

K🤬a ciekawe ile to powietrza pobiera skoro intercooler chciało rozj🤬
50psi=3.4bar doładowanie masakra dla porównania w 1.9tdi macie do 1bara.
EGT(temperatura spalin) w górnym zakresie obrotów topi tłoki i kolektor. Co jak co ale japońce robią zajebiste samochody z jeszcze lepszymi silnikami ;D Datsun POWER!
EGT(temperatura spalin) w górnym zakresie obrotów topi tłoki i kolektor. Co jak co ale japońce robią zajebiste samochody z jeszcze lepszymi silnikami ;D Datsun POWER!
Tyle że w dieslu i tak doładowanie jest dość spore bo 1 bar np. w benzynie to już nawet trochę jest
Dla porównania w 1.8T załóżmy 225km jest 0.6b.

Jak bym miała taki odkurzacz to łooooooooo.... Życie jak w raju
Rozp🤬olą turbinę, słychać po zmniejszeniu obrotów jakie nadciśnienie się robi.
vass napisał/a:
Rozp🤬olą turbinę, słychać po zmniejszeniu obrotów jakie nadciśnienie się robi.
Od tego wlasnie jest blow off valve : )
Chyba japonczyki nie widzieli wysoch teperatur podam przyklad: lato, duuuuzy korek, zakamieniona chlodnica, OPEL OMEGA
)

K🤬a i weźcie takie coś pod maską miejcie, zesrałbym się ze szczęścia.
@Missiek1906 BOV'a tam i słychać, z tym że przy takim cisnieniu turbiny i tak robi się surgę, więc vass po części racje ma : )
po co takie silniki jak nie ma skrzyn ktore przeniosa plasko moment obrotowy, bez sensu
Danielek91 napisał/a:
50psi=3.4bar doładowanie masakra dla porównania w 1.9tdi macie do 1bara.
EGT(temperatura spalin) w górnym zakresie obrotów topi tłoki i kolektor. Co jak co ale japońce robią zajebiste samochody z jeszcze lepszymi silnikami ;D Datsun POWER!
Miałem napisać o tym samym. W seryjnych dieslach i uturbionych benzyniakach jest okolo 10 psi, a tu 50. Jest ciśnienie
