
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 4:15

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Zbysław napisał/a:
Nie kture zakręty są zdradliwe niby ostre ok dostosowujesz prendkość a tu nagle jeszcze bardziej jest ostry i koniec wypadasz, tak samo jest ze zjazdami nie raz człowiek wiezdza pod prąd
źle robią drogi źle skrenty a potem karają
Trzeba zdać sobie sprawę, że w inżynierii drogowej (w tym geodezji) istnieje takie rozwiązanie jak łuk koszowy. Jest stosowany gdy np. na daną „pętle autostradową” jest ograniczona ilość miejsca i trzeba w pewnym momencie nieco „ścisnąć” dany zjazd. Oczywiście taka zmiana kąta łuku zwykle jest poprzedzona stosownym ograniczeniem prędkości. Tak też patrzmy na znaki przy zjeździe z dróg szybkiego ruchu, szczególnie przy wilgotnej nawierzchni. I proszę Cię Zbychu, każdy robi błędy ale litości - „nie kture”


Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie