

Zbysław napisał/a:
Nie kture zakręty są zdradliwe niby ostre ok dostosowujesz prendkość a tu nagle jeszcze bardziej jest ostry i koniec wypadasz, tak samo jest ze zjazdami nie raz człowiek wiezdza pod prąd
źle robią drogi źle skrenty a potem karają
Trzeba zdać sobie sprawę, że w inżynierii drogowej (w tym geodezji) istnieje takie rozwiązanie jak łuk koszowy. Jest stosowany gdy np. na daną „pętle autostradową” jest ograniczona ilość miejsca i trzeba w pewnym momencie nieco „ścisnąć” dany zjazd. Oczywiście taka zmiana kąta łuku zwykle jest poprzedzona stosownym ograniczeniem prędkości. Tak też patrzmy na znaki przy zjeździe z dróg szybkiego ruchu, szczególnie przy wilgotnej nawierzchni. I proszę Cię Zbychu, każdy robi błędy ale litości - „nie kture”

Zbysław napisał/a:
Nie kture zakręty są zdradliwe niby ostre ok dostosowujesz prendkość a tu nagle jeszcze bardziej jest ostry i koniec wypadasz, tak samo jest ze zjazdami nie raz człowiek wiezdza pod prąd
źle robią drogi źle skrenty a potem karają
Zbyszku zap🤬laj do klas 1-3 na lekcje ortografi. Bo oczy wypala od czytania

lukaszjb napisał/a:
Zbyszku zap🤬laj do klas 1-3 na lekcje ortografi. Bo oczy wypala od czytania
A ktoś pisał że od września będzie mniej komentarzy,widać pomyłka.
Zbysław napisał/a:
...i źle skrenty ...
O jeden sktent za daleko


podpis użytkownika
Aut vincere, aut mori.