Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
787
Konto usunięte • 2013-01-28, 13:55
787 uziemione a potrafia takie rzeczy
Zgłoś
Avatar
daro1337 2013-01-28, 23:43 1
o fajnie, będzie mogł w Modlinie startować.
Zgłoś
Avatar
cvb 2013-01-29, 0:01
A w Krk na testach tylko kółka kręcił, i wielce podnieceni.. To dopiero jest testowanie.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-01-29, 0:27
jestem ekspertem wiec odrazu uprzedzam..

ten samolot poprostu wyladowa i sytartowal.

Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-01-29, 1:04
@ellsworth, cycek01 chłopaki rozwalacie system ;O Serio
Zgłoś
Avatar
babubabu89 2013-01-29, 3:30
ładnie kręci może prototypy były testowane 11 września 2001
Zgłoś
Avatar
b3mol 2013-01-29, 3:39
Moze powiem cos, ale nie przykladowo o tym samolocie. Naj🤬y jestem, wiec sorry za bledy,.
Znam pilotow z firmy Midroc, ktorzy wala masowe trasy prywatnymi samolotami i sami potwierdzili, ze przez 98% loty samolot sam kieruje, a pilot h🤬ja robi. Powiedzieli tez, ze to nie zalezy od linii itp...
Praca pilota jest ciezka jak kazda inna... Jest stres i emocje jak cos jebnie. Ale suma sumarum 98% moga w h🤬ja "leciec".
Zgłoś
Avatar
minusator 2013-01-29, 5:26
Pocisk na cały kraj że nielatające gówno a teraz filmik zamykający wszystkim twarze, ktoś to PR-owsko zajebiście przemyślał.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-01-29, 21:21
to tak:
-faktycznie te problemy to choroby wieku dziecięcego, póxniej będzie git
-tak krótki rozbieg bo samolot jest pusty i z minimalnym zapasem paliwa , jak to na pokazach
-jest lepszy dlatego, że jest lżejszy ( czyli spala mniej tez =mniej kasy na paliwo)
-jak ktoś pisał , w większości jest z kompozytów, pomimo że jest dużo kompozytowych samolotów i wszystkie współczesne szybowce to jednak na taką skalę ( duży samolot-duze obciązenia, duzo eksploatowany) nie było to jeszcze stosowane i nie wiadomo konkretnie jaki jest okres pomiędzy naprawami, wymianami ( jest szacowany oczywiście na podstawie badań w lab , testów oraz badań samych płatowców po okreslonych godzinach lotu podczas testów do certyfikacji itp)
-co ile zmienia sie opony to prędzej pytaj mechaników lotniczych, a nie pilotów. W wojskowych jest tak że do 7 warstwy opona jest zdatna. Normę okresla producent i na tej podstawie ( i też oczywiscie diagnostyki stanu technicznego) wymienia się od razu całe koło
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-01-31, 2:56
szacunek dla pilotów za umiejętności, każdy z nas siedzący na miejscu dla pilota rozj🤬by się przy pierwszej próbie skrętu.

ps
chciałbym się tak przelecieć pasażerskim
Zgłoś