Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
1 Marca - akcja obalenia rządu w Polsce
t................z • 2014-02-23, 11:31
- idziesz obalać rząd ?
- nie mogę, mam klanówkę, a ty ?
- mama mi nie pozwala

---------------

1 marca - zamieszki w Polsce
- J🤬 RZĄD
- NIE DLA RZĄDU
- CHCEMY SPRAWIEDLIWEJ WŁADZY !!!

~patriota1999 wylogował się.
Zgłoś
Avatar
dram09 2014-02-23, 13:51 3
kokolka napisał/a:

Jest to najgłupszy pomysł nie mając żadnej alternatywy wyjść na ulicę i krzyczeć "wyp🤬alać".



Smutne jest to że 80% "rewolucjonistów" idzie tym prądem. A do "młodszych", zamiast rewolucji to do szkoły i na uczelnie wyp🤬alać i się uczyć, to może wymyślicie coś, co da się wprowadzić żeby było "normalnie".
Zgłoś
Avatar
i................y 2014-02-23, 13:57
A musicie robić te zamieszki dzień po moich urodzinach? Nie możecie, no nie wiem, w lipcu? Może nawet pojechałbym do stolicy popatrzeć.
Zgłoś
Avatar
Extraordinary_Gentleman 2014-02-23, 13:58 15
Pater patriae napisał/a:

Oczywiście o ile ten biedny kraj jeszcze będzie istniał, bo jak tu zmienić cokolwiek z takim c🤬jowym społeczeństwem.
Ja tam 1 marca i tak bym szedł na obchody z okazji Dnia Żołnierzy Wyklętych, ale jak będzie się coś działo, to chętnie dołączę.



Racja, zj🤬e to społeczeństwo.

Na c🤬j do k🤬y nędzy dorabiacie swoją ideologie do dni uczczenia pamięci/historii tego kraju i chowacie się między normalnymi ludźmi? Brakuje Wam odwagi cywilnej? Mama w telewizji zobaczy i zawoła na obiad, albo da szlaban na komputer?

Zaraz jakiś nastoletni zjeb nazwie się żołnierzem wyklętym, albo będzie robił Polskę Walczącą z @. Jak mnie wk🤬ia takie buractwo dzieciaków. Dwa, przestańcie p🤬lić że 11 listopada 100.000 ludzi wyszło na ulice bo to był MARSZ NIEZADOWOLENIA, o ile mi wiadomo to to był MARSZ NIEPODLEGŁOŚCI do k🤬y nędzy, chcesz robić swój marsz to sp🤬alaj gdzie indziej, to nie jest łączona impreza.

Teraz znowu będzie marsz niezadowolenia przeciwko złemu tusekowi, a gimbaza będzie się chować między normalnymi ludźmi i rzucać kostką w policjantów, żeby potem na pejsbooku napisać "#niepodległośc #takiwaleczny #jebacpolicje #100000ludzi #komuna.

Proszę. Zróbcie sobie pochód w swój j🤬y dzień żeby potem ludzie nie p🤬lili że marsz niepodległości zły/ etc.
Zgłoś
Avatar
m................c 2014-02-23, 14:00 3
tr3mm0r napisał/a:

Co to jest "klanówka"? Nowy przedmiot w gimbazie?



Stary chłop, a używa takich szczeniackich wyrażeń jak "gimbaza", wstydziłbyś się.
Zgłoś
Avatar
Pater patriae 2014-02-23, 14:15 28
Extraordinary_Gentelmen napisał/a:


Na c🤬j do k🤬y nędzy dorabiacie swoją ideologie do dni uczczenia pamięci/historii tego kraju i chowacie się między normalnymi ludźmi? Brakuje Wam odwagi cywilnej? Mama w telewizji zobaczy i zawoła na obiad, albo da szlaban na komputer?



Może dlatego, że żołnierze wyklęci walczyli o wolną Polskę, takie trudne do zrozumienia? To przecież idealny wzór. I jakbyś nie wiedział, to właśnie środowiska prawicowe doprowadziły do restauracji ich pamięci, a nie opluwające ich lewaczki na czele z GW. Więc to my mamy prawo mieć ich na sztandarach.

I kto się chowa? Ludzie którzy potrafią ruszyć dupę i wyjść na ulice oddać im cześć, czy takie buraki jak Ty, którzy gadają jakieś bzdury?
W porównaniu do ACTA to w MN brali udział głównie 20-30 latkowie, więc skończ p🤬lić.

Extraordinary_Gentelmen napisał/a:

. Dwa, przestańcie p🤬lić że 11 listopada 100.000 ludzi wyszło na ulice bo to był MARSZ NIEZADOWOLENIA, o ile mi wiadomo to to był MARSZ NIEPODLEGŁOŚCI do k🤬y nędzy, chcesz robić swój marsz to sp🤬alaj gdzie indziej, to nie jest łączona impreza.



Ehh. Dzień Niepodległości jest dniem wolnym od pracy, więc to wtedy może tyle ludzi się zebrać. Może w TV nie pokazali Marszu, tylko jakichś idiotów bijących się z brudasami, ale 99% śpiewało i skandowało patriotyczne pieśni, więc chyba lepiej uczciliśmy go od Ciebie, bo pewnie siedziałeś z ręką w gaciach oglądając TV..

podpis użytkownika

Płyń pod prąd – z prądem płyną tylko śmieci.
Zgłoś
Avatar
bloodwar 2014-02-23, 14:37 12
@Pater - a np. 2 Maja czy 15 sierpnia też jest święto wolne od pracy, czemu wtedy nie zrobicie swojego marszu? Odpowiedź jest prosta - inaczej wygląda jak przyjdzie 500 łysych na pseudopatriotyczą rozp🤬uchę i 100000 normalnych ludzi na marsz a inaczej jak przyjdzie samych 500 łysych i rozp🤬oli co się da - przecież ludzie by was zgnoili, jeżeli teraz macie poparcie liczone w procentach to po takim "wybryku" nie mielibyście nawet promila bo nawet najbardziej zatrwardziałych nazioli nie przkonalibyście, że niszczenie mienia publicznego bez ładu i składu przez małą grupkę pomyleńców, to walka o "lepsze jutro ukochanej Ojczyzny"

podpis użytkownika

"Multikulturowość jest dobra!" - Elin Krantz
Zgłoś
Avatar
O................i 2014-02-23, 14:45 5
Sipto napisał/a:

Pater patriae, akurat konkretnie niszczyciele drzewek słusznie zostali okrzyknięci debilami, bo nie na tym polega manifestacja. To były tylko dresy które przyszły wykorzystać chwile bezkarności żeby coś rozp🤬olić. Z resztą się zgadzam. Piwo.

Korzystając z chwilowego "Najlepszy komentarz" Pragnę zwrócić uwagę czytających na dalszy komentarz użytkownika Pater patriae gdyż jeszcze bardziej zasługuje na uwagę i poklask niż ten powyżej Dziękuję. Pozdrawiam



G*wno prawda. Ludzie w Polsce są wkurzeni i pokazują to właśnie na 11 listopada, a to że nie demolują pół miasta to akurat duży plus. I grubo się mylisz, jeśli sądzisz, że na Ukrainie nie ma w bojówkach debili. Nie tylko kiboli tam nie brak, ale i fanatyków nacjonalizmu (z gloryfikowaniem UPA na czele). Tak, więc odp🤬l się od kiboli, bo póki co to ty brandzlujesz freda w necie, a nie oni...

Wszyyscy podniecają p🤬dy Ukrainą, a prawda jest taka, że u nas z powodu j🤬ej tęczy (która jest symbolem nie akceptowalnym dla większości) było sranie w mediach kilka dni... Tam niszczą, palą, wszystko co mają na swojej drodze... A j🤬e lemingi to łykają jak spermę tirówki.

Ukraina w UE nie będzie, bo Francja, UK, Niemcy mają dosyć imigrantów, a i w naszym polskim interesie jest, aby nie robić konkurencji naszym....

Jakim trzeba być kretynem, aby krytykować rozp🤬oluchę w wykonaniu kiboli, a gloryfikować bojówki na Ukrainie, które chcą obalić legalny rząd i to też środkami mocnymi (butelki z paliwem, broń, kostka brukowa itd.). Nie rozumiem tego. K🤬a, czy ludzie w tym kraju już zamiast mózgu mają gówno? TV j🤬a.
Zgłoś
Avatar
Extraordinary_Gentleman 2014-02-23, 14:49 10
Pater patriae napisał/a:


Może dlatego, że żołnierze wyklęci walczyli o wolną Polskę, takie trudne do zrozumienia? To przecież idealny wzór. I jakbyś nie wiedział, to właśnie środowiska prawicowe doprowadziły do restauracji ich pamięci, a nie opluwające ich lewaczki na czele z GW. Więc to my mamy prawo mieć ich na sztandarach.


Czy to że Papież jest idealnym wzorem upoważnia mnie do porównywania się z jego funkcją? Lub mianowania się jego tytułem czy zasługami?

Jakie środowiska przepraszam? Wydawało mi się że to właśnie dzięki prawdziwym patriotom którzy wspierają swój kraj, pamięć o takich ludziach/wydarzeniach nie ginie bo przekazują ją z pokolenia na pokolenie i wychowują dzieci w takim duchu, a nie o bandzie dorabiającej swoje pop🤬lone ideologie pod święta walczących/oddających życie za kraj.

Aha i jebie mnie twoje lewactwo i fascynacja gównem wybiórczym, zaraz pewnie nazwiesz mnie lewakiem i bólem dupy bo mam inną opinię od Ciebie.

Mam też oczywiście rozumieć że nie mogę używać tego oto sztandaru bo tylko Ty masz do tego prawo?
Pop🤬liło Ci się coś chyba dziewczynko.

Nie będziesz dyktował ludziom kto jest lepszym a kto "lepsiejszym" patriotą.

Pater patriae napisał/a:

I kto się chowa? Ludzie którzy potrafią ruszyć dupę i wyjść na ulice oddać im cześć, czy takie buraki jak Ty, którzy gadają jakieś bzdury?
W porównaniu do ACTA to w MN brali udział głównie 20-30 latkowie, więc skończ p🤬lić.


Tak się składa że byłem na obchodach 11 listopada (nie, nie w Warszawie), i nie wiem jak Ciebie, może już z tego trochę wyrosłem żeby uwalniać swoje frustracje na ludziach którzy mają inny światopogląd odemnie, ale irytuje mnie banda łysych panów (nawet w mniejszości w stosunku do całej grupy marszu) plująca sobie pod nogi co drugie słowo mówiąca "k🤬a, policja, zasłoń twarz, patrz tam się nap🤬lają, dawaj tam, weź race", szczególnie kiedy przyszedłem uczcić odzyskanie niepodległości swojego kraju z rodziną (zarówno wiele starszymi i wiele młodszymi ludźmi od siebie) którzy również byli oburzeni takim zachowaniem podczas obchodów tego święta oraz zwyczajnie martwiłem się o ich bezpieczeństwo, szkoda że tego nie bierzesz pod uwagę.

Pater patriae napisał/a:

Ehh. Dzień Niepodległości jest dniem wolnym od pracy, więc to wtedy może tyle ludzi się zebrać. Może w TV nie pokazali Marszu, tylko jakichś idiotów bijących się z brudasami, ale 99% śpiewało i skandowało patriotyczne pieśni, więc chyba lepiej uczciliśmy go od Ciebie, bo pewnie siedziałeś z ręką w gaciach oglądając TV..



To zrób swój "marsz niezadowolenia" w dzień wolny od pracy, zobaczymy komu się będzie chciało na to przyjść. A nie wp🤬laj się w "cudze" święta, ok?

Widzę że znowu usiłujesz mi wmówić kto jest "lepsiejszym" patriotą. Zapomniałem, Ty jeden masz racje i najlepiej wiesz jak to uczcić... co mówiłeś o c🤬jowym społeczeństwie?
Zgłoś
Avatar
Pater patriae 2014-02-23, 14:57 11
bloodwar napisał/a:

@Pater - a np. 2 Maja czy 15 sierpnia też jest święto wolne od pracy, czemu wtedy nie zrobicie swojego marszu? Odpowiedź jest prosta - inaczej wygląda jak przyjdzie 500 łysych na pseudopatriotyczą rozp🤬uchę i 100000 normalnych ludzi na marsz a inaczej jak przyjdzie samych 500 łysych i rozp🤬oli co się da - przecież ludzie by was zgnoili, jeżeli teraz macie poparcie liczone w procentach to po takim "wybryku" nie mielibyście nawet promila bo nawet najbardziej zatrwardziałych nazioli nie przkonalibyście, że niszczenie mienia publicznego bez ładu i składu przez małą grupkę pomyleńców, to walka o "lepsze jutro ukochanej Ojczyzny"



Bloodwar siedzisz w tej Holandii, czy gdzie tam mieszkasz, to k🤬a siedź, ale nie masz według mnie prawa się wypowiadać o rzeczach, które znasz tylko z TV.. Ciągle p🤬lisz jak Ci się dobrze żyję tam w porównaniu do tego co jest Polsce, ale jak ludzie coś chcą zmienić, to nagle to są łysi naziści...

Jeżeli oceniasz zachowanie 100k ludzi po zachowaniu małej grupki, to tylko świadczy o głupocie i ignorancji.

Aha i 2 maja? 15 sierpnia? Niektórzy zasługują na wypoczynek, bo muszą pracować trochę więcej niż Ty...
Byłem na MN i mogę Ci powiedzieć, że z tych 100k WIĘKSZOŚĆ to narodowcy, więc nie taka mała to organizacja, bo może i kilka procent w sondażach, ale większość to aktywni działacze, którzy robią to za swoją kasę.

ps Nie jestem narodowcem, więc jestem w tej sprawie dość obiektywny..

@edit
Extraordinary_Gentelmen, nawet nie zamierzam z Tb polemizować, nie po tym jak zarzucasz mi rzeczy których nie powiedziałem. Sofizmat słomianej kukły może sprawdza się w TV, ale tu masz czarno na białym napisane, co kto i kiedy powiedział.

podpis użytkownika

Płyń pod prąd – z prądem płyną tylko śmieci.
Zgłoś
Avatar
i................v 2014-02-23, 14:58
Tu nie o to chodzi, zeby na ulice wyszlo nie wiadomo ilu ludzi. Tu trzeba konkretnego podejscia. Pare uzbrojonych osob, wyszkolonych, z planem. Namierzyc wszystkich rzadzacych i tych nad nimi. Zrobic czystke, wpuscic do rzadu ludzi wyksztalconych, znajacych sie na prawie i ekonomii. Innego sposobu nie ma.
Zgłoś
Avatar
S................t 2014-02-23, 14:59 5
O_Co_Ci_Chodzi, tak, bo wyrywając drzewka mądry kibol zmieni Polskę kto płodzi takich kretynów? Weź ty lepiej strzel ojcu w łeb. Jak coś niszczyć to lepiej to przeciwko czemu się protestuje. Ty poważnie jesteś taki ograniczony, że nie widzisz hipokryzji sytuacji? Rozp🤬olił pół stolicy i nazywa siebie patriotą. No k🤬a kretyn.
W ogóle co ty mi tu z Ukrainą wyjeżdżasz? Czy ja cokolwiek o nich napisałem?
Zgłoś
Avatar
O................i 2014-02-23, 15:01 3
Sipto napisał/a:

O_Co_Ci_Chodzi, tak, bo wyrywając drzewka mądry kibol zmieni Polskę kto płodzi takich kretynów? Weź ty lepiej strzel ojcu w łeb. Jak coś niszczyć to lepiej to przeciwko czemu się protestuje. Ty poważnie jesteś taki ograniczony, że nie widzisz hipokryzji sytuacji? Rozp🤬olił pół stolicy i nazywa siebie patriotą. No k🤬a kretyn.



Czytaj ze zrozumieniem kretynie. Nigdzie nie napisałem, że popieram kogokolwiek. Wk🤬ia, mnie że gloryfikuje się Ukraińców, a źle mówi się o Polakach. A tak z innej beczki to sram na protesty, jeden c🤬j czy okrada nas lewa czy prawa strona. Nawet JKM c🤬ja dobrego zrobi.
Zgłoś
Avatar
S................t 2014-02-23, 15:04 4
Powiedział co wiedział cytując mój post i pisząc o czymś zupełnie innym. Ośmieszasz się.
Zgłoś
Avatar
m................0 2014-02-23, 15:05 2
Pater patriae napisał/a:

K🤬a, jak wychodzi 100 tysięcy luda na Marsz Niepodległości, to połowa sadola się pluję, że debile, swołocz, hołota, odstrzelać ich, bo jacyś debile drzewko rozj🤬i.

Za kilkadziesiąt lat będziecie mogli dumnie opowiadać swoim wnukom jak c🤬ja robiliście, gdy ludzie wyszli na ulice. Możecie teraz się naśmiewać, ale to właśnie o takim Marszach Niepodległości będą mówić na lekcjach historii, a nie o mądralach siedzących przed komputerem całe życie..



Jeśli władz się nie zmieni i nic się nie zrobi to niestety ale jeśli będą mówić o marszach niepodległości, to będą o nich mówić w języku gówna wybiórczego albo żydofałenu.
Zgłoś
Avatar
Pater patriae 2014-02-23, 15:05
O_Co_Ci_Chodzi, to Ty czytaj ze zrozumieniem, bo nie rozumiem czemu się przyj🤬eś do Sipto. Ci którzy wyrywali te pieprzone drzewka to debile i jest to niepodważalny fakt, ale jeszcze większym debilem trzeba być, żeby oceniać cały MN przez działania kilku idiotów.

podpis użytkownika

Płyń pod prąd – z prądem płyną tylko śmieci.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie