
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 19:16
🔥
wypadek i sprawdzenie stanu nadwozia
- teraz popularne



@bravoteampolska
Czerwona linia to oś symetrii motocykla. Niebieska to oś przyczepności. Żółte koło, to mniej więcej środek ciężkości. Cała sztuka polega na tym, żeby przesunąć środek ciężkości poniżej tej niebieskiej linii lub na nią. Wtedy zgodnie z prawami fizyki, układ sił działający na motocykl, takich jak grawitacja i siła odśrodkowa o której wspomniałeś, będzie generował przyczepność. Natomiast jeśli środek ciężkości znajdzie się powyżej tej linii, to mamy problem, bo motocykl momentalnie straci przyczepność.
Dlatego też kierowcy sportowi składają się do zakrętu w taki a nie inny sposób, to znaczy schodzą na kolano.

Czerwona linia to oś symetrii motocykla. Niebieska to oś przyczepności. Żółte koło, to mniej więcej środek ciężkości. Cała sztuka polega na tym, żeby przesunąć środek ciężkości poniżej tej niebieskiej linii lub na nią. Wtedy zgodnie z prawami fizyki, układ sił działający na motocykl, takich jak grawitacja i siła odśrodkowa o której wspomniałeś, będzie generował przyczepność. Natomiast jeśli środek ciężkości znajdzie się powyżej tej linii, to mamy problem, bo motocykl momentalnie straci przyczepność.
Dlatego też kierowcy sportowi składają się do zakrętu w taki a nie inny sposób, to znaczy schodzą na kolano.

TheColt napisał/a:
@up niechcący ci to piwo postawiłem
Chciałeś sprawdzić jego profil, a;le nie trafiłeś?

Fake! Jechał ze 2 km/h! Zobaczcie jak sie koła wolno obracają. Pewnie jest na linkach przyczepiony!



no to teraz niech to zrobi na naszych drogach w najlepszym przypadku najedzie na rozgniecioną puszkę po piwie o piasku nie wspomnę..


TheColt napisał/a:
Albo ja po prostu głupi jestem
![]()
A jaki masz kolor włosów?
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie