Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
A Hummera transportuję tak
elim • 2025-04-14, 2:24
Auto przewożące Hummera na przyczepie wywraca się na jezdni



Według opisu nagrania pochodzi ono z Irving w Teksasie - „Przyczepa była zdecydowanie za bardzo obciążona u góry, a kierowca jechał za szybko, jadąc okrężną drogą”
Zmieniono 3 razy Zgłoś
Avatar
Bazyli.Kapusta 2025-04-14, 4:25 3
Był dobrze przypięty do przyczepy.
Nie sądzę, że miał środek ciężkości za wysoko.
Sądzę, że do takiego środka ciężkości, to on jechał trochę za szybko i to było przyczyną szlifowania lakieru na asfalcie.
Zgłoś
Avatar
końqbent 2025-04-14, 5:26 12
Nie mógł jechać za szybko bo wszyscy wiedzą że Ameryka to wolny kraj a Texas to najwolniejszy jego stan.
Zgłoś
Avatar
POeBaNy 2025-04-14, 8:23 3
Hamburgery nigdy nie grzeszyły zbytnim rozumem.
Zgłoś
Avatar
rokmix 2025-04-14, 8:29 2
No i dorobił piździe uszy.
Zgłoś
Avatar
bercisko 2025-04-14, 9:54
Symetryczny. Najpierw jeden boczek a potem drugi
Zgłoś
Avatar
Gandalf 2025-04-14, 10:08 1
Hummer już w Polsce
Zgłoś
Avatar
MorroRex 2025-04-14, 10:43
Bazyli.Kapusta napisał/a:

Był dobrze przypięty do przyczepy.
Nie sądzę, że miał środek ciężkości za wysoko.
Sądzę, że do takiego środka ciężkości, to on jechał trochę za szybko i to było przyczyną szlifowania lakieru na asfalcie.



to ze byl dobrze przypiety nie zmienia totalnie faktu ze srodek ciezkosci byl za wysoko. Hummer H1 wazy ponad 3 tony , gdyby kierujacy przesunal go do tylu to by nic sie nie stalo, ale widac ze mial wczesniej wiecej samochodow ktore wiozl i zostal mu tylko Hummer ale juz mu sie nie chcialo go ruszac....
Zgłoś
Avatar
barniak 2025-04-14, 10:55 6
MorroRex napisał/a:

to ze byl dobrze przypiety nie zmienia totalnie faktu ze srodek ciezkosci byl za wysoko. Hummer H1 wazy ponad 3 tony , gdyby kierujacy przesunal go do tylu to by nic sie nie stalo, ale widac ze mial wczesniej wiecej samochodow ktore wiozl i zostal mu tylko Hummer ale juz mu sie nie chcialo go ruszac....



Do tyłu 😂😂 kolejny specjalista. Stawiając tak ciężki ładunek z tyłu, kierowca praktycznie traci możliwości sterowania samochodem. Każdy najmniejszy ruch, powoduje że przyczepa może zacząć myszkować po drodze. Idź specjalisto zmień branżę.
Zgłoś
Avatar
MorroRex 2025-04-14, 11:00
barniak napisał/a:

Do tyłu 😂😂 kolejny specjalista. Stawiając tak ciężki ładunek z tyłu, kierowca praktycznie traci możliwości sterowania samochodem. Każdy najmniejszy ruch, powoduje że przyczepa może zacząć myszkować po drodze. Idź specjalisto zmień branżę.



ciebie juz z rana szefu w robocie zj🤬 ze tak gwiazdorzysz ? nie jestem zadnym ekspertem a opinie sobie pisze jak kazdy tutaj i uwazam ze jak by hummer nie byl spiety na samym przodzie tylko bardziej z tylu, a co za tym idzie srodek ciezkosci nie bylby tak wysoko to by do wypadku moglo nie dojsc
Zgłoś
Avatar
barniak 2025-04-14, 11:04 3
Nie, nie pomogłoby nawet przesunięcie go do tyłu, bo ten Hummer nie powinien być ciągnięty na przyczepie, które ciągnie takie auto. To po pierwsze, a po drugie jeżdżę zestawem CE z lawetą już wiele lat więc jak nie jesteś ekspertem to po prostu zamilcz.
Zgłoś
Avatar
Bazyli.Kapusta 2025-04-14, 11:14 1
MorroRex napisał/a:

to ze byl dobrze przypiety nie zmienia totalnie faktu ze srodek ciezkosci byl za wysoko. Hummer H1 wazy ponad 3 tony , gdyby kierujacy przesunal go do tylu to by nic sie nie stalo, ale widac ze mial wczesniej wiecej samochodow ktore wiozl i zostal mu tylko Hummer ale juz mu sie nie chcialo go ruszac....



Dla rozkładu ciężaru na osie ciągnika ten ładunek stał dobrze. Przesuniecie Hummera do tylu niewiele obniżyło by środek ciężkości.
Dopiero przesuniecie mocno do tylu miało by wpływ na znaczne obniżenie tego środka, ale w ten sposób odciążyłby haka i os napędową.
Miałem coś takiego jak mi załadowano 4,5 tony rolkę blachy na samą dupę naczepy. To nie była jazda tylko horror.

Miałem również odwrotną sytuację. Kolega załadował jakieś 400 kg rupieci na sam przód przyczepy szybowcowej, tak że dopiero we dwóch byliśmy w stanie unieść dyszel na haka. Skutek był taki, że os skrętna (przednia) pojazdu ciągnącego traciła przyczepność w czasie jazdy.
To był też horror. Na parkingu musieliśmy to wszystko przeładować i zupełnie inaczej porozkładać ciężary.
Po wszystkim mój kolega stwierdził, że jeszcze nigdy mu się tak dobrze nie jechało z przyczepą.
On zawsze tak lądował przyczepę od 4-5 lat dwa razy w roku i będąc sam do założenia dyszla na hak używał lewarka.

W tym filmiku do transportu została użyta fałszywa naczepa. Na niej nie da się tak naprawdę obniżyć środka ciężkości bez niedopuszczalnego i niebezpiecznego przesunięcia go do tylu.
Zgłoś
Avatar
MorroRex 2025-04-14, 12:05
barniak napisał/a:

Nie, nie pomogłoby nawet przesunięcie go do tyłu, bo ten Hummer nie powinien być ciągnięty na przyczepie, które ciągnie takie auto. To po pierwsze, a po drugie jeżdżę zestawem CE z lawetą już wiele lat więc jak nie jesteś ekspertem to po prostu zamilcz.



hahahaha czyli jednak zjeba butloszczochu byla od spedytora ??? zamilcz to sobie mozesz mowic do tych samych podludzi laweciarzy na oszczanym parkingu gdzie jest twoj dom

[ Dodano 2025-04-14, 12:07 ]
Bazyli.Kapusta napisał/a:

Dla rozkładu ciężaru na osie ciągnika ten ładunek stał dobrze. Przesuniecie Hummera do tylu niewiele obniżyło by środek ciężkości.
Dopiero przesuniecie mocno do tylu miało by wpływ na znaczne obniżenie tego środka, ale w ten sposób odciążyłby haka i os napędową.
Miałem coś takiego jak mi załadowano 4,5 tony rolkę blachy na samą dupę naczepy. To nie była jazda tylko horror.
Miałem również odwrotną sytuację. Kolega załadował jakieś 400 kg rupieci na sam przód przyczepy szybowcowej, tak że dopiero we dwóch byliśmy w stanie unieść dyszel na haka. Skutek był taki, że os skrętna (przednia) pojazdu ciągnącego traciła przyczepność w czasie jazdy.
To był też horror. Na parkingu musieliśmy to wszystko przeładować i zupełnie inaczej porozkładać ciężary.
Po wszystkim mój kolega stwierdził, że jeszcze nigdy mu się tak dobrze nie jechało z przyczepą.
On zawsze tak lądował przyczepę od 4-5 lat dwa razy w roku i będąc sam do założenia dyszla na hak używał lewarka.
W tym filmiku do transportu została użyta fałszywa naczepa. Na niej nie da się tak naprawdę obniżyć środka ciężkości bez niedopuszczalnego i niebezpiecznego przesunięcia go do tylu.



no to skoro tak piszesz no to ok , zla przyczepa w takim razie
Zgłoś
Avatar
Bazyli.Kapusta 2025-04-14, 12:26 1
barniak napisał/a:

Nie, nie pomogłoby nawet przesunięcie go do tyłu, bo ten Hummer nie powinien być ciągnięty na przyczepie, które ciągnie takie auto. To po pierwsze, a po drugie jeżdżę zestawem CE z lawetą już wiele lat więc jak nie jesteś ekspertem to po prostu zamilcz.



Nigdy nie jeździłem lawetami, ale moim zdaniem to była wina zbyt wysokiej prędkości + mój post powyżej.
Inaczej mówiąc, gdybam siedział tam za kółkiem to dowiózłbym ten fracht na miejsce, a że niektórzy za moim zderzakiem by się wk🤬iali wisiałoby mi jak kilo kitu u sufitu.
Oni się zawsze wk🤬iają najbardziej na to, o czym maja najmniejsze pojęcie.
Zgłoś
Avatar
ErwinR 2025-04-14, 13:09
k🤬a ... jedno zdanie do przetlumaczenia i trzeba uzywac translatora... a jesli to nie translator to " Ja p🤬le" okrężną drogą to autor posta zap🤬lał na angielski
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie