ma apartament w centrum Chicago a jego księgowość leży na lodówce, a do polszczy przyjeżdża dwa razy w roku rodzinę odwiedzać. J🤬 TEN KRAJ.


Jak ktoś otwiera biznes w transporcie to zarabia bardzo dobre pieniądze i nie wyjezdżaj tutaj z ZUSami bo to jego zasrany obowiązek żeby ci płacił na j🤬ą emeryturę. Skoro nie stac cię na pracownika tzn. opłacić go tak jak trzeba to nie zatrudniaj. Tyle w temacie.

Ty własnie z takim myśleniem jesteś jednym z tych cz🤬chów wyzyskiwanych i r🤬anych w dupe - także stul pysk. '

Niepozdrawiam.
Zgłoś
Avatar
DuckDodgers 2015-03-25, 16:51
kawkaman napisał/a:


Ty własnie z takim myśleniem jesteś jednym z tych cz🤬chów wyzyskiwanych i r🤬anych w dupe - także stul pysk. '



A płacąc horrrendalne stawki wcale nie jesteś r🤬any w dupę. Haha co za oszołom.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie