

RYHOO napisał/a:
O k🤬a.
Tory były złe
i tory... tory... tory też były złe.
podpis użytkownika

Kamerzysta - 10/10. Ani mu brewka nie tyknęła, tak stabilnie trzymał.
spike2222 napisał/a:
Kamerzysta - 10/10. Ani mu brewka nie tyknęła, tak stabilnie trzymał.
Kamery przemysłowe zawsze mają najlepszych kamerzystów na rynku, jeszcze nie widziałem sytuacji żeby któryś zgubił kadr
podpis użytkownika
"Multikulturowość jest dobra!" - Elin Krantz
Czy ktoś się zna i może wyjaśnić dlaczego się wykoleił?
podpis użytkownika
takie tam bez konkretów
Kujda napisał/a:
Czy ktoś się zna i może wyjaśnić dlaczego się wykoleił?
Podczas hamowania,napór cystern za nimi też pewnie fc🤬j wagonów podoczepiali.Ciężkie,ogromne z żelaza i stali. A w tych wagonów jest ze czterdzieści.
Sory,poniosło mnie.

Resztę sam dopowiedz.
Ciekawi mnie tylko,co za cymbał montował ten zestaw?
C🤬j! I komisja kolejowa. Same problemy i w p🤬du załatwiani. Chyba ze w USA maja inaczej.
Myśle ze ten cymbał mógł być etnicznie podejzany
zwierzak30 napisał/a:
Podczas hamowania,napór cystern z tyłu(ciężki ładunek) za cysternami-wagony klatki.Zakręt. Najsłabsze ogniwo.
Resztę sam dopowiedz.
Ciekawi mnie tylko,co za cymbał montował ten zestaw?
Myśle ze ten cymbał mógł być etnicznie podejzany
Kujda napisał/a:
Czy ktoś się zna i może wyjaśnić dlaczego się wykoleił?
Zła kolejność podczepienia wagonów. Przy hamowaniu na łuku, ciężkie cysterny wypchnęły z torów lekkie, ażurowe platformy, których niska masa nie dociskała ich do torowiska na tyle mocno, żeby przeciwstawić się sile wywołanej bezwładnością tych (zapewne pełnych) cystern. Gdyby ażurowe platformy były solidnie załadowane, do ich wykolejenia prawdopodobnie nie doszłoby.
baronturbina napisał/a:
C🤬j! I komisja kolejowa. Same problemy i w p🤬du załatwiani. Chyba ze w USA maja inaczej.
Myśle ze ten cymbał mógł być etnicznie podejzany
Albo w imię poprawności politycznej zatrudnili niedouczonego smolucha z IQ podkładu kolejowego.