Główna Poczekalnia (6) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 0:55
konto usunięte 2012-12-09, 15:43 2
Prawie jak śpiewające wieżyczki z Portala 2
Zgłoś
Darksaider 2012-12-09, 16:06 13
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
konto usunięte 2012-12-09, 16:06
kreatywnie, no i trochę taki electro remix wyszedł
@up nie spinaj się bo ci coś tyłem wyjdzie,
ja też nie jestem fanem tej muzyki ale akurat to jest sympatyczne
@2xup zgadza się, pan wie w co grać
Zgłoś
konto usunięte 2012-12-09, 16:13 164
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
DR_DRE 2012-12-09, 16:22 11
Zgłoś
Darksaider 2012-12-09, 16:23 8
Zgłoś
Dalias 2012-12-09, 16:28 7
Zgłoś
konto usunięte 2012-12-09, 16:31
Zgłoś
konto usunięte 2012-12-09, 16:32 5
@up:
Nigdzie nie powiedziałem, że nie uważam tego kawałka za kiczowatego. Tandeta jest, ale ta tandeta wpada w ucho. Z mojego punktu widzenia powinniśmy się cieszyć, a nie narzekać, bo w hameryce nie narzekają i dlatego to ich kawałki lecą na całym świecie, a nie nasze. Jak w radiu taksówkarza w nowym jorku np. ma lecieć bullshit, to niech to będzie chociaż polski bullshit. Mamy jednak talent do tworzenia takiej "muzyki" i wychodziło nam to zanim przyszła na to moda w reszcie świata.
Zgłoś
konto usunięte 2012-12-09, 16:34 1
Ludzie dajcie spokój, w tym filmiku chodzi akurat, (jeśli tego nie widzicie) o ukazanie muzycznego talentu stacji dyskietek.

A co do nuty, to równie wasze wjazdy na nią jest równie żałosne jak sam jej tekst:)
Jak ktoś wyżej wspomniał jest ona przeznaczona do zabawy, często pod wpływem, i jest do tego doskonała, bo wybacie ale przy Kornie, Rammsteinie i filharmonii szczecińskiej itp panienki na parkiecie nie wyobracam
Zgłoś