

A w Krk na testach tylko kółka kręcił, i wielce podnieceni.. To dopiero jest testowanie.

jestem ekspertem wiec odrazu uprzedzam..
ten samolot poprostu wyladowa i sytartowal.
ten samolot poprostu wyladowa i sytartowal.

Moze powiem cos, ale nie przykladowo o tym samolocie. Naj🤬y jestem, wiec sorry za bledy,.
Znam pilotow z firmy Midroc, ktorzy wala masowe trasy prywatnymi samolotami i sami potwierdzili, ze przez 98% loty samolot sam kieruje, a pilot h🤬ja robi. Powiedzieli tez, ze to nie zalezy od linii itp...
Praca pilota jest ciezka jak kazda inna... Jest stres i emocje jak cos jebnie. Ale suma sumarum 98% moga w h🤬ja "leciec".
Znam pilotow z firmy Midroc, ktorzy wala masowe trasy prywatnymi samolotami i sami potwierdzili, ze przez 98% loty samolot sam kieruje, a pilot h🤬ja robi. Powiedzieli tez, ze to nie zalezy od linii itp...
Praca pilota jest ciezka jak kazda inna... Jest stres i emocje jak cos jebnie. Ale suma sumarum 98% moga w h🤬ja "leciec".
Pocisk na cały kraj że nielatające gówno a teraz filmik zamykający wszystkim twarze, ktoś to PR-owsko zajebiście przemyślał.

to tak:
-faktycznie te problemy to choroby wieku dziecięcego, póxniej będzie git
-tak krótki rozbieg bo samolot jest pusty i z minimalnym zapasem paliwa , jak to na pokazach
-jest lepszy dlatego, że jest lżejszy ( czyli spala mniej tez =mniej kasy na paliwo)
-jak ktoś pisał , w większości jest z kompozytów, pomimo że jest dużo kompozytowych samolotów i wszystkie współczesne szybowce to jednak na taką skalę ( duży samolot-duze obciązenia, duzo eksploatowany) nie było to jeszcze stosowane i nie wiadomo konkretnie jaki jest okres pomiędzy naprawami, wymianami ( jest szacowany oczywiście na podstawie badań w lab , testów oraz badań samych płatowców po okreslonych godzinach lotu podczas testów do certyfikacji itp)
-co ile zmienia sie opony to prędzej pytaj mechaników lotniczych, a nie pilotów. W wojskowych jest tak że do 7 warstwy opona jest zdatna. Normę okresla producent i na tej podstawie ( i też oczywiscie diagnostyki stanu technicznego) wymienia się od razu całe koło
-faktycznie te problemy to choroby wieku dziecięcego, póxniej będzie git
-tak krótki rozbieg bo samolot jest pusty i z minimalnym zapasem paliwa , jak to na pokazach
-jest lepszy dlatego, że jest lżejszy ( czyli spala mniej tez =mniej kasy na paliwo)
-jak ktoś pisał , w większości jest z kompozytów, pomimo że jest dużo kompozytowych samolotów i wszystkie współczesne szybowce to jednak na taką skalę ( duży samolot-duze obciązenia, duzo eksploatowany) nie było to jeszcze stosowane i nie wiadomo konkretnie jaki jest okres pomiędzy naprawami, wymianami ( jest szacowany oczywiście na podstawie badań w lab , testów oraz badań samych płatowców po okreslonych godzinach lotu podczas testów do certyfikacji itp)
-co ile zmienia sie opony to prędzej pytaj mechaników lotniczych, a nie pilotów. W wojskowych jest tak że do 7 warstwy opona jest zdatna. Normę okresla producent i na tej podstawie ( i też oczywiscie diagnostyki stanu technicznego) wymienia się od razu całe koło

szacunek dla pilotów za umiejętności, każdy z nas siedzący na miejscu dla pilota rozj🤬by się przy pierwszej próbie skrętu.
ps
chciałbym się tak przelecieć pasażerskim
ps
chciałbym się tak przelecieć pasażerskim