



2400 koni i brak spoilera z tyłu.... trzeba być idiota żeby tak robić..... za każdym razem tracił przyczepność długo nie pożyje

"tak jak w temacie... nie sądziłem, że da się takim jeździć "
Filmik pokazuje ze miałeś racje. Nie da się
Filmik pokazuje ze miałeś racje. Nie da się


TheMozg01 napisał/a:
Sztuka dla sztuki
Dupa dla dupy



ciężko na prostej utrzymać to bydle... Chyba nie wykorzystuja tej mocy w 100% bo nie są wstanie
podpis użytkownika
Ola gringo
@carlos232323
ty chyba nie wiesz do czego służy spojler, więc wyp🤬alaj, a poza tym, nosi go bo ma napęd na tył i zdecydowanie za duży moment obrotowy, który nie daje się rozprowadzić w bezpieczny sposób.
ty chyba nie wiesz do czego służy spojler, więc wyp🤬alaj, a poza tym, nosi go bo ma napęd na tył i zdecydowanie za duży moment obrotowy, który nie daje się rozprowadzić w bezpieczny sposób.


@up
spoiler spowodował by dociążenie tylnej osi przez co przyczepność by się zwiększyła i koła by nie buksowały zjebie.... chodź co ja ci tłumacze jak ty na pewno masz w swoim gimnazjum przedmiot "inżynieria samochodowa"
spoiler spowodował by dociążenie tylnej osi przez co przyczepność by się zwiększyła i koła by nie buksowały zjebie.... chodź co ja ci tłumacze jak ty na pewno masz w swoim gimnazjum przedmiot "inżynieria samochodowa"


@carlos232323 "chodź" nie znam się kompletnie na dociążeniach samochodów, śmiało mogę stwierdzić, że jesteś debilem.


Spojler – wszelkie dodatkowe owiewki, odchylacze opływu, skrzydła nadwozia pojazdu drogowego, mające polepszyć jego własności aerodynamiczne, zmniejszające opór, ustateczniające lub zwiększające nacisk kół na jezdnię. Spojlery służą także wyłącznie jako elementy stylizacji nadwozia...... ty k🤬o z góry sam jesteś debilem powtarzam specjalnie dla ciebie zwiększające nacisk kół na jezdnię!!!!!!


No k🤬a rzeczywiście jeden spojler sprawi, że docisk kół powstrzyma 2400 koni przed mieleniem kołami, weź się jebnij w ten pusty baniak. Tu nie spojler a ASR jest potrzebne.