

Creniu napisał/a:
było............ do piekła z tym
Podeślesz link gdzie to było? Może słabo szukałem...
podpis użytkownika
2+1 - Requiem dla samej siebie
@Creniu a teraz zrób coś takiego w kolejnym komentarzu
Miejsce na warna :
Miejsce na warna :


Hymm z tego co widze to czy z ABS'em czy nie i tak obaj wylądują w wodzie więc co za różnica

Sixsoul napisał/a:
Hymm z tego co widze to czy z ABS'em czy nie i tak obaj wylądują w wodzie więc co za różnica
![]()
Żadna różnica bo hamują na prostej. Teraz się zlecą gimbusy co nie wiedzą jaką funkcje ma ABS
podpis użytkownika

#up
to rozumiem, że na prostej jeden c🤬j czy się ma ABS czy nie ? 0,o
jeśli możesz to wyjaśnij bo zastanawia mnie Twój komentarz
to rozumiem, że na prostej jeden c🤬j czy się ma ABS czy nie ? 0,o
jeśli możesz to wyjaśnij bo zastanawia mnie Twój komentarz

snik0 napisał/a:
Żadna różnica bo hamują na prostej. Teraz się zlecą gimbusy co nie wiedzą jaką funkcje ma ABS
Ahhh k🤬a majster po zawodówce przyleciał !
Jak byś nie skumał to napisałem że co za różnica czy ma ABS czy nie i tak w wodzie wyląduje a nie jaka jest jego funkcja pajacu bez szkoły.
Napisze coś "mądrego" i od gimbusów powyzywam może piwo wpadnie

Podstawowym zadaniem ABS jest zachowanie kontroli nad pojazdem podczas hamowania. To czy ABS skróci czy wydłuży drogę hamowania zależy od nawierzchni.
ABS przegrywa jedynie na luźnych nawierzchniach (np. śnieg i piasek) oraz na "brudnym" asfalcie (tj. pokrytym liśćmi lub piaskiem) na którym nieźle głupieje.
ABS przegrywa jedynie na luźnych nawierzchniach (np. śnieg i piasek) oraz na "brudnym" asfalcie (tj. pokrytym liśćmi lub piaskiem) na którym nieźle głupieje.
podpis użytkownika
* Avatar tego użytkownika został wyłączony przez administratora lub moderatora forum
@up To czy przegrywa na "luźnym" zależy kompletnie od sytuacji, jadąc po asfalcie powiedzmy z 80 kończy się odśnieżona droga, jedziesz 70 po śniegu - nie masz ABS to nie tykaj hamulca bo wylądujesz, licząc od środka drogi, tak daleko na ile miałeś szczęścia. Jak tylko dotkniesz hamulca któreś koło się zablokuje i zdejmie auto w swoją stronę, a z ABS'em możesz chociaż zwolnić do tych "bezpiecznych" 40km/h nie bawiąc się w omijanie kolan łokciami przy kręceniu kierownicą.