Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
79 pkt karnych
BamaBoyGRR • 2012-10-06, 10:26
79 pkt karnych - tyle pkt karnych powinien otrzymać 23 letni kierowca Kawasaki gdyby miał prawo jazdy (pomijając fakt, że motor nie miał ważnego przeglądu i ubezpieczenia)...



w wyszukiwajce/tagach nie znalazłem, jak było to spalić...

podpis użytkownika

Life's simple, you make choices and you don't look back...
Zgłoś
Avatar
siwybis 2012-10-07, 10:55 1
Co za p🤬dy tu siedzą i komentują... najpiękniejszym zakończeniem tego filmu byłby dzwon w wykonaniu tego c🤬lowozu z kamerą kontra ciągnik siodłowy z ładunkiem prefabrykatów żelbetonowych:) W ramach napisów widok z kamerki jak ekipa łódzkiego pogotowia wyrywa sobie co lepsze kawałki ścierwa w niebieskim ubranku... TO JEST SADOL K🤬A !!!
Zgłoś
Avatar
paczfiko 2012-10-07, 11:14 1
jakim debilem trzeba być żeby uciekać motocyklem po prostej, człowieku jeździsz motocyklem to naucz się wykorzystywać jego nie wielkie gabaryty do przemykania miedzy : -samochodami
-ludźmi na chodniku
- drzewami w parku
- i tym podobne
a nie k🤬a po prostej drodze. taki kierowca motoru to c🤬j nie kierowca. odstrzelic

podpis użytkownika

<lol>
Zgłoś
Avatar
tinio 2012-10-07, 11:15
@lohan

Proszę cię nie poniżaj się, mam nadzieje że nie masz prawa jazdy. Mijał po pasach? A co masz na myśli mówiąc to?

Naprawdę pomyśl co mówisz. Mam moto i mam prawo jady kat. A wiec wiem troszkę co nie co o zachowaniu się motocyklisty na drodze, wiec po pierwsze koleś przegiął uciekając przed policją a po drugie to ciamajda która nie potrafi wejść w zakręt (czyt. mistrz prostej)
Zgłoś
Avatar
Apollon 2012-10-07, 11:20 3
najlepszy jest kierowca radiowozu, tak się wczuł, że wyprzedził "ściganego" i o mało nie zapomniał, że to pościg a nie wyścig
Zgłoś
Avatar
Abi.M.Sahim 2012-10-07, 11:27
Motocyklista debil, ale policja też przegięła i nawet większe zagrożenie stwarzała (bo samochód szerszy/większy)...

W cywilizowanych krajach rozwiązuje się to inaczej: jak pościg za piratem może stwarzać dodatkowe niebezpieczeństwo w ruchu drogowym to... policja odpuszcza. No bo po co ryzykować życiem swoim i innych, skoro lepsze jest prawdopodobieństwo, że idiota (w tym przypadku na motocyklu), się rozwali, niż że samemu się wp🤬li w samochód jadący z naprzeciwka, który nie zdąży się usunąć...

podpis użytkownika

Anty-Tusk, Anty-Kaczyński, Anty-Palikot
Innych do tej listy nie chce mi się już nawet dopisywać...
Bo "Na co to komu, co niepotrzebne nikomu"
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-10-07, 11:40
@ El-Miczelov
W cywilizowanym kraju powinno się to rozwiązać tak - strzał w plecy w bezmózgiego motocyklistę, pościg staje się zbędny i nie ma zagrożenia dla innych uczestników ruchu
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-10-07, 11:46
@jeloo

Zapomniałeś o funduszu gwarancyjnym.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-10-07, 11:52 2
Ale jakie zagrożenie stworzył ten policjant jadąc na sygnałach 140 km/h? Nie zapominajmy, że każdy kierowca radiowozu ma obowiązek przechodzić szkolenie, cały czas doskonalić technikę jazdy, i tak naprawdę zwykły kierowca do pięt nie dorasta kierowcy z drogówki.

Teraz spójrzmy na swoją hipokryzję czasem. Jak Wasz kumpel zap🤬la po szosie 200km/h, to kozak, nikt zapewne z was nie pomyślał sobie, że tenże koleś stwarza jakiekolwiek zagrożenie. Liczy się przecież frajda, nie?

Ale jak policja prowadzi pościg za takim "kozakiem" to już od razu podnosi się larum, że zagrożenie dla życia innych i w ogóle, niech się ten kozak rozp🤬oli.

Tylko, że to nie do końca tak wygląda, bo jeśli policja nie zacznie pościgu, albo przerwie, to on nie zwolni, tylko poczuje, że mu wszystko wolno. Zabije kogoś, najczęściej sam przeżyje, a potem pojawi się pytanie, gdzie była policja, skoro wszyscy wiedzieli, że tak zap🤬la, a jakoś nikt go nigdy nie złapał.
Zgłoś
Avatar
typhoon_2008 2012-10-07, 11:59 2
policjant narażał swoje życie żeeby go zatrzymać, niejeden zesrałby się na rzadko będąc na jego miejscu bądź pasażera, a później nazwiecie go psem bo dba o porządek i broni prawa w tym j🤬ym kraju, nikt Wam nie dogodzi, tak źle i tak niedobrze. ma jaja goniąc kretyna.

podpis użytkownika

wds
Zgłoś
Avatar
sergio909 2012-10-07, 12:03 2
jeloo napisał/a:



P.S. Debil, bo przez takich idiotów, motocykliści mają łatkę dawców. A trzeba rozróżnić, że jeśli ktoś jest motocyklistą, nigdy nie będzie dawcą. Bo motocyklista to człowiek, który ma świadomość tego, jaką moc ma pod dupą, i ile bałaganu może narobić. Dawca nigdy tej świadomości nie miał i mieć nie będzie. LwG.



Możesz i jeździć ostrożnie, ale jeśli ktoś sie zagapi i przy 90km/h na swiatłach skasuje ci dupsko? Mało takich debili? Gówniarze bez prawka kradną auta rodzicom i zap🤬lają jak wściekli. Fakt faktem jest potem co oglądać na hardzie. Ale tak jak powiedziałem, w starciu z 1.5 tonowym samochodem, który najedzie cię z tyłu raczej nie masz większych szans czyż nie ?
Prawda nie znam się za dużo na morach ale tutaj chyba przeciążenia i inne prawa fizyki robią swoje ;/

typhoon_2008 napisał/a:

policjant narażał swoje życie żeeby go zatrzymać, niejeden zesrałby się na rzadko będąc na jego miejscu bądź pasażera, a później nazwiecie go psem bo dba o porządek i broni prawa w tym j🤬ym kraju, nikt Wam nie dogodzi, tak źle i tak niedobrze. ma jaja goniąc kretyna.



Są policjanci i Policjanci. Tych 1wszych nazywa się psami, tych 2gich pakuje do jednego worka razem z psami bo jest ich mało. Nikt nie lubi dostawać mandatu ale taka ich praca.
policjant, przyp🤬oli się jak na niego się spojrzysz wlepi ci mandat za spożywanie alkoholu i palenie papierosów i jeszcze wp🤬li ci pałą za stawianie oporu.
Policjant podejdzie i grzecznie upomni, żeby schować fajke i browara bo następnym razem możesz dostać mandat.
Zgłoś
Avatar
krishna 2012-10-07, 12:05
Trzeba mieć jaja ze stali, żeby jeździć radiowozem.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-10-07, 12:08
sergio909 napisał/a:



Możesz i jeździć ostrożnie, ale jeśli ktoś sie zagapi i przy 90km/h na swiatłach skasuje ci dupsko? Mało takich debili? Gówniarze bez prawka kradną auta rodzicom i zap🤬lają jak wściekli. Fakt faktem jest potem co oglądać na hardzie. Ale tak jak powiedziałem, w starciu z 1.5 tonowym samochodem, który najedzie cię z tyłu raczej nie masz większych szans czyż nie ?
Prawda nie znam się za dużo na morach ale tutaj chyba przeciążenia i inne prawa fizyki robią swoje ;/



W zasadzie masz rację, w takim wypadku jestem mniej więcej na pozycji pieszego, z tą tylko przewagą, że mnie osłaniają jeszcze jakieś ochraniacze. I to też prawda, że nawet jadąc ostrożnie nie wszystko mogę przewidzieć. Przykład mieliśmy nie tak dawno w Polsce, kiedy to kobieta skręcająca w lewo zabiła, bodajże trzech motocyklistów, bo nie zauważyła, że jadą z naprzeciwka. Z tym, że od dawcy różnię się tym, że ja ryzyko staram się minimalizować, a dawca ryzyko ma głęboko w dupie
Zgłoś
Avatar
sergio909 2012-10-07, 12:18
jeloo napisał/a:



W zasadzie masz rację, w takim wypadku jestem mniej więcej na pozycji pieszego, z tą tylko przewagą, że mnie osłaniają jeszcze jakieś ochraniacze. I to też prawda, że nawet jadąc ostrożnie nie wszystko mogę przewidzieć. Przykład mieliśmy nie tak dawno w Polsce, kiedy to kobieta skręcająca w lewo zabiła, bodajże trzech motocyklistów, bo nie zauważyła, że jadą z naprzeciwka. Z tym, że od dawcy różnię się tym, że ja ryzyko staram się minimalizować, a dawca ryzyko ma głęboko w dupie



Widzę, że jednak z motocyklistami da się normalnie pogadać
W dzisiejszych czasach trzeba mieć oczy wokół głowy i jeszcze do tego myśleć za innych. Do tego szczególnie baby, malują się, gadają przez telefon, i bóg wie co jeszcze robią za kierownicą.
Ogólnie jestem załamany tym jak jeździ wiekszość ludzi. 3 miesiące temu zatrzymałem się ustąpić pieszemu, który przechodził przez przejście. W efekcie dostałem w tyłek z predkoscia ok 110km/h. Gdyby auto nie ważyło ok 2 ton i nie byłoby to dobre auto najprawdopodobniej sam bym mial problemy z kregosłupem a do tego bezwładność auta obiłaby pieszego ;/
Dopiero po takich przeżyciach i filmikach z wypadków pracuje wyobraźnia, ale i czasami to też nie pomaga bo wiekszość ludzi to jednak debile...
Zgłoś
Avatar
tigerqaz 2012-10-07, 12:25
- motocykl---79 pkt. karnych
-policja --- ??? tyle samo wykroczeń drogowych--- pkt.karnych 0

"Co wolno wojewodzie, to nie Tobie smrodzie"
Psiarnia podczas pościgu spowodowała takie samo zagrożenie w ruchu drogowym...
Sk🤬ysyństwo!!!

podpis użytkownika

Statystycznie wypada jedna śmierć na jednego człowieka.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-10-07, 12:35
ale zal.... jak mozna nie umiec uciec motorem.....
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie