
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
16 minut temu

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
A w Krk na testach tylko kółka kręcił, i wielce podnieceni.. To dopiero jest testowanie.

jestem ekspertem wiec odrazu uprzedzam..
ten samolot poprostu wyladowa i sytartowal.
ten samolot poprostu wyladowa i sytartowal.

Pocisk na cały kraj że nielatające gówno a teraz filmik zamykający wszystkim twarze, ktoś to PR-owsko zajebiście przemyślał.

to tak:
-faktycznie te problemy to choroby wieku dziecięcego, póxniej będzie git
-tak krótki rozbieg bo samolot jest pusty i z minimalnym zapasem paliwa , jak to na pokazach
-jest lepszy dlatego, że jest lżejszy ( czyli spala mniej tez =mniej kasy na paliwo)
-jak ktoś pisał , w większości jest z kompozytów, pomimo że jest dużo kompozytowych samolotów i wszystkie współczesne szybowce to jednak na taką skalę ( duży samolot-duze obciązenia, duzo eksploatowany) nie było to jeszcze stosowane i nie wiadomo konkretnie jaki jest okres pomiędzy naprawami, wymianami ( jest szacowany oczywiście na podstawie badań w lab , testów oraz badań samych płatowców po okreslonych godzinach lotu podczas testów do certyfikacji itp)
-co ile zmienia sie opony to prędzej pytaj mechaników lotniczych, a nie pilotów. W wojskowych jest tak że do 7 warstwy opona jest zdatna. Normę okresla producent i na tej podstawie ( i też oczywiscie diagnostyki stanu technicznego) wymienia się od razu całe koło
-faktycznie te problemy to choroby wieku dziecięcego, póxniej będzie git
-tak krótki rozbieg bo samolot jest pusty i z minimalnym zapasem paliwa , jak to na pokazach
-jest lepszy dlatego, że jest lżejszy ( czyli spala mniej tez =mniej kasy na paliwo)
-jak ktoś pisał , w większości jest z kompozytów, pomimo że jest dużo kompozytowych samolotów i wszystkie współczesne szybowce to jednak na taką skalę ( duży samolot-duze obciązenia, duzo eksploatowany) nie było to jeszcze stosowane i nie wiadomo konkretnie jaki jest okres pomiędzy naprawami, wymianami ( jest szacowany oczywiście na podstawie badań w lab , testów oraz badań samych płatowców po okreslonych godzinach lotu podczas testów do certyfikacji itp)
-co ile zmienia sie opony to prędzej pytaj mechaników lotniczych, a nie pilotów. W wojskowych jest tak że do 7 warstwy opona jest zdatna. Normę okresla producent i na tej podstawie ( i też oczywiscie diagnostyki stanu technicznego) wymienia się od razu całe koło

Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie