

Ciekawe czy to Tesla wybrała opcję "omijamy pieszego ładujemy na czołowe" czy jednak kierownik.
Też mnie to interesuje

podpis użytkownika
Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość.Ciekawe czy to Tesla wybrała opcję "omijamy pieszego ładujemy na czołowe" czy jednak kierownik.
Prędkość też nie była duża. Trzeba by zapytać Elona
zawsze mnie ciekawilo kogo jest wina w takiej sytuacji? kto zaplaci za naprawy obu aut? jakis fachowiec jest?
Brak winy obu kierowców, wygląda jak NW. Chyba coś w rodzaju UFG powinien się włączyć.
Też mnie to interesuje Jakby nie patrzeć prawdopodobnie uratował człowieka, jednocześnie ubezpieczyciel pewnie orzeknie szkodę całkowitą i po samochodziku
Tak to jest z tymi elektrykami, 20 letnie volvo albo inne audi by się wyklepało to kolejne 20 lat by jeździło. Natomiast elektryczny p🤬dowóz po roku od produkcji pójdzie na złom a akumulator i elektronika do elektrośmieci. Ot taka ekologia

Wina jest po stronie dziadka. Każdy z tych kierowców musi mu wytoczyć proces cywilny, gdyż tu nie da się ściągnąć z OC. Jeśli Panowie mają AC (a myślę, że teslowicz ma na 100% , to ubezpieczyciel zajmie się wszystkim a potem występuje z regresem do Dziadka. No nie chciałbym być na miejscu tego starszego pana.
A może któryś sadol mu nogę podstawił, i teraz na dziadka zgania 😁
Ciekawe czy to Tesla wybrała opcję "omijamy pieszego ładujemy na czołowe" czy jednak kierownik.
To by była ta sytuacja o której kiedyś się zastanawiano jak w takiej sytuacji powinien się zachować autopilot w takiej sytuacji gdzie ma wybór potrącić pieszego czy przywalić w inne auto narażając tym samym kierowcę na obrażenia, teraz wiadomo że wybrano opcję ratowania pieszego.